~Capitolul 8~Acum Sigur Nu Mai Scapi...~

16.2K 488 20
                                    


-E obligatoriu sa mergem?ma intreba sarind din bratele mele.
-Da.Dar fi fara grija.Nu te voi rani,i-am replicat pe un ton seducator aproape obscen privindu-i fluturasul acoperit de jeansi si sanii rotunzi ce abia asteptau sa fie mangaiati.
Imi simteam madularul intarindu-se stapanindu-mi pofta de a o poseda in intregime.
Ea doar ofta.In emotiile ei era doar frica si neliniste.Nu exista nici macar ...

un sfert din dorinta si focul ce ma stapaneau pe mine.
-Wild,e totul gata?L-am intrebat pe cel ce tocmai imi urca bagajele pe scari.
-Da,domnule.Imi raspunse rapid,dupa care urca la etaj.
-Ar trebui sa ma simt privilegiata daca am avut parte si de pregatiri.
-Desigur.
-Am auzit eu ca Lauren comandase trei cife de ciment.
-Poftim?Pentru ce ciment?am intrebat confuz.
-Voia sa-ti toarne temelia la statuia ce te va intruchipa in toata bunatatea ta.
Incerca sa fie rautacioasa,dar nu ii mergea cu mine.
-Bunatatea mea o vei cere in pat,i-am replicat arogant.
Isi incrucisa bratele la piept si imi arata limba ei rozalie.Fetele astea sunt nebune!
-Vrei bomboane?
-DA,DA!
Incepuse sa topaie si sa zambeasca.
-Pofta pentru dulciuri e unul dintre cele mai mari slabiciuni ale noastre.Sti,totusi avem multe in comun.
-Gresit,ma contrazise repede.Nu avem nimic in comun inafara de o tableta de ciocolata care ne desparte.
Am chicotit incet m-am apropiat de ea lipindu-i spatele de pieptul meu.
-Esti ciudata.
Nu apuca sa se retraga pentru ca deja puterile mele o controlau,iar calmul si fericirea i se asterneau in trup.
-O s-o iau ca pe un compliment.
-Vorbesc serios.Nu esti ca alte fete.Desi iti schimbi foarte repede starile emotionale,niciodata nu ajungi la gradul de normalitate absoluta.Dar esti perfecta.
-Mai vorbesti mult,se planse.
-Vrei sau nu dulciuri?
-Vreau!raspunse categoric.
Incet,mainile le-am urcat pe coapsele sale,tinzand stomacul si in cele din urma pieptul sau rotund..
-Ce...ce..f..aci?a balbait ,de abia gasindu-si taria,care s-a inabusit.
Euforia si linistea disparusera,in ea instalandu-se din nou teama si instinctul de aparare.Un singur cuvant si se va intoarce cu un curaj pe care crezi ca nu il poate convoca,sfidandu-mi actiunile..dar nu o doream curajoasa in aceasta seara,o vroiam supusa...eu voi detine conducerea,iar ea..imi va fi micuta mea sclava...o sclava,a pasiunii mele.
Ce avea oare in minte cand simtea degetele mele dezmierdandu-i trupul.Desi puteam sa-i induc diverse stari,nu ii puteam citi toate sentimentele,iar asta ma frustra la culme.
-Ce fac?Buna intrebare.

*

Brusc,ma intoarse si ma stranse in brate.Incepusem sa tremur.
-O sa-ti dau dulciuri daca esti cuminte,mi se adresa.
-Vreau acasa.Te rog,hai acasa,am rostit speriata.
Inima imi batea foarte tare,iar mainile si picioare imi tremurau.
-Lasa-ma sa te calmez.Nu mai fi asa speriata.
-Nu pot.
-Asa e.Am uitat ca ai doar trei stari,raspunse indiferent.
-Hei,cum adica trei stari?
-Adica?
-Adica,tu poti fi doar euforica,nervoasa sau speriata,imi raspunse chicotind.
Nu am apucat sa protestez pentru ca imi captura buzele intr-un sarut care ma facea sa uit tot.
Ma ridica in brate si urca scarile.

Brusc m-am simtit asezata pe un pat intr-o camera intunecata.
-Ah..iubire,ce gurita dulce ai,sopti Lucas sacadat.
Mainile lui imi atingeau acum sanii,framantandu-i cu pofta.Incercam sa imi opresc suspinele,nu voiam sa imi citeasca placerea ce imi incetosa gandirea.
Se aseza deasupra mea apasandu-ma in salteaua moale.
-Luc,ce faci,iubire?
Brusc am intrerupt tot ce faceam indreptandu-ne atentia spre usa de unde se auzi vocea.
In prag statea o fata satena,cu parul lung si complet goala.Avea un corp perfect,cu rotunjimi mari,dar slabuta.
Deodata l-am simtit sfasiindu-mi tricoul.
-Ami,te rog dute la dracu' si inchide usa dupa tine!se rasti Lucas la ea,in urmatoarea clipa incepand sa imi sarute marginile sutienului.
Am suspinat cu pofta cand Lucas ma musca usor incercand sa indeparteze sutienul.
-Dar Luc,vreau si eu!se smiorcai fata.
-Dute la dracu' am spus ! Daca esti in calduri,roaga-l pe Wild sau pe Christian sa te satisfaca!
-Dar Chrissy e plecat,si Wild e un servitor! insista fata inca smiorcaindu-se.
Se pare ca Lucas se saturase,deoarece se ridica de pe mine si se indrepta spre fata zambind.
-Am auzit de la Rose ca da bine.Asa ca dute la el si lasa-ma in pace!
-Nimeni nu imi poate oferi o partida mai buna decat tine.
O impinse afara si bloca usa facand camera sa se scufunde in intuneric.
-Ce tarfa insistenta!
Ii auzeam pasii.Ramasem blocata asa cum ma lasase,neavand curaj sa spun nimic.
O lumina rosiatica izbucni cand aprinse doua luminari.
M-am ridicat in sezut panicata,parca deabia acum dandu-mi seama ce se intampla.
El venea spre mine,cu pasi eleganti.Isi dezbraca tricoul lasand la iveala un piept lat,sexy,ce ma infiora.Era un barbat,ce imi promise de mai multe ori ca ma va face a lui.


IATA SI CONTINUAREA:) DECI,CUM VI SE PARE?:) AVETI CEVA SA-MI TRANSMITE-TI ?:)) CEVA DE BINE CA POSTEZ ASA...DES.
NAH...PANA LA URMA,E BUN SAU NU?:))

~Invață Să Mă Satisfaci~*Dragostea Are Două Fețe*~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum