Bab 28

411 15 2
                                    

Brpa jam kemudian

"Qilahh dah lah tu penat lah jalann, jom lah pergi makan pulak Hayden lapar " merengek Hayden sambil memeluk lengan aqilah.

Aqilah yang melihat hanya mampu menjelingkan mata ke atas.Mereka pon berhenti berehat di Salah satu cafe yang menarik perhatian mereka.

Corak hiasan yang sangat cantik,kemas Dan teratur menyebabkn cafe itu dipenuhi ramai orang . Seorang pelayan hampiri meja mereka.

" nak order apa" muka yang angkuh ditunjukkan kepada mereka.

Hayden yang melihat itu terus berhenti meregek Dan membuat muka.

"Nak order nachos , Spaghetti bolognese, mocha ais dengan hazelnut ais" Kata aqilah sambil memberi buku pesanan kepada pelayan tersebut.

Pelayan yang sedang melihat kukunya terus merampas buku tersebut Dan terus berlalu.

"Bapak poyo Minah tu, ingat kedai ni bapak dia punya ke " kata Hayden sambil melihat perempuan itu Dari jauh.

"Tak baiklah" aqilah yang mendengar itu hanya mampu tersenyum sahaja.

" Memang lah tak baik,masalahnya pandang macam kita ni x mampu nak makan kat cafe ni pulak" bentak Hayden di meja itu.

Aqilah yang mendengar itu terus menutup mulut Hayden menggunakan tapak tangannya Dan membuat mata " shut up your mouth"

Heyden senyum perlahan Dan bibirnya bergerak mengatakan " sorry"

Bahagialah TanpakuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang