-Inca un pic si plec,ii sopti Lucas si se apleca deasupra fetei.
Linse cu fervoare lichidul pe care il varsase pe trupul ei,dupa care se ridica de pe pat.Stinse lumanarile si lasa intunericul sa se asterne in camera.
-Odihneste-te,ii porunci,merg sa vad daca Ami e treaza...daca nu,o trezesc eu,continua pe cu un glas lasciv.
Alexis ramase muta.Nu mai avea niciun cuvant,nu mai putea spune sau face n...imic.Ceva o intepa in piept,parca i se forma un gol in suflet iar lacrimile nu voiau sa se opreasca curgand in voie pe obrajii ei frumosi si tineri.Auzi usa inchizandu-se si o durere imensa ii cuprinse trupul umed si cald.Nu ii venea sa creada cum dupa atatea ore de pasiune intensa in care ii cedase,si reusisera sa se simta atat bine,Lucas nu era inca satisfacut si mergea in patul alteia.Inca nu-l intelegea,nu intelegea cum inca nu obosise pe cand ea era epuizata.O durea fiecare parte a corpului,mai ales sanii moi si acea zona intima pe care el o dezmierdase cu atata patima.
Buzele si intregul ei corp ii purtau urmele saruturilor lui aprinse.Inca nu indraznea sa isi atinga pielea gandindu-se la modul cum fusese atinsa de mainile lui,cum trupul lui tare si puternic se contopise in intregime cu trupul ei moale si inca nestiutor.Inchise ochii,dar un potop de lacrimi o inunda din nou.
Auzi usa deschizandu-se si se abtinu sa scoata vreun sunet.
In inima ii inflori un sentiment puternic de incredere,spera ca Lucas doar glumise ca sa-i observe reactia si ca acum se intoarse pentru a-si cere scuze.
Cineva pasi prin camera si inchise fereastra oprind briza rautacioasa care ii invaluia trupul gol si umed.
Brusc o lumanare de langa pat fuse aprinsa,dar Alexis nu deschise ochii pentru a observa lumina din jurul ei.
Baiatul lua o patura moale si calduroasa si o intinse pestre trupul subtirel care inca emana un aer fierbinte acoperit de umezeala.
-De ce ai facut asta?ii reprosa Alexis lasand lacrimile libere.Dupa cateva secunde isi dadu seama de adevar.Baiatul de langa pat era unul blond,cu o privire ce parea a unui inger.Figura lui blanda se infrumuseta si mai mult cu un zambet binevoitor.
-Iarta-ma,dar am venit sa te ajut doar,ii spuse baiatul.
-Unde e Lucas?
-Probabil in camera lui.Am auzit doar ca te-a adus aici,si l-am vazut iesind,iar fereastra inca scartaia din cauza vantului.Am vrut doar s-o inchid.Iarta-ma ca te-am deranjat.
-Nu e nimic.Dar te rog,ramai...rosti ea izbucnind in lacrimi.
El se aseza pe pat iar Alexis se ridica si il cuprinse cu bratele.
-Calmeaza-te,gata...sopti el in parul ei,nefiind in stare insa sa opreasca acele sentimente pe care i le inducea trupul ei.
O lasa sa planga,dar mangaierile lui blande si prietenesti,plus calmul lui reusisera sa o relaxeze.Aproape adormi cand ea il intreba:
-Apropo,cum te numesti?
-Michael...raspunse el ezitand parca.
-Eu sunt Alexis.
-Imi pare bine de cunostiinta.Acum dormi,vorbim maine dimineata,o sfatui Michael.-Promiti ca nu pleci?
Alexis il prinse prieteneste de mana pe baiatul de langa ea si il trase mai aproape in pat.
Nevoia de afectiune si siguranta o depasea.
-Nu plec,ii raspunse vrand sa para cat mai calm si imun la dulceata fierbinte si lichida de langa el.
-El nu m-a iubit...Nu a facut dragoste cu mine.A facut doar sex...sex din care am consumat doar placere,spuse fata cu suspine usoare cuibarindu-se la pieptul cald lui Michael.
El doar o inveli mai bine fara sa ii spuna nimic,iar repede somnul si epuizarea isi facusera simtita prezenta ducand-o intr-o lume feerica,unde totul era normal,unde nu cunoscuse inca tentatia,placere,sau un pic mai mult spus,iubirea.
-Imi pare rau...sopti baiatul fiind sigur ca Alexis nu il mai auzea.*
-Nu!Te rog...Vreau acasa.
Brusc m-am trezit dintr-un cosmar.Camera era luminata intens de soarele stralucitor de la amiaza.Usa se deschise si Lucas aparu cu o tava.
-Buna dimineata,raza de soare,spuse el vesel.
Deodata incepura sa mi se invarteasca rotitele.'Michael!' am tipat speriata in gand sarind din culcusul meu de perne.
Dar cand m-am intors nu era nimeni langa mine.
-Pe cine cauti?ma intreba Lucas asezand tava pe pat si asezandu-se pe marginea patului.
Imi dadeam seama cum aratam,si nu eram deloc bine.Parul imi era total ciufulit,fata imi era plansa,si eram goala pana la mijloc.
El nu spunea nimic.Ma privea doar si zambea cu aceiasi dulceata obraznica.Ar trebui sa ii fie rusine pentru ce a facut.Dar totusi parea atat de ingeras...acum ca il vedeam mai bine mi se parea superb.Era un barbat inalt,cu un corp sexy,dar parca atat de gratios,buze perfecte si pline,cu ochi nemaintalniti si patrunzatori.Si-i atintii deasupra trupului meu parca trecand prin orice bariera care m-ar fi putut proteja.
-Arati uimitor astazi...atat de naturala,atat de dulce,ma complimentase atingandu-mi gatul cu un deget.
Pana si glasul lui era frumos.Era un glas plin de mister,jucaus si parca aromat cu dulceata copilareasca.Degetele de pe gatul meu coborira pana la sani pe care ii masa apasat,provocandu-mi suspine.
-Am venit inainte de micul dejun sa iti alin dorul de mine,dar si sa ma hranesc din intreaga ta fiinta.Cum suna?ma intreba apropiindu-se mai mult de mine si invaluindu-mi chipul într-o respiraţie caldă şi delicioasă.-----------------------------------------------------------------------
Pam-pam-pam pam!!:)) Si am scris si urmatorul capitol.Mai intai multumesc tuturor care ma sustin in ceea ce fac si ne mai auzim cu urmatorul cand am timp.Am incercat sa il fac mai lung,dar nu stiu cum mi-a iesit :)) .:*:* pupici si ne mai citim :)
CITEȘTI
~Invață Să Mă Satisfaci~*Dragostea Are Două Fețe*~
FantasiATENTIE! 18+ Dupa 18 ani de viata traita intr-o academie,frumoasa Alexis afla ca are un frate geaman pe nume Lucas.Brunetul sarmant va incerca sa o cucereasca cu toate ea se opune...sau cel putin asta va incerca. Curand,indragostita iremedial,Alexis...