* * *
Nu stiu cum am dormit,dar stiu ca m-am trezit mai mult decat terminata.Toata alergatura interminabila ma epuizase total.Si nicidecum sa ma lase idioada aia de Vivien sa ma odihnesc!Nu!Ea a trebuit ca toata noaptea sa stea si sa strige pe la usi ca nu cumva sa ma mai atinga Lucas.
Asta a reusit sa ne strice cheful de toate intr-un final.
-Sa inchida cineva soarele!am murmurat dupa cateva minu...te bune de lenevit in pat.
Cand am deschis ochii am realizat ca eram singura in camera care se presupunea ca era a mea.
Un pat mare,cu asternuturi albe,o noptiera,un dulap imens si o oglinda cu masa plina de parfumuri si produse de machiaj.Pe balcon,dupa perdelele lungi se putea observa o masuta rotunda inconjurata de o mica canapea alba.
-Lucas!Mi-e foame!!Sunt in crestere!!am tipat din toti plamani.
Brusc in fata mea aparu Michael.
-Tu esti cumva de la roomservice?
-Nu.Dar m-am saturat sa ii aud pe Lucas si pe Vivien certandu-se.
-Inca nu au terminat?am intrebat extenuata.
-As vrea eu...Dar asta nu conteaza.Am venit sa vorbim.
-Ia loc.Aseaza-te comod pentru ca si asa situatia asta nu poate deveni mai ciudata si mai penibila decat e deja.
El se aseza pe marginea patului si ma atinse pe mana teleportandu-ne pe amandoi in acea sala de masa.
-Inca poti alege,imi zise.-Daca vrei poti pleca...Te poti intoarce acasa,sa uiti tot si sa-ti traiesti in continuare viata asa cum vrei.
Nu mai era o gluma sau o minciuna.Era adevarat.Aveam de ales.Raman sau plec.
M-am uitat la ochii lui verzi si calzi si i-am raspuns:
-Raman.
-Sper ca esti sigura.Poti gresi o singura data in viata.
-Sunt sigura...Nu am ce lasa in urma.Nu am familie sau prieteni..O aveam doar pe Lauren.Dar cred ca deja v-ati jucat un pic cu mintea ei si nu imi va simti lipsa prea tare.
Dupa ce ne-am asezat la masa,acea doamna de ieri, care am afla mai tarziu ca se numeste Marissa,ne-a aduse mai multe farfurii cu mancare.Desi in jurul meu erau numai probleme,am infulecat de parca venea sfarsitul lumii.
-Nu stiu cum sa-ti spun,dar imi pari o persoana foarte buna,i-am spus lui Michael intr-un final.
Surase trist si ma invalui cu toata atentia ochilor lui verzi ca un lan de grau primavara.
-Te increzi prea repede in persoane.Nimeni de aici nu merita asta,imi raspunse.
-Stiu ca nu fac bine,dar inca nu pot invata lectia asta,am spus spasita.
-Esti sigura ca vrei sa ramai aici?Lumea asta nu e pentru tine.
Avea o privire trista care iti rupea inima.
-Eu am o inima de tigru!
-Nu trebuie sa mai spui nimic.Te cred.Pana si Tigrisor a mea zgarie rau cand se enerveaza.
-Cine e Tigrisor?
-Pisica mea,raspunse zambind.
-E o ''ea'',deci?
-Da.
-Pai,nu te supara,dar neinspirat nume pentru o pisica.Hei...stai putin..adica tu imi pui la indoiala insusirile de tigru?
Nu imi raspunse.Doar rase.Amuzat sau poate ironic.Nu mi-am dat seama,dar am tacut si eu si am continuat sa mananc in liniste.
-Nu trebuie sa fi speriata sau agitata.Calmeaza-te si gandeste-te la ceva frumos,imi zise.
Si brusc,in camera aparura Lucas cu Vivien tragand dupa ei un tip ce parea total plictisit.Inca se certau si tipau ceea ce incepu sa ma scoata deja din sarite.
-Domnilor,putem ,va rog,sa incetam cu certurile?li se adresa calm Michael.
-De acord.Trebuie doar sa semnezi niste acte prin care se atesta ca in cazul in care controlul mintii asupra ei esueaza,ea devine posesia noastra.De asemenea tu trebuie sa te muti din aceasta locuinta pentru a nu crea prea multe intalniri intre cei doi.Si asa vad ca ea nu prea contesta nimic...
-Daca nu vorbesc nu inseamna ca sunt proasta.Doar ca nu trancanesc degeaba pentru lucruri inutile asa ca tine,i-am raspuns sarcastic.
M-am pomenit ''admirandu-i'' privirea plina de ura iar Michael ma atinse din nou si ne teleporta in asa-zisa mea camera.
-Nu poti iesi in pijama la semnarea unui contract atat de...
-Stupid?am completat rapid.
-Voiam sa spun ''neimportant'',dar e buna si varianta ta.
-Si nu o sa se enerveze si mai tare?am intrebat deschizand usa dulapului.
-Probabil...
Mi-am scos un tricou si o pereche de jeansi la nimereala si am mers sa ma imbrac in baie.
Cand am iesit,Michael statea pe scaunul din fata oglinzii privind in gol.
-Stiu sigur ca va merge,spuse.
-Dar mai exact care e chestia?Pentru ca eu jur ca nu inteleg nimic.
Se intoarse spre mine si din nou ma pironi cu ochii lui vii.
-Lucas e un demon.El condamna suflete..Ia fetele cele mai pline de viata si le supune cu puterea lui..
-Dar eu nu sunt supusa!
-E frumos.Te face sa-l doresti,sa-l iubesti chiar,dar asta nu e natural.Te vrajeste cu farmecul lui supranatural si iti absoarbe trairile pentru a se hrani si deveni mai puternic.
Ofta adanc si continua.
-Eu am un dar pe care incerc sa il ascund.Pot folosi hipnoza pe oricine si efectele sunt chiar bune.Nu iti face griji,nu vei simti nimic,nu te voi da peste cap,nu te voi face sa uiti nimic.E o operatiune simpla.
Am ramas usor bulversata dupa lunga explicatia,dar m-am aranjat repede pentru nu a-i face pe ceilalti sa astepte prea mult.
-Fii cuminte doar.
Dupa acest ultim sfat m-a strans puternic de mana si ne-am teleportat pe o terasa eleganta ce se situa pe penultimul etaj al casei.Doar vreo patru nivele imense cred ca avea casa.
-Michael,semneaza odata!Avocatul nu mai poate sta!tipa Vivien.
M-am asezat pe un scaun la indemnul lui Lucas si l-am privit pe Michael cum semneaza vreo zece foi.
-Tot nu ai rabdare,ca intotdeauna.Tu vrei totul repede!i se adresa Lucas lui Vivien.
-Mai taci!
Lucas se ridica si ii privi semnatura lui Michael.
-Ce ''m'' ai facut...Mai cracanat decat Vivien.
Brusc fara sa-mi dau seama cum Lucas ajunse la marginea balconului razand cat putea de tare.Chiar fusese buna gluma.Dura,dar buna.
Tot la fel de repede se arunca Vivien asupra lui cu ceva ascutit si,cu viteza luminii,ii strapunse pieptul.
Am clipit o fractiune de secunda,dupa care l-am vazut pe Lucas prabusindu-se in gol.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
''Sper sa ma iertati dar chiar nu am timp sa pun next.Voi incerca sa ma grabesc. :* P.S.Uitati aici ce tatuaj mi-am facuthttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=509267102485079&set=a.329603867118071.75639.329553263789798&type=1&theater : :) MULTUMESC si va astept cu o parere''
CITEȘTI
~Invață Să Mă Satisfaci~*Dragostea Are Două Fețe*~
FantasiATENTIE! 18+ Dupa 18 ani de viata traita intr-o academie,frumoasa Alexis afla ca are un frate geaman pe nume Lucas.Brunetul sarmant va incerca sa o cucereasca cu toate ea se opune...sau cel putin asta va incerca. Curand,indragostita iremedial,Alexis...