Była godzina 11:34, zostałam obudzona przez Tommy'ego iż gdyż wlazł debil w ścianę, wstałam z materacu i podeszłam do walizki aby się ubrać, razem z Lani postanowiliśmy ubrać się podobnie
↓↓↓(Lani- trzyma różowe coś Drista- pokazuję ✌️)
Byliśmy ubrane i pomalowane, zeszłam z
Lani na dół, na kanapie siedział cały Dream team, na Clay'u leżał Gogy a na Gogy'm Nick, przywitałam się z nimi i poszłam do kuchni zrobić sobie coś do jedzenia, wyszło jak zwykle czyli płatki z zimnym mlekiem bo nie chciało mi sie podgrzać, zrobiłam też jedzenie dla Lani, podczas jedzenia przyszli Tommy i tubbo.
Lani- Tommy jak głowa?
Tommy- a weź się zadław tymi płatkami.
Lekko się uśmiechnęłam i kontynuowałam jedzenie, skończyłam jeść, odniosłam miskę do zlewu i poszłam do salonu, usiadłam koło Nicka.
Sapnap- jak się spało?
Lani- dobrze
Drista- o której meet up?
Clay- 13:45
Drista- okk
Powiedziałam cicho i przeglądałam social media. Była 12:09 byłam już w samochodzie, siedziałam niestety koło Tommy'ego (siedział na środku) po kilkunastu minutach zaczęła się kłótnia o piosenkę (jechali na kilka samochodów, w przodzie jest Clay i Nick)
Clay- TĄ!!
Nick- NIE TĄ!
Clay- NIEEEE
Lani- CICHOOOO
*Cisza*
Drista- poprostu włączcie radio
Nick- ej, nie głupie
Chłopacy włączyli radio i zaczęli śpiewać, po pół godzinach jazdy zaczęliśmy być głodni tak więc pojechaliśmy do maka, standardowo wzięłam frytki, cole i nugetssy, Lani to samo, Clay wziął hamburgera cole i małe frytki, Nick to samo a Tommy duże frytki Hamburgera i cole, wszyscy zjedli tak więc jechaliśmy na miejsce docelowe. Przeglądałam Instagrama nagle przewaliłam się na Tommy'ego.
Drista- sorka Tommy
Tommy- nic się nie stało
Nick- UUUUUUU DRISTAAAA 😏
Clay- Tommy czemu ty taki czerwony?!
Tommy- e-emm poprostu tu jest duszno!
Clay- jasne już, poczekaj aż Will się o tym dowie.
Patrzyłam na tą "kłótnie" i nie udzielałam się ale widziałam że Tommy zrobił się bardzo czerwony, resztę drogi spędziliśmy na rozmowie, śpiewaniu i słuchaniu piosenek.~ Time Skip ~
Dojechaliśmy na miejsce o koło 13:10, wysiedliśmy z samochodu i poczekaliśmy na innych, gdy już wszyscy byli weszliśmy do wielkiego budynku.
(Załóżmy że ten fan meet up jest w specjalnym budynku) Byliśmy w środku, weszliśmy do szatni aby zostawić bluzy itp. poszłam się przejść z Lani, o godzinie 13:30 przyszliśmy, usiedliśmy się w szatni w której był Tommy i Tubbo.Tubbo- Lani chodź na chwilę ok?
Lani- okk
Toby i Lani poszli a ja z Tommym zostaliśmy sami, blondyn się ciągle na mnie patrzył nie mam pojęcia czemu.
Drista- Tommy wszystko ok? Jesteś cały czerwony i ciągle się na mnie patrzysz, mam coś na twarzy?
Tommy- n-nie, wydaje ci się
Widać było że się zestresował, pokiwałam tylko głową i zacząłam przeglądać media, po chwili przyszli Lani i Tubbo.
Lani- jeszcze 10 minut, stresujesz się?
CZYTASZ
Drista_Wastaken x Tommy_innit
De TodoMasz na imię Drista Wastaken, masz rocznikowo 17 lat, mieszkasz ze swoim starszym bratem Claytonem //Dream// i z jego przyjacielem Nickiem //Sapnap//, przeprowadziłaś się do nich bo uważasz że tam będzie ci lepiej, zajmujesz się rysowaniem, deskorol...