Dünden beri Seojun, Yeosang ile konuşmuyordu. Yeosang, Seojun ile konuşmak için odasının kapısına gelmişti ama ne diyecekti bilmiyordu. Hiçbir şey düşünmemişti.
Seonjun'un kapısını çalıp araladı.
"Seojun, içeri girebilir miyim?"
"Asla!"
"Ama böyle yapmamalısın"
"Siz de yapmamalıydınız"
"Seojun"
"Gider misin?"
"Seojun acil kendini toparla sen böyle değildin!"
"Bağırma bana baba"
"Bu davranışlarını düzeltmeden gözüme gözükme"
Yeosang kapıyı geri kapatıp salona gitti. Seojun okuluna gitmeliydi ama istemiyordu. Yeosang onu iki gün göndermeyecekti. Belki aklı başına gelirdi.
Jongho'da markete gitmişti. Yeosang o gelene kadar bir şeyler izleyebilirdi. Televizyon'u açtı ve izleyebileceği şeylere baktı. En azından kafasını dağıtırdı.
...
Akşam olmuştu. Sessizlik içerisinde yemeklerini yemişlerdi. Şimdi de Yeosang ve Jongho mutfağı topluyordu.
"Seojun nasıl? markete gittikten sonra yüzüme bile bakmadı"
"Garip davranıyor"
"Seojun'a nasıl kendimi sevdirebilirim? çünkü benim yüzümden böyle"
"Bilmiyorum, daha fazla vakit geçirmemiz lazım ya da akışına bırakmalıyız"
"O zaman yarın Seojun'un istediği yerlere gidelim, gezelim olur mu?"
"Olur
"Hadi sen de moralini bozma bebeğim. Gidip yatalım"
Yeosang kafasını salladı ve Yatak odasına girip yatağa uzandı. Jongho'da yanına geldiğinde tavanı izlemeye başladı.
Bir gün daha bitmişti. Sıkıcı ve berbat bir gün. Seojun öyle davransa bile Yeosang ona kıyamıyordu. Evet, çok kızıyordu ama yapabileceği hiçbir şey yoktu.
Yeosang bir süre düşündü. Seojun olmasaydı Jongho'nun olmadığı dönemler ne yapacaktı? onlar olmadan hayat hiç çekilmezdi. Yeosang'ın anlaşabildiği fazla arkadaşı yoktu. Arkadaşı olsa bile asla Jongho ve Seonjun gibi hissettirmiyordu, hissettiremezdi de. Sadece Jongho ve Seojun vardı hayatında. Onlar olmadan bir hayat düşünemiyordu.
--
Aşırı kısa çıldıracağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Years | Jongsang
Kısa HikayeJongho, geçmişte yapmış olduğu zorlu bir kararın ağırlığı altında ezilmiş bir adamdı. Yıllar önce, genç ve hırslı bir adamken, beklenmedik bir anda Yeosang ve küçük bebeği Seonjun'u terk edip gitmişti. O günden sonra, yaşadığı pişmanlık ve vicdan az...