Kızlar konuşmaya devam ediyordu ve sinem çok mutluydu ama bu anı bozmak zorundaydım Sinem daha yeni bir amaliyattan çıktı ve çok yorulmaması lazım
"Kızlar konuşmanız anlaşmanız çok güzel, güzel olmasınada sinemin çok yorulmaması lazım artık yukarıya cıkalım evde oturarak konuşun hem böyleçe ikinizde yorulmamış olursunuz hadi "
"Tamam o zaman başta sineme odasını göstereyim hem biraz dinlenir sabahta sohbetimize kaldığımız yerden devam ederiz"
Sinem kafasını onaylarça salladı ve eve geçtik ahsen sinemi direk odasına çıkardı bende arkalarından gittim sinem odayı COK beyenmişti odaya girer girmez gülmeye başladı
SİNEMİN AĞZINDAN
Ahsen cok iyi ve cok güzel bir kızdı onu çok sevdim burda kalıcağım odayı göstermek için tuttu kolumdan ve koştura koştura beni odaya çıkardı oda şaşırılırcak derecede güzeldi mutluluktan güldüm resmen benim için dekore edilmiş bir odaydı başta Ahsene sarıldım sonra Arasa ve arasa hayla sarılıyken ona teşekkür ettim ve farketmeden ağlamaya başlamıştım bu benim mutluluk göz yaşlarımdı ilk defa bu kadar güzel bir odam oluyordu ilk defa değer görüyordum"Sinem sen ağlıyomusun ağlama kıyamam sana gel şuraya"
Ahsen ve Aras bana sımsıkı sarıldı beni bırakıp giden ailem bile beni sevmemişken onlar beni koruyup kolluyorlar
"H-her şey için ç-ço-çok teşekkür ederim"
Aras konuşmaya başladı
"Tamam ağlamana gerek yok hadi sen biraz dinlen uyu bugün çok yoruldun"
"Pisttt sinem bak yan oda benim oda canın sıkılırsa gizlice gel tamamı buna farkettirme ama bu huysuzluk yapar seni odana gönderir karşı odandada abim kalıyo ona göre"
Tamam anlamında başımı salladım ve yatağa gittim tabi arada ahsenin kafasına geçirmeden edememişti. Ahsen arkamdan geldi
"Gel başta senin üstüne bir şeyler veriyim dolabında senin seçtiğin kıyafetler var ve zevklerimiz çidden çok benziyo onu farkettim "
" Zevklerimizin ortak olmasına sevindim"
Dalaba doğru ilerledim benim seçtiklerim vardı ve hepsi ilk gördüğüm anki gibi cok güzeldi. Bende pembe göbeği açık sweet ve altımda gri eşortman seçtim üstümü değiştirdikten sonra yatağıma yattım Ahsen benim üstümü örtüp yanağımdan öptü ve çıktı. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı ve uykuya daldım
ARASIN AGZINDAN
Ahsen odadan cıktıktan sonra sinem uyudumu diye sordum"Evet başını yastığa koyar koymaz uyuya kaldı"
"Şimdi benim bir işim var bi kaç saate gelirim endişelenmene gerek yok tamamammı?"
"Ne işi bu abi nereye gidiyorsun?Kaç gündür doğru düzgün yüzünü görmüyorum desem yeridir"
"Önemli bir iş ama bi kaç saate gelirim ve bunları telefi ediçem abiçim sana sözüm olsun"
"Tamam kendine dikkat et ama"
Tamam anlamında başımı salladım ve evden çıkıp arabaya bindim. Depoya gelince sevdiğim bir müzik vardı korkunç desem korkunç deyil anlamının birazını biliyorum bu şarkı rusyada yaşananlar hakkında bir şarkı bu şarkıyı söyleyen hapiste diyolar ama bende tam bilmiyorum neyse depoya girdim ve ne göriyim Ege orda elleri ayaklar bağlı bir şekilde sandalyede uyuyordu misafirimiz iyi ağırlamaları lazımdı bunun bu haline ama böyle Mehmet hemen benim yanıma geldi
"Abi istediğin bir şey varmi?"
"Bana bi kova buzlu su getir yeter burayı fazla sıcak basmış serinletelim"
"Tamam abi hemen getiriyorum"
Mehmet gitti Egenin karşısına geçtim ve sandalyeye tam onun karşısına koyup oturdum. Annem ve babamın katili şu an tam karşımdaydı ona neler yapa biliçeğimi düşünüyorum şu an intikamımı nasıl alabilirdim.
Birazdan soğuk suyla uyandırıcam
Ondan Sonra aklımda o kadar şey vardıki normalde bu kadar acımasız biri değilim ama onun anneme ve babama yaptıkları onları asla unutamayacağım şeyler.7 YIL ÖNCE
O günü çok iyi hatırlıyorum annem ve babamın evlilik yıl dönümüydü dışarı çıkmak istiyorlardı ama biz ahsenle tek başımıza kalıcagımız için korkuyolardı babam o zamanlar şu meşhur mafyalardandı ben 13 yaşındaydım ve babam silah kullanmasını öğretmişti . Benim kendi tabancam bile vardı annem 'e" Ben ahsenle ilgilenebilirim anne ben 13 yaşındayım artık küçük deyilim ve senin de dışarıya cıkmak istediğin cok belli hadi gidin hem nasıl olsa evde korumalar olucak bugün izin veriyorum hadi izini kapatınız benden"
Annemin gözünden bi damla yaş düştü babamda ben de kaşlarımızı catıp anneme pis pis bakmaya başladık annemin ağlamasını üçümüzde sevmezdik Ahsen içerde televizyona bakıyordu annem konuşmaya başladı.
"Yaaa tamam öyle bakmayın bi an duygulandım benim arasım ne kadar da büyümüş baksana bana dediklerine benim canım oğlum annesinide düşünürmüş" kafama bir tane geçirdi"Ve asıl senin bizden izin alman gerek şımarık oğlum benim"
Eğilip birbirimize sarıldık Ahsen resmen buraya kamera taktırmış ve bizi izliyormuş gibi direk odaya geldi
Ve bana vurmaya başladı hemde bana bağırıyordu" Aras o benim annem bırak sarılmana izin vermiyorum ona sadece ben sarıla bilirim benden izin almalısın ki bende sana o izni vermiyçeğim için sarılmasın "
" Ben Burda neçiyim küçük hanım"
Babamda alınmış numarası yapıp Ahsene trip atmıştı.
İkiside bizi öpüp öyle çıkmışlardı. Bir kaç saat sonra koruma yanımıza geldi. Musa abi benim öz abim gibiydi benle çok ilgilenirdi ama şu an çok farklıydı.
Bana acıyarak bakıyor gibiydi açınçak Bi halim i vardıda bakıyordu"Aras annen ve Baban..."
"Annemle babama ne olmuş" dedi Ahsen
"Musa abi nolmuş söyle artık "
" Cocuklar Annenis ve Babanız bi trafik kazası geçirmişler orda can vermişler "
" N-ne diyosun sen Ahmet abi ben anneme daha yeni sarıldım annem beni bırakmazki hem değilmi abi "
Musa abi asla böyle bir şaka yapmazdı demekki gerçekten ö-ölmüşlerdi
" Ahsen odana çık çabuk birazdan gelicem abicim"
Ahsen gitmek istemesede zorla gönderdim ve Musa abiye neler olduğunu nasıl öldüklerini sordum. Musa abi bana her şey anlatmaya başladı ondan ayrıntılarıda istedim
"Ege zorlu nun babası Fırat zorlu yaptırmış. Babangile kumpas kurmuşlar onlar yola çıktıklarında arabayla carpmışlar baban kafasını vurmuş ve uyanmamış annen hayla yarı uyanık yarı baygınmış Fırat zorlu gelip babanın nabzına bakıyor kafasını iki yana sallıyor galiba öldüğünü annene söylüyor o noktada. Sonrada annene bir şeyler söylüyo annen de bir şeyler söylediktensonra babası kenara çekilip ege zorluya annene eziyet ettiriyor kollarına ve bacaklarına jiletle çizik atmışlar"
bunu duyar duymaz o an bir söz verdim her ikisininde, annem ve babamın intikamını alıçam ve hem Fırat zorlu hemde ege zorluyu ben öldürücem diye. Sözümün birincisini tuttum Fırat zorluyu ben öldürdüm sıra karşımda oturan ege zorluda
ANNE BABA ARTIK MUTLU OLABİLİRSİNİZ KANINIZ YERDE KALİYÇAK...
++++++++++++++++_+++++++++++++++
(DÜZENLENDİİİİİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇINASI AŞK
Fiksi UmumBeni kurtardığını sanarken aslında kurtarmamıştı onun aksine daha fazla açı yaşatmıştı ve bu açıyı bir intikam yüzünden çekmek zorunda kalmıştım ¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~|~¦~¦~¦ Sinem herkesin ki gibi normal bir hayat istemişti ama onun kader...