7. BÖLÜM

11 1 0
                                    

Mehmet depoya girdi elinde bir kova buzlu su vardı bana verip arkama geçti suyu başından aşağı döktüm içimdeki ateş asla ama asla sönmiyçekti direk bana baktı ve benim kim olduğumu anlaması uzun sürmedi. Gözlerindeki o korku beni daha da mutlu etti ve heyecanlandırdı.
Benim ona neler yapıcağımı biliyordu

"Ooo ege p**i hoşgeldin beni beklemiyodun dimi yoksa annem ve babamın intikamını almıyacağımımı sandın şimdi üzüldüm ama benim de aklımdan intikam planları geçiyordu.
Örneğin tırnaklarını cekmek, anneme yaptığımız gibi her yerine cizik atmak gibi fikirler var aklımda sence"

Korkusundan sesini bile çıkarmıyordu ve bende jiletle her yerini çizmeye başladım bağırıyordu bağırsın! Annemin çektiği acıları oda ceksin ama budaha hiçti bunun üstüne ona elektirik vericektim tırnaklarını söküçem o bunların hepsini hakediyor "

Başta tırnaklarında başladım hepsini tek tek çektim ve sadist bir ruhum olduğu için bundan zevk aldım adamlarıma baktığımda hepsi gözlerini kaçırıyordu gereksizler .durmadım iskencelerime devam ettim...

Sonunda annem ve babama verdiğim sözü tutum babalı oğullu öldürdüm

Öldürdükten sonra o p**ide babasının yanına gömmelerini söyledim o kadar açımasız deyildim aslında olmam gerekiyordu ama olamıyordum
_________________________

Eve geldim başta ahsenin odasına girdim uyuyordu saçını okşadım ve sessizçe konuşmaya başladım

"Bugün bizim en güzel günümüz olsun. Bugün annemizin ve babamızın intikamını aldım küçüğüm biz onun yüzünde göz yaşı döktük ,sen onun yüzünden o incilerin akıttın ama intikamımızı aldım artık kimse sevdiklerimi üzmiycek, artık  üzülmenize lzln vermiycem"

Sacından öptüm ve odadan çıktım yan odada sinem kalıyordu ve onun odasınada girdim yatağının merdivenlerine çıktım ve baş uçuna oturdum cok güzel uyuyordu onu cok seviyordum onunda sacını okşadım ve onada içimi döktüm.

"Sinem biliyomusun benim annem ve babamı o ş*******  öldürdü ondan bugün intikamımı aldım onun yüzünden neredeyse sanada zarar geliyordu sana bir şey olsa kendimi asla affetmezdim ama artık hep yanında olucam kendini yalnız hissetmiyceksin.  Senin  ve ahsenin artık üzülmesine izin vermiycem kimse size zarar veremiycek"

Kafamı saclarına gömdüm onun o güzel kokusunu içine çektikten sonra yanağından  öptüm ve odadan çıktım kendi odama geçtim ılık bir duşun ardından kendime azda olsa gelmiştim  kıyafetlerimi giydikten sonra başımı yastığa koydum ve koyar koymazda uyuya kalmıştım.

SİNEMİN  AĞZINDAN

Ahsen odadan cıktıktan sonra biraz uyuya kalmışım uyandığımda her yer kapkaranlıktı ve açıkmıştım ahsenin odasına gittim saatin kaç olduğunu bilmiyordum ahsenin odasının kapısını caldım ve girdim girmemle adeta bir şirinlik abidesi vardı karşımda cok tatlı uyuyordu, üstünü tam örtmemişti bende üstünü örttüm ve cıktım.
Tam aşağı inicektimki arasada bakıp öyle inmeye karar verdim. Onunda kapısını çaldım, direk kapıyı çaldıktan sonra giremezdim ayıp olurdu

"Aras odadamısın ses ver"

...

"Geliyorum bak"

...

İçeri girdim ve ne göriyim Aras odada yok yatağı hiç dagılmamışbir şekilde duruyordu herhalde önemli bir işi vardır dedim ve mutfağa indim mutfakta cok güzeldi ve benim eski evimdeki mutfağa göre baya büyüktü.

Acaba ahsene diyipte eve gitsem olurmu sadece eşyalarımı alır gelirdim bu konuyu onunla konuşucaktım bunları düşünürken karnımdan bir guruldama sesi geldi

AÇINASI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin