Aras ile arabaya bindim bugün çok Yoruldum ve bu abi meselesini unutmak istiyorum.
"Aras biliyomusun biz ahsen ile aynı sınıftayız"
" Napiyim "
"Napıcağınıdamı sana ben söyliyim"
Bu cevabı kaçıramazadım hem bu cevap ne böyle "Napiyim" napiyimmiş. Soğuk davranıyor bana
"Bir tane kız bana saldırdı"
Bu dediğim dikkatini ceker gibi oldu ama çekmedi
Saldırdı diyorum hayla soğuk davranıyor yakışıklı öküzüm benim
"Oooo soğuk rüzgarlar sayesinde donmaya başladım "
Bana ceketini uzattı
"Sen beni yanlış anladın yakışıklım sen böyle soğuk davranmaya devam edersen ben donucam ısınmamı istiyorsan bana sarıl "
"Sinem farkındamısın sen orada silahı arkamdan aldın ve başına tuttun ben ne kadar korktum. Ya yanlışlıklada olsa parmağın tetiğe başsaydın Allah korusun ben sensiz napardım söylesene "
Galiba Arası fazla kırılmıştı, ve onu benim yaptığım bu haraket kırmıştı
"Aras ama kendini birazda benim yerime koy tamam sende haklısın haksızsın demiyorum diyememde , haklısın ama benide düşün seninle ve ahsenle olmaktan o kadar cok mutluyumki ama bu olan ne desem bilemiyorum. Ben ailemi hiç hatırlamıyorum ve şimdi biri gelmiş ben senin abinim diyor. Şu hayatımda hep abi ve kardeş ilişkilerini merak etmiştim benim kardeşim veya abim olsa nasıl olurdu diye düşünmediğim bi gün yoktu hatta ahsenle senin kardeşlik ilişkin gibi bir abi kardeş ilişkisi istedim ben ama bugün anladımki benim bu hayatta sizden başkasına ihtiyaçım yokmuş "
Bana baktı beni anlamaya çalıştı ve anladıda bana koçaman sarıldı buna çok ihtiyacım vardı bende ona sarıldım
Başımı Arasın hemen başı ve omzunun arasına koydum ve uyumadan hemen önce arasdan özür diledim"Özür dilerim Aras "
"Tamam affediyorum ama Bi daha böyle bir şey yapma cok korkuttun beni. Hadi şimdi biraz dinlen bu gün cok yoruldun "
"Seni çoooook seviyorum yakışıklım"
"Bende seni cooook seviyorum güzelim "
Arasın ayağına uzandım saçlarımı okşuyordu o huzura kendimi uykunun kollarına bıraktım
ARASIN AĞZINDAN
Sinemin başına silahı dayadığı an aklımdan cıkmıyor.
Arabaya bindiğimizde ona soğuk davranıcaktım ve davrandımda ahsenle aynı sınıftayız dedi biliyorum tamam diyip geçtim
Sonra bana Bi kız saldırdı dedi başta inanır gibi oldum ama öyle bişey olsa murat bugün hep okullarının önündeydi ve ahsende bana söylerdi napiyim dedim laf sokması olmaz Napıçağınıdamı sana ben söyliyim dedi nasıl sevgili bu.
En son birbirimizle konuştuk oda benim haklı olduğumu biliyor ama şu ayrıntıyı es geçemem bana seni seviyorum yakışıklım dedi.Eve geldiğimizde sinem hayla uyuyordu bende onu kucağıma aldım başta gözlerini açtı beni görünce bana sarıldı ve gine uyudu kapıyı çalınca ahsen kapıyı açtı
"Şttt sessiz ol uyuyo "
"Tamam odasına bırak gel ve banada her şeyi anlat meraktan çatliycam "
" Aaa meraklıya bak sonra anlatırım "
Bunu dedikten sonra ahsenin susmiycağını bildiğim için sinemi odasına çıkarttım, yatağına yatırdım ve üstünü örttüm .
O kadar güzel uyuyorki dokunmaya kıyamıyorum. Birazcık yanında uyusam bişey olmaz bence nasıl olsa sevgilisiyim bende yanına yattım ve hem kokusunu içime çeke çeke uyudum hemde ona sım sıkı sarıldım bu anı asla unutmiycaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇINASI AŞK
General FictionBeni kurtardığını sanarken aslında kurtarmamıştı onun aksine daha fazla açı yaşatmıştı ve bu açıyı bir intikam yüzünden çekmek zorunda kalmıştım ¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~|~¦~¦~¦ Sinem herkesin ki gibi normal bir hayat istemişti ama onun kader...