-Oh,ma rog...Haide Vivien,nu fi rea...Promit ca niciodata nu o sa te uit.
Am cuprins-o cu bratele de dupa talie si am lipit-o strans de trupul meu.Ea suspina uimita si ramase blocata privindu-ma in ochi.
-Cu tine am avut niste nopti de tinut minte,dar din tine nu ma pot hrani,si nici tu nu cred ca ai fi dispusa sa stai cu mine 24 de ore din 24.
-Chiar si asa,nu mai poti lua inca o fata.Si cealalta fata,blonda,a avut nevoie de internare.Inca tipa prin salon ca vrea inapoi la tine.
Se elibera din bratele mele si se aseza pe scaunul din spatele biroulul plin de documente.
-Tu nu intelegi,Lucas,asta e natura ta.Sarutarile tale le fura mintile,ele nu mai sunt in stare să conceapă viaţa fără tine!Deja ai internat patru fete în ultimul an.Nu-ţi ajunge una singură?
Mă privi cu dispreţ şi enervare şi aproape că mi-a păsat.
-Am nevoie de noutaţi!Nu pot trăi cu o singură fată.
-Atunci,ia înapoi cateva din cele internate,îmi replică dur.
-Asta e ca si cum ti-as spune sa bei sange de iepure in locul celui uman.Asta e natura mea.Nu o pot controla.
-Ba nu te intereseaza sa o controlezi!
Telefonul ei suna brusc taind tensiunea.
-Alo...da.Te rog..La camera 3,spuse ea persoanei de la capatul firului.
-Imi faci odata actele alea stupide?Iti dau cati bani vrei.
-Sa te ia naiba Lucas Sele!Dispari din biroul meu si ia-ti adio de la fata!
-Calmeaza-te, blondo.Si nu e biroul tau.E al primariei.
-Ti-am mai spus,asta nu e primarie! E Institutul pentru ajutarare a fiinteloi supraturale!
-Oh,da.Sub acest nume pompos-solemn se ascund afaceri dubioase,trafic de oameni,mita si excrocherii.Aveai dreptate,primaria nu e asa rea.
M-am întors,am deschis usa grea de lemn si am iesit fara sa o mai privesc.
Cand am trecut inapoi in sala de sedinte -malefice- Alexis nu mai era acolo.Ma trecu un fior rece de groaza pe sira spinarii,si am incercat sa o localizez,sa-i caut unda de emotii,dar nu era nicaieri.
-Sper ca nu ai drogat-o prea mult..Poate mai are sanse sa fie cumparata si de altcineva.
M-am intors ca un fulger,prinzand cu mana gatul rece al vampirului blond.
-Unde e Alexis?!
-Ti-am spus deja.O s-o dau cuiva,sa o ducem in casa Janinei.
Se elibera cu gratie din stransoarea mea si se prefacu ca-si indrepta rochia maro.
-Stiu ca o sa-mi cobor standardele,dar vreau sa-ti spun ca esti tampita!
Doua garzi aparura si ma 'escortara' pana afara.
-Alexis,acum chiar ca am dat de belea...
*
-Nu intelegeti?Nu va cunosc si nu vreau asta!Duceti-ma inapoi acolo,Lucas ma asteapta! am tipat la tipul din fata mea.
-Imi pare rau,dar nu ai voie sa pleci,imi raspunse tipul.
Am oftat enervata si am inceput sa ma plimb prin camera inchisa.
Nu avea prea multe.Un semineu mare intr-o parte,o canapea si o masa in alta parte,geamuri inalte cu draperii lungi si un covor pufos ce se intindea pe centrul incaperii.Trebuia sa scap!
Nu mai eram acasa,iar Lucas ma lasase aici. Deabia acum imi pica fisa,desi cu greu.Luc mi-a spus ca are de gand sa ma cumpere.Probabil n-a mai avut bani,sau s-a saturat de mine...Hm...in oricare din situatii am dat de belea! Am dat de belea rau de tot!
M-am asezat langa un perete si mi-am pus capul in palme,incercand sa ma calmez.
Se auzi usa deschinzand-se si am ridicat cu teama capul sperand ca privirea mea sa-l intalneasca pe Lucas.Dar era doar o femeie.
-Cum te simti,ma intreba.
-Nervoasă!Tu cum ai vrea?
-E grav?Crezi ca ar trebui internata?il intreba pe barbatul ce statuse cu mine.
-Hei,sunt si eu de fata.
-E calma,nu a facut scandal mare.Cred ca nu e nevoie de internare,ii raspunse.
-Atunci,du-o la Seneca.Trebuie sa o trateze.Ii va mai lumina mintea.
-Ciudatilor!Nu vorbiti de mine de parca as fi invizibila!
Tipul ma lua de brat si ma insoti pana la o masina din fata cladirii.Cea a lui Lucas nu mai era.
-Vreau inapoi acasa,am suspinat.
Barbatul ma lua de mana si ma ajuta sa urc dupa care imi oferi un zambet plin.
-E bine.Poate tu vei scapa mai usor si vei putea pleca acasa.
Nu conduse mult,doar mai incolo cu cateva cladiri.Semana cu un oras normal.Doar ca avea cladiri mai noi si mult mai elegante,cu ferestre mari si ziduri in culori deschise cu tenta armonioasa.
-Poarta-te normal,nu te criza prea tare pentru ca le vei da motive sa te inchida si pe tine.
-Ce sfat dragut!Cum sa nu ma enervez daca ajung in lumea ciudatilor?
-Demonul e de vina.El te-a adus.Sa ii transmiti lui toate restantele.
-Lui Luc?
-Da.
-Merita o bataie buna,m-am rastit cand barbatul iesi din masina pentru a-mi deschide usa.
Ma plimba prin intreaga cladire pana ajunsem intr-un birou imens,cu tenta la fel de eleganta ca si cel al tipei unde fusesem mai devreme.
Imi facu loc sa intru dupa care pleca.
M-am apropiat de biroul negru cu un strop de frica si neliniste in suflet,dar brusc scaunul din spatele lui se roti.
Un barbat frumos imi zambi cald analizandu-ma din cap pana in picioare.
-Hm...esti mult mai frumoasa decat celelalte fete aduse de Lucas.
Mi-am inghitit toate cuvintele inmuiate in teama si neliniste si am inspirat adanc.
-Sufletul si mintea iti sunt curate si pline de viata.-Se ridica si veni spre mine- Intinde-te,ma ruga.
M-am asezat pe canapeaua alba de langa fereastra dar el se apropie si ma facu sa ma intind apucandu-ma de umerii lasati goi de tricou.
-Ti-e frica?
Imi zambi larg dezvaluind o pereche de colti ascutiti ce acum ii strapungeau buza de jos.
-Ce le-a fost in cap cand te-au trimis atat de calma,inocenta si lipsita de aparare la mine.-Tăcu cateva secunde dupa care continua. -Eu sunt pregatit,dar tu esti gata sa fi tratata?
Se aseza in genunchi langa mine si imi cuprinse fata in palme privindu-ma fix cu niste ochi caprui,care imi aminteau de ciocolata topita.
-----------------------------------------------------------
AM PUS DIN NOU ACEASTA PARTE.SPER CA DE DATA ASTA VA APARE LA TOTI...LA NAIBA CU RESTRICTIA ASTA!
CITEȘTI
~Invață Să Mă Satisfaci~*Dragostea Are Două Fețe*~
FantasyATENTIE! 18+ Dupa 18 ani de viata traita intr-o academie,frumoasa Alexis afla ca are un frate geaman pe nume Lucas.Brunetul sarmant va incerca sa o cucereasca cu toate ea se opune...sau cel putin asta va incerca. Curand,indragostita iremedial,Alexis...