Bab 13

335 16 3
                                    

Termenung aku sambil melayan perasaan. Aku tertanya-tanya apa salah aku hingga disakiti seperti ini?

Aku tak layak bahagia ke? Kenapa bila aku dah sayang akan seseorang dia pergi begitu sahaja. Aku tak suka perasaan ini.

"guys look at this,betina yang menangis sebab cinta yang berada dalam kepalsuan " gelak langsuir itu bersama kawan-kawannya.

" kau nak apa maisarah,aku tak ganggu kau pun kan? "
Lembut sahaja pertuturan ku tapi masih dalam ketegasan.

" i cuma nak bagi tahu you,yang afiq tu hak i bkn you" jarinya menolak dahiku dengan agak kasar.

" hak kau? Dia bukan couple dengan kau pun" pelik aku dengan betina ni eyy.

" Aqilah ² kenapa you ni lembap sangat?" eh suka hati nenek moyang kau je kata aku lembap,sedar tak kau tu lagi bodoh dari aku.

Dik bodoh erk sian,bodoh erk~author

" kalau you nak tahu i dengan afiq dah couple beberapa tahun , and tentang you dengan afiq hm i rasa lupakan sebab semua tu hanyalah permainan yang dicipta oleh afuq" sambungnya sambil bergerak mengelilingi ku.

"tak aku tak akan percaya dengan kata kata kau" aku memandang dia dengan wajah yang bercampur aduk.

Marah,kecewa,sedih dan sewaktu dengannya.

" terpulang kepada you nak caya ataupun tidak yang pasti afuq tak akan pandang perempuan yang macam you ni" berlalu pergi meninggalkan aku bersendirian dengan perasaan yang terluka.

Bahagialah TanpakuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang