~Capitolul 16~Nu!

11.6K 425 33
                                    

-Ok,ok,gata cu giugiuleala.Unde mergem astazi?Vreau sa cunosc cat mai multe de pe aici.

-Chiar cred ca ar fi mai bine sa stai acasa.Il pun pe Wild sa te plimbe prin imprejurimi.

-Nici gand!i-am taiat-o.

-Asa e.Nici gand sa vi cu mine.

Se ridica de pe scaun si imi facu la revedere cu servetelul alb.

Am sarit dupa el si l-am prins de picioare nelasându-l sa mai faca niciun pas.

-Lucaaas...m-am smiorcait.-Lucaaaas,te roooog...

-Alexis termin-o!Parca esti o pisica.

-Lucas,miau,Lucas,miau...am mai miorlait tinandu-l de un picior in timp ce el se chinuia sa scape.

-Bine,bine.Te iau cu mine,ceda intr-un sfarsit.Numai du-te sa te schimbi.

-Sper ca nu pleci fara mine,l-am avertizat.

-Si daca as pleca?

-Sti ce?Mai bine ai veni cu mine să mă ajuţi la îmbrăcat.

L-am strâns mai tare de picior în cazul în care răspunsul avea să fie negativ,dar Lucas doar oftă şi mă luă de mâini ridicându-mă.

-Bine,dar ne grăbim.OK?

-Da,da,da,da!

Am urcat scarile in urma lui asigurandu-ma ca nu va pleca.

Doar asa ii putusem observa mersul.Era elegant,drept,detasat si cu un aer obraznic ce il urmarea ca un nor de ceata.

L-am impins inauntru,am intrat in camera si am inchis usa.

-Nici sa nu te gandesti,l-am avertizat tintindu-l cu degetul aratator.

-Nu ma gandesc.

Se arunca pe patul acum aranjat,cu asternuturile mirosind proaspat.

Am topait pana la dulapul plin cu haine nou-noute -ce mi-l oferise Lucas si l-am deschis larg.Am luat la intamplare o pereche de blugi din dulap,mai multe tricouri si un sutien alb si le-am aruncat toate peste Lucas.

-Ai vreo preferinta sau pot sa iau ce vreau eu?

-Pai,sa vad mai intai care sunt mai frumoase,imi raspunse ridicandu-se dintre haine,inca ramanand pe pat.

Nonsalant mi-am dat jos colantii si sosetelele albe.

-E bine daca port jeansii astia?l-am intrebat ridicand pantalonii in fata lui,dar el nu raspunse.

Mi-am coborat ochii spre el,dar privirea lui era pe coapsele mele.

Degetele lui se apropiara de pielea mea.Mangaie ca hipnotizat pielea moale din jurul lenjeriei albe,aproape transparente -pe care in mod clar nu as fi purtat-o daca as fi avut alt fel-.

Mainile lui calde ajunsera pe solduri dupa care se asezasera ferme pe fundul meu.Imi simteam obrajii arzand si inima batand ca nebuna.

Suspinand adanc ma trase mai aproape iar buzele lui se lipisera de lenjeria fina.Imi ridica cu delicatete bluza iar eu l-am ajutat dand-o jos complet.

Nu purtam sutien,iar sanii mei erau expusi exact in dreptul privirii sale.

Ii atinse fin cu nasul si isi plimba buzele peste ei.Niste degete lungi si calde urcau tot mai sus,pana cand ajunsera pe pieptul meu pe care il atinse cu delicatete.

Respiram greu,simteam aerul lichid sau de plumb,pe care cu dificultate il puteam absorbi in plamani mei.

Buzele lui sarutau un sân micut si rotunjor cu miscari lungi si aducatoare de fiori.

Brusc,acele buze dulci se desfacura si luara in stapanire un sfarc rozaliu.Gura lui era umeda si extrem de calda.Limba lui mangaia cu dorinta acea bucatica din trupul meu.Celalalt san,privat de caldura gurii lui,acum isi primea tributul datorita mainii pricepute ce il mangaia.

-Lucas...am suspinat adanc cand am simtit dintii adancindu-se cu blandete in pielea sensibila.

Dar el nu se opri ci continua acelasi tratament si pentru celalalt san.

Deschizand ochii am realizat ca mainile mele se aflau pe ceafa lui rugandu-l inconstient sa nu cumva sa se opreasca din ceea ce facea.Iar el ma asculta.Dar acele degete create parca pentru a mangaia acum coborau.Ajunsera la lenjeria transparenta pe care o indeparta cu usurinta.Mangaie zona deja umeda si fierbinte care tanjea dupa el iar doua degete reci ma patrusera.

Nu mi-am putut abtine geamatul si suspinele adanci ce materializau placerea seducatoare ce o simteam.

Gura lui nu se abtinu si supse cu pofta un sfarc mic.In curand am simtit cum sunt cuprinsa de magie,extaz...Fiecare particica din mine simtise cutremurul orgasmului pe care tocmai il avusem.Intreg trupul mi s-a relaxat iar picioarele mi s-au inmuiat.Lucas m-a prins si m-a tras in bratele lui inainte sa ma prabusesc.

-Multumesc,i-am soptit cu buzele pe gatul lui parfumat.

-Pentru ce?

-Pentru tot.

Mi-am lipit buzele de gatul lui si l-am sarutat apasat urcand spre gura lui.

-Dar tu te simti... bine?

-Da,imi raspuse cu o privire satisfacuta -Acum trebuie sa plecam.Haide sa te pregatesti.

*

-Nu pot trai fara ele!Vorbesc serios!Mai da-mi,te rog.

Am privit-o cu gelozie.Era atat de dulce si copilaroasa incat ma umplea de toata energia de care aveam nevoie.

-O sa-ti ai dau acasa,aici nu mai am.

-Sper ca o sa te ti de cuvant,mă avertiza.

Am chicotit si m-am adancit in scaunul masinii.

-Ar trebui sa-ti cer niste explicatii despre ce caut aici,nu?

-Ba da.Ai timp sa asculti o poveste in seara asta?

Am parcat masina in fata cladirii ce putea sa schimbe totul.

Soarele era inca pe cer,mangaindu-ma cu raze fierbinti.

I-am deschis portiera lui Alexis si mi-am pus ochelarii negri ce strigau STIL.I-am inmanat si domnisoarei Bucurie o pereche mai eleganta si acum tinuta era perfecta.

Am cuprins-o pe Alexis cu un brat si am intrat in cladire.

-Asteapta-ma aici,si dupa ce termin iesim in oras,i-am spus.

-Off...bine.

M-am dus in biroul lui Vivien fara sa bat la usa.

-Buna,blondino.

-Ce vrei,Lucas?ma intreba plictisita.

-Ca sa vezi ce cetatean silitor sunt,am venit cu fata pe care vreau sa o cumpar.Desi cred ca si ea vrea sa ramana cu mine.

Mi-am coborat tonul vocii la unul moale,seducator si m-am indreptat spre ea.

-In niciun caz!Deja ai dus cateva fete in spitalul de boli mintale!Nu mai am nevoie de altele!Asa ca Institutia isi rezerva drepul de a o pastra din moment ce stie tot.

~Invață Să Mă Satisfaci~*Dragostea Are Două Fețe*~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum