Capitolul 25

2.3K 79 10
                                    

-Chiar nu cred că e grija voastră acest lucru, le răspunse Michael.
-Abia aștept sa se plictisească de ea, spuse acel tip rânjind și privindu-mă ciudat.
În acea clipă am simțit cum bratele lui Michael se strânsera în jurul meu si brusc ajunseserăm la ceea ce era aparent noua mea casă.
-Sunt diverși ciudați aici. De asta nu e ok sa ieși singura în afara casei, îmi spuse Michael mângâidu-ma ușor pe spate.-Cred ca ar fi mai bine sa mergi în camera ta. Asta în cazul în care nu îți e foame sau ceva..
-Nu mulțumesc. Sunt ok, i-am răspuns sec.
Am început sa merg într-o directie aiurea fără să mai țin minte exact unde era camera care se presupunea a fi a mea. Ma simțeam din ce în ce mai ciudat. Era parca fusesem drogata pana acum și de abia începeam sa ma trezesc. Eram stinghera, îmi era un pic frica și nu stiam ce o sa se întâmple în continuare. Trezirea la realitate era destul de dureroasa. Sau pare chiar asta era realitatea?
Pana sa ma gândesc la mai multe am simțit o atingere pe brat și am icnit speriata.
-Imi cer scuze, nu mi-am dat seama că ești asa absorbita de gânduri, spuse Michael zâmbind. Voiam sa îți spun că ai greșit direcția și dacă vrei te pot conduce eu în camera ta. Deja l-am pus pe Wild sa îți ducă acolo și cumpărăturile.
Am dat din cap aprobator și l-am urmat. Era la fel de înalt ca Lucas însă corpul lui ii era mai puțin solid și asta îi dădea un aer de persoana mai blândă. Parul lui blond stătea momentan în toate direcțiile iar privirea lui încerca parca sa ma asigure ca totul va fi bine.
Am intrat în camera întunecată și am închis ușa lăsându-l pe Michael sa plece. Am întrat în baie și mi am dezbrăcat hainele pentru unul ce avea sa fie probabil cel mai rece dus pe care îl făcusem. Am tras pe mine încă umeda fiind un tricou și lenjeria semi transparenta de dantela cu care deja ma obișnuisem, am dat plapuma la o parte și m-am aruncat pe burta deasupra ei cu un genunchi ridicat la piept. Ma simțeam ciudat dar măcar eram într-un pat comfortabil și aveam timp de gândire asupra lucrurilor recent întâmplate. Am simțit cum mi se taie firul destul de repede dar nu m-am opus deloc.
M-am trezit simțind ceva tare și umed pătrunzând-ma ușor pe la spate în timp ce lenjeria îmi era rupta cu forța. Am încercat sa tip însă la fel de repede gura mi-a fost acoperita de o palma puternica  în timp ce intra pana la capăt in feminitatea mea strâmtă făcându-mă sa ma strâng și mai tare în jurul lui din cauza durerii.
-M-am umezit înainte..doar relaxează-te, am auzit vocea lui Lucas in ureche renunțând la apăsarea mâinii asupra buzelor mele.
Îsi baga mana sub burta mea și ma ridica puțin mai în sus pentru a ma putea patrunde mai bine. Eram inca amețita de somn însă încercăm sa ma trag și sa scap de sub stăpânirea  trupului sau greu și cald însă asta părea sa îl excite mai tare.
-Ador sa simt cum te opui și totuși cum vrei în continuare sa intru în tine îmi spuse pe un ton jos varandu-si apoi limba în urechea mea.
Am simțit instant un soc electric traversându-mi corpul și am scos un țipăt scurt spre deliciul lui Lucas.
-Te rog, lasă-mă în pace, am șoptit nesigura.
Nu știam nici eu ce vreau. Ii simțeam mădularul tare și dur intrând în mine pana la capăt, făcându-mă sa ma cutremur de cea mai dulce durere amestecata cu placere absoluta. O mana ii era pe piciorul meu stâng pe care îl ținea ridicat pentru a-i oferi un unghi de penetrare mai bun iar cu cealaltă îmi prinse gatul și ma făcu sa îmi arcuiesc ușor spatele și capul pentru ai oferi acces mai ușor
limbi lui care îmi masă lasciv urechea. Ma zbăteam ușor sub greutatea lui însă era destul de inutil. După câteva minute bune de extaz am simțit cum toată plăcerea pe care el o simțise se materializa în lichidul fierbinte cu care ma umplea în timp ce strânsese mana de pe gatul meu puțin mai tare lăsându-ma fără aer pentru câteva secunde. Si asta fusese tot. Se retrase ușor și se intinse pe pat lângă mine spre dezamăgirea mea. Nu avusese grija sa ma termine si pe mine de data asta și fata de cât dura de obicei sexul cu el, asta fusese mai mult o joaca. M-am ridicat încet în genunchi iar lichidul plăcerii lui începu sa se scurgă ușor din miezul meu umezindu-mi coapsele. M-am lăsat sa cad înapoi între perne fără sa spun nimic. Lucas se uita satisfăcut la tavan la fel de tăcut. Într-o fracțiune de secunda se ridica și îmi musca cu putere un sfârc încă întărit făcându-mă sa tip. Inca ii simțeam bărbăția atingând-mi picioarele în timp ce îmi masa cu limba sfârcul ușor rănit semn ca joaca nu era gata și ca aveam sa primesc mai mult în curând.
-Era și timpul, spuse Lucas în timp ce ușa se deschise luminând ușor întunericul camerei.
-De ce nu o poți lăsa în pace, îl întreba Michael cu o voce nesigura.
-Nu te mai opune... Știu ca o vrei și tu. Toată camera e parfumata de mirosul ei amestecat cu energia plăcerii pe care o emană.. Dacă nici asta nu te atrage atunci nu știu ce sa mai fac..
Lucas se ridica gol de pe pat și îl prinse de tricou pe Michael pentru a-l trage în pat. Îl trase deasupra lui și ii prinse capul în mâini sărutându-l lasciv pe buze.
-Vrei sa vezi ce gust are fara sa ii furi din energie? Cred ca am o idee cum ai putea face asta, ii spuse Lucas împingând-l în jos spre mădularul lui încă tare și umed.

.
.
.
.
.
.
După atâția ani am mai postat încă o mica parte. Nu știu ce sa zic. Aștept părerile voastre dacă se potrivește stilul, dacă sa continui sau nu. Mulțumesc mult pentru timpul acordat mie și povestii mele.

~Invață Să Mă Satisfaci~*Dragostea Are Două Fețe*~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum