4.Kapitola-Nová zpráva

56 6 0
                                    

O týden později pomineme to nutkání, jse mi zdálo o nějaké vlčici. Bílé vlčici. Je to hodně zvláštní. Protože vlci a lišky jsou velcí nepřátele. Po dvou dnech jsem šla za mou smečkou. Všichni vrčeli. Běžela jsem za něma. A tam stála ta liška. Najednou se převtělila do člověka. Byla to zrzka s pihama. Usmála se tak,........ přesvědčivě o tom že ji nikdo neublíží. Potom se změnila a začala utíkat. Na nic jsem nečekala a převtělila jsem se běžela za ní ale byla strašně rychlá. V tom Michel vyběhla z křoví a skočila na ni. Ta liška se převtělila a Michel taky. Když jsem přišla hned jsem ji vzala a odvedla ke smečce.
Posadila jsem ji na židli a začala se ptát na základní otázky. Jak se jmenuje,....... . A došli jsme k závěru že je to posel jedné smečky vlku. Popisovala mi toho vlka. A pak se na mě zase usmála. Vzala jsem ji a řekla ať mě k němu přivede.

Přišli jsme k hluboké propasti. A ona se mi vysmekla. Udělala to co mi vlkodlaci nedokážeme. Skočila a ve skoku se přeměnila. Pak se mi zase zastavilo a rozběhlo srdce. Otáčela jsem se kolem dokola a hledala ho. Najednou jsem si vzpoměla na mámu, tátu, jeho jako vlka, jeho lidskou tvář a pak na tu lišku. Všechno je to divné.

Vlčice ShildieKde žijí příběhy. Začni objevovat