Sinem uyanır uyanmaz valizini sormuştu. Daha benim iyimisin soruma cevap bile vermemişti o valizin içinde ne vardı? Galiba bu akşam sinemle dertleşmem gerekiyordu
"Birazdan eve gecerken alıcaz valizini sen fenalaşınça telaştan unuttuk. Hem valizini aldıktan sonra markete uğrar jelibon ve cikolatalı sütte alırız "
"Tamam ve şey hemen şimdi cıksak hastaneler hiç sevmiyorum"
"Sinem biliyomusun bende hiç sevmiyorum bide iyne vuruyorlar hiç sorma "
"Ahsen bana iyneden korkuyorum deme "
"Ama napabilirim korkuyorum "
Kızlar böyle konuşup gülerken murat geldi ve çıkış işlemlerinin tamamlandığını söyledi. Hastaneden çıktıktan sonra valizi aldık, markete doğru gitmeye başladık . Sinem o serefsizden hiç bahsetmiyordu. Aklıma sineme aldığım yeni telefon geldi
"Sinem bu arada sana yeni telefonunu vermeyi unuttum "
Sinem bana şaşkın şaşkın baktı ve konuşmaya başladı
"Ne gerek vardı ben eski telefonumu kullanırdım "
"Eski telefonun kırıldı ondan bunu aldım güle güle kullan "
Mahçup bir şekilde
"Teşekkür ederim " dedi
Benim şöyle bir huyum var birisi bana teşekkür ettiğinde asla ona geri rica ederim demem veya diyemem sebebinide bilmiyorum
"Sinem abimin rica etmediğine bakma rica etmekten nefret ediyo Kendisi"
Bunu duyuncada şaşırdı. Allahtan tam o an markete geldikki soru soramadı markete girdik ve abur cubur aldık ve tabikide bol bol jelibon ve cikolatalı sütü unutamazlardı.
Arabaya bindik ve eve geri geldik eve gelince sinem ve ahsen odaya cıktı ve bi türlü gelmek bilmediler en sonunda ahsen geldi ve abur cubur alıp yukarıda açlık oyunlarını izliyceklerini söyledi fırsatı bulmuşken hemen telefonu çıkardım ve sineme yazdım.
A="Sinem müsaitsen gece seninle konuşmak istiyorum"
S="Tamam bana fark etmez ama ben biraz dinlesem sonrada bahçede buluşsak olurmu"
A="Tabiki olur sen dinlenmene ve eylenmene bak, şimdide iyi eylençeler bb:-) "
S="Teşekkürler akşam görüşürüz o zaman bb ^_^"
Konuşmamız Burda bitti. Ahsende yukarıya çıktı bu saatte ne filmiyse artık onu iziyorlardı.
Konuşmamız şu anlık bitmiştiAkşam oldu ve ben üstüme değiştirip aşşağıya indim Aras havuzun kenarında oturuyordu moreli bozuktu yanına gittim.
"selam"
"selam hoşgeldin"
"hoşbulduk. Sen iyimisin? "
"Sinem sana bazı şeyler anlatmam lazım ama sende bana anlatıcaksın anlaştıkmı"
"Tamam "
"Başlıyorum o zaman başta ben anlatiyim sonra sormak istediğin olursa sor sonra sen anlatıcaksın "
"Taamaaam dedim yaa Aras "
7 Yıl Önceyi Aras Anlatıyor
"O günü çok iyi hatırlıyorum annem ve babamın evlilik yıl dönümüydü dışarı çıkmak istiyorlardı ama biz ahsenle tek başımıza kalıcağımız için korkuyolardı ve keşke cıkmasalardı aslında babam korkmuyordu bana güveniyordu ama annem korkuyordu ama annemde bana güveniyo tabiki sadece bizim için korkuyo işte babam o zamanlar şu meşhur mafyalardandı ben 13 yaşındaydım, babam kendimi ve ahsen koruya biliyim diye silah kullanmasını öğretmişti babam. Benim kendi tabancam bile vardı annem 'e
" Ben ahsenle ilgilenebilirim anne ben 13 yaşındayım artık küçük deyilim ve seninde dışarıya cıkmak istediğin cok belli hadi gidin hem nasıl olsa evde korumalar olucak ve biliyosunki bende silah kullanmasını biliyorum"
Annemin gözünden bi damla yaş düştü babamda ben de kaşlarımızı catıp anneme pis pis bakmaya başladık annemin ağlamasını üçümüzde sevmezdik Ahsen içerde televizyona bakıyordu ve şu an sevdiğim birisi olsun canımı vermem gerekse canımda verir ama onun ağlamasına izin vermem. Annem konuşmaya başladı.
"Yaaa tamam öyle bakmayın bi an duygulandım benim Arasım ne kadar da büyümüş baksana bana dediklerine benim canım oğlum annesinide düşünürmüş"
Eyilip birbirimize sarıldık Ahsen resmen buraya kamera taktırmış ve bizi izliyormuş gibi direk odaya geldi
Ve bana vurmaya başladı hemde bana kızıyordu. Annemle birbirimize sarılmamız cok kızar ve direk bana vurmaya başlardı her zaman" Aras o benim annem bırak sarılmana kim izin verdi ben izin vermiyorum ona sadece ben sarıla bilirim tamamammı? "
Her zamanki annemi benden kıskanan Ahsen vardı.
" Ben Burda neçiyim küçük hanım" babamda alınmış numarası yapıp Ahsene trip atmıştı. Çok güzel bir ailem vardı.
İkiside bizi öpüp öyle çıktılar. Bir kaç saat sonra koruma yanımıza geldi Musa abi benim öz abim gibiydi eskiden bizimle birlikte çalışırdı ama şimdi baya yaşlandı için artık gelmeyecek
benle çok ilgilenirdi ama yanımıza geldiği an çok farklıydı.
Bana acıyarak bakıyor gibiydi veya ben öyle sandım"Aras annen ve Baban..."
O an ahsen yanımdaydı ahsenin yanında hiçbir şey söylemesine izin vermezdim. Aklıma hiç bir şey gelmiyodu kilitlenmiştim
"Annemle babama ne olmuş" dedi Ahsen
Ahsen ne kadarda göndermeye çalışsam gönderemedim en son kendime zarar veririm dedi ve Musa abinin dediklerini oda dinlemeye başladı
" Cocuklar Annenis ve Babanız bi trafik kazası geçirnişler orda can vermişler "
" N-ne diyosun sen Ahmet abi ben anneme daha yeni sarıldım annem beni bırakmazki hem dimi abi "
Musa abi bunu diyince onun bize asla yalan söylemediğini bildiğim için annem ve babamın öldüğünü kabbullendim Aklımdan bunlar geçerken ahsen ağlamaya başladı o annemsiz yapamazdıki ben iyi kötü idare edebilirim ama o ve hemen ahseni odasına göndermek için ona seslendim
" Ahsen odana çık çabuk birazdan gelicem abicim"
Ahsen gitmek istemesede zorla gönderdim ve Musa abiye neler olduğunu nasıl öldüklerini sordum.
"Ege zorlu nun babası Fırat zorlu yaptırmış babangile kumpas kurmuşlar onlar yola çıktıklarında arabayla carpmışlar baban kafasını vurmuş ve uyanmamış annen hayla yarı uyanık yarı baygın Fırat zorlu gelmiş babanın nabzına bakmış ve babanın o an öldüğünü annene söylemiş annen orda bir şeyler söylüyor kameralardan ses gelmediği için orda ne konuştuğunu bilemiyoruz sonra ege zorlu gelip babasıyla annene eziyet ediyorlar kollarına ve bacaklarına jiletle çizik atmışlar""
Şimdiki zaman
"Annemin orda ne dediğini bilmiyorum ama o görüntüler gördükten sonra kendime bir söz verdim sinem. Annem ve babamın intikamını alma sözü ve yerinede getirdim Ege zorlu ve Fırat zorluyu ben öldürdüm ve pişmanda deyilim şimdi hikayemi duydun benden nefret ediyomusun veya şöyle soriyim benden korkuyormusun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇINASI AŞK
General FictionBeni kurtardığını sanarken aslında kurtarmamıştı onun aksine daha fazla açı yaşatmıştı ve bu açıyı bir intikam yüzünden çekmek zorunda kalmıştım ¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~¦~|~¦~¦~¦ Sinem herkesin ki gibi normal bir hayat istemişti ama onun kader...