Apabila melihat aku menangis maisarah terus mengangkat tangannya untuk menampar aku tapi tindakkannya terhenti apabila aqil menahan tanggannya dari memukul ku.
"yo...u " panggil maisarah dengan suara yang kecil dan gagap.
"Eh perempuan kau apahal nak sentuh awek aku?" Jerkah afiq sambil menepis tangan maisarah dari gengamannya.
'bak kata orang kecik kecik taknak mampus besar besar menyusahkan orang.' Hah gitu🤭
"lagi sekali aku nampak kau sentuh awek aku." Afiq mendekatkan mukanya ke telinga maisarah dan berbisik
"Muka kau yang fake tu aku siat siat kan macam ikan. Kau faham!"
terus afiq menolak maisarah keluar dari kantin itu dan membantu wawa dan aqilah untuk berdiri.
Untuk pengetahuan korang afiq cuma tolong aqilah sahaja. Wawa pulak ditolong oleh member afiq. Cerita pasal member afiq meh aku nak perkenalkan dia sekejap.
nama dia ialah hafiz dia pun sama macam aqil seorang yang badboy. Tapi badboy dia pun dia seorang yang setia dan yang paling penting dia ni ada hati dekat si wawa🤫.
.
.
.
Okey pergi balik ke topic asal !
.
.
.
" sorry" satu perkataan yang dikeluarkan oleh aqil kepada aqilah.''untuk?'' Terangkat kening ku apabila mendengar perkataan yang keluar dari mulut afiq.
"sorry sebab i ,you kena buli dengan maisarah."Kata afiq dengan memandang wajah aqilah yang sedang membersihkan sisa air matanya itu.
"Sokey bukan salah you pun" tersipu malu aku apabila melihat afiq yang tidak lepas memandangnya dari tadi.
apabila perasan diri diperhatikan oleh dua orang manusia afiq terus mengalihkan pandangannya dari menantap wajah aqilah.
Tanpa dia sedar senyuman terukir di bibirnya dan menyebabkan lesung pipitnya jelas kelihatan. Aqilah yg terlihat senyuman itu seakan terpukau dengan keindahan yang terlakar di hadapannya.
"Ehem" berdehem wawa apabila melihat drama tv3 yang tidak berbayar sedang berlangsung di hadapannya itu.
'Kau ingat kitaorang patung?' Kata hati mereka berdua dengan geram.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bahagialah Tanpaku
Romance» ℬℴℴ𝓀 1 ℴ𝒻 𝓂𝒾𝓃ℯ ♡︎« tersakiti, dilukai, diejek, dihina, ✵Itulah aku seorang wanita yang bernama Tengku Aqilah.Yang tiada rupa paras seperti para wanita diluar sana.Yang selalu dipergunakan dan dipermainkan. ✵Disebabkan seorang lelaki aku tidak...