Yirmi İki

350 37 21
                                    

"Baba?"

Yeosang ve Jongho donmuş şekilde sadece Seojun'a bakıyordu. Şimdi her şeyi batırmışlardı.

"Siz yalancısınız, bana yalan söylediniz!"

Seojun koşarak odasına çıktığında Yeosang ve Jongho aynı şekilde duruyorlardı. Şimdi ne diyeceklerdi? nasıl açıklayacaklardı?

Seojun'a daha önce açıklamaları gerekiyordu. Belki böyle daha olumlu karşılardı?

"Jongho ne yapacağız?"

"Gidip güzelce konuşacağız bebeğim. Başka yapabileceğimiz bir şey var mı?"

Yeosang kafasını 'hayır' anlamında salladı.

"Ben de öyle düşünmüştüm"

"Nasıl açıklayacağız? Ben konuşamam, yanlış bir şey söylerim. Korkuyorum"

"Ben konuşacağım eğer bana inanmazsa sen konuşursun tamam mı güzelim?"

"Tamam..."

Jongho, Yeosang'ın yanından ayrıldı ve Seojun'un odasına gitti. Yeosang ise salona geçip koltuğa oturdu. Sakin kalmalıydı.

...

Birkaç dakika sonra Jongho, Seojun'un odasından çıkmış Yeosang'ın yanına gelip oturmuştu. Üzgündü ama bunu Yeosang'a belli etmemeye çalışıyordu.

"Ne oldu? ne dedi?"

"bana siz yalan söylediniz, size gelip bakmasam bana hiç söylemeyecektiniz falan"

"kendini anlattın mı? babası olduğunu söyledin mi?"

"Anlattım."

"Ne dedi?"

"Sen benim babam olamazsın. Olsaydın ben küçükken yanımızda olurdun, bizi hiç bırakmazdın ama sen bizi bırakıp gittin. Senden nefret ediyorum, dedi"

"Ama bu küçük çok olmaya başladı. Bilip bilmeden konuşuyor!"

"sakin ol bebeğim. O daha çocuk, yakında alışacaktır."

"Umarım."

--

Bölümler aşırı kısa
Nasıl uzatacağımı bilemiyorum

After Years | JongsangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin