Stiu ce ganditi: "Uite ca s-a gandit si asta sa posteze.." :)) Scuzati-ma,dar chiar nu am timp.Sunt in clsa XI-a la un liceu cu pretentii (cica) :/ Si am o gramada de invatat,incat nu imi mai sta mintea la scris :)) Oricum,sper sa va placa :* Sa-mi spune-ti si mie ce parere aveti,si daca tot va place,mai recomandati-ma si pe la vreun prieten. :* As aprecia :) Am vorbit destul :)) Deci,LECTURA PLACUTA. :* (P.S.Dupa cum vedeti,am inceput sa pun si diactritice ca sa nu mai comenteze nimeni :)) )
Capitolul 19
Lauren nu mi-a dat voie să merg nici până în bucatarie,aşa că am fost nevoită să stau toată ziua jucându-mă pe laptop.Când am scos ochii din genericul filmului Inception, toată camera era deja cufundată în întuneric.Îmi lăsasem mintea să ia o pauză de la întrebări fără răspuns şi am inspirat adânc.
-Să vedem ce anime-uri yaoi mai gasim.Auzi la el...mă credea aşa inocentă doar pentru că nu ies din internat?
De fapt ce naiba halucinez eu aici?Mă gândesc la un tip din vis? Cred că Lauren avea dreptate,probabil încă am febră..
-Deci...ce anime să văd...
Am tastat "Boku no Sexual Harassment" şi am selectat primul episod.
Pe la jumatatea episodului dădusem şi de scena fierbinte dintre protagonişti...Un bărbat puternic şi influent si un subaltern, saten,draguţ de îţi venea sa-l mănânci.
Simţeam cum tot corpul îmi era cuprins de fiori.Sângele mi se învolbura în vene şi tot trupul începea să-mi ardă de pofta şi placerea cu care îi priveam pe cei doi.
Mă cuprindea o nevoie primară de a mă simţi supusă tăriei unui trup greu şi fierbinte...să mă simt posedată..doar până mi se stingeau micile pofte.
-Ah..Doamne...
Geamatul meu se estompase în liniştea camerei doar provocându-mă mai mult.
Am dat reluare pe acea scenă privind-o cu atentie,torturându-mi corpul înfierbântat.
Brusc mi-a venit în minte acel vis ciudat pe care îl avusem cu baiatul brunet.Numai amintindu-mi senzatia limbii lui calde mangaindu-mă mă înfioram.Mi-am dat jos bluza albă şi pantalonii de pijama rămânând doar într-o pereche de chiloţi roz.Am încercat să imit atingerile lui,uneori fine,alteori încinse şi pasionale.Mi-am oprit degetele pe marginea lenjeriei fine si am facut-o sa alunece pana pe podea,imaginându-mi alte mangaieri,mai îndrăzneţe,pe care le-am transpus,un pic sfioasă,pe trupul meu deja transpirat şi înfiorat de poftă.
-Nu credeam că eşti deja în stare să te satisfaci singură,razbatu o voce senzuală.
Am rămas nemişcată în timp ce lângă patul meu tocmai apăru un bărbat extrem de frumos,ce mă scruntă cu ochii lui anormal de stralucitori de culoarea ametistului.
Pentru moment mi s-a părut că îl cunosc,dar frica se dovedi mai puternică,aşa că am început să ţip.
Numai după o mică încercare de a deschide gura,aceasta îmi fu acoperită de o mână caldă si fermă.
-Ce s-a întamplat,fluturaşul meu?Chiar a reuşit vampirul ăla insipid să te facă să uiţi de mine?
Încercarea de a mă zbate era inutilă.Mă ţinea ostatică focului din privirea lui.Goală,umedă,doritoare,brusc toate acestea mi se pareau mult mai vizibile,accentuându-mi doar pofta,nicidecum rusinea.
Mâna lui se lasă blândă,mângâindu-mi buzele cu vârfurile degetelor,excitând fiecare fir de frică care rămăsese în mine.
-Ce fetiţa cuminte..
Îşi desfăcu picioarele şi se aşeza deasupra trupului meu gol.Materialul pantalonilor lui mi se părea extrem de rece,în contrast cu pielea mea fierbinte şi umedă.
Mă împinse înapoi pe pat şi se întinse lasciv deasupra mea,privindu-mă cu mister şi poftă.Gura i se deschise dezvăluind o dantură perfectă ce se adânci blând în pielea gâtul meu urmată de sărutări apăsate.Înca de la prima atingere a acelei zone mi-au venit în minte o sumedenie de gânduri sau..amintiri.Acel vampir care îmi sorbea sângele şi mă făcea să uit tot ce era legat de Lucas,demonul frumos ce mă controla prin mângâieri dumnezeieşti.
-Te-a atins,aşa e?
Timbrul vocii lui se schimbă într-unul grav şi înfricoşător.
-Vampirul o va paţi rău de tot!De ce cred ăia că îţi pot şterge memoria sau sentimentele? Te-a muşcat!Nu-i aşa?
Ochii lui scăpărau şi îmi induceau cea mai mare frică pe care am simţit-o vreodată.Nici nu mai ştiam ce să-i răspund.
-Recunoaşte.Te-a muşcat.Îţi cunosc toate zonele sensibile,dar astazi,gâtul tău cerşeşte mângâieri,îmi spuse plasând un sărut electrizant pe gâtul meu -Urăsc ca cineva să atingă ce-i al meu!
-Eu nu sunt a nimănui!
Mi-am strâns tot curajul şi l-am îndepartat de pe mine încercând să dispar de acolo cât mai repede.
-Calmează-te..hipnoza eşuată a vampirului va trece în maxim o zi.Acum vino!Vreau să îţi răcoresc corpul.
Se ridică de pe pat şi veni spre mine.Câteva şuviţe negre de păr îi alunecară pe fruntea albă,dar el le dadu imediat la o parte.Mi-am simţit propriul păr atenuând răceala uşii atunci când spatele meu o atinse.
-Nu vei ţipa,nu-i aşa?Ce îi vei spune lui Lauren dacă vine şi te vede aşa?Că învăţai să te satisfaci în timp ce te gândeai la mine?
Era doar la 50cm distanţa de mine,uimindu-mă cu înaltimea şi puterea lui,dar şi întărtându-mi frica şi neputinţa.
Brusc se apropie de mine.Mâinile lui îmi apucară trupul iar gura lui se contopi cu a mea.Am încercat să mă eliberez,dar el doar se lipi de mine.
Într-un final mă eliberă.Lacrimi îmi şiroiau din ochii verzi şi obosiţi,iar cu o ultimă farâmă de putere l-am plesnitpeste obrazul lui perfect.
-Ce naiba ai cu mine?De ce eu?
Zâmbetul amuzat i se transformă într-unul malefic.
-Viata e nedreaptă.Doar stai cuminte şi lasă-ma să te iubesc.
-Nu,am ţipat.
Deodată dispăru şi reapăru pe pat cu o sticlă în mână din care bău cu sete.
-Vino!mă îndemnă.
-Nici gand!
Într-o secundă se apropie de mine şi mă trânti pe pat.
-De mult nu am mai făcut-o cu forţa.
Luă de jos sticla şi după ce bău se aşeză lângă mine şi îmi ridică capul de pe pernă.
-Bea.Vei avea nevoie.
Cu ochii înmuiaţi în lacrimi l-am privit cu ciudă şi m-am lăsat înapoi pe pernă,refuzându-l categoric.
Îşi dădu jos haina de pe el şi lua o gură mare de băutură din sticlă.
Se urcă deasupra mea şi îmi ridică din nou capul.Gura lui se lipi de a mea cedandu-mi lichidul dulce cu gust puternic de alcool.
Limba lui caldă mă fortă să înghit şi ultima picatură din bautură,neputând să opun rezistenţă.
-Nu o să fie aşa cum te-am obişnuit...Sunt hămesit,vreau să-ţi gust plăcerea.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*---*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
CITEȘTI
~Invață Să Mă Satisfaci~*Dragostea Are Două Fețe*~
FantasiATENTIE! 18+ Dupa 18 ani de viata traita intr-o academie,frumoasa Alexis afla ca are un frate geaman pe nume Lucas.Brunetul sarmant va incerca sa o cucereasca cu toate ea se opune...sau cel putin asta va incerca. Curand,indragostita iremedial,Alexis...