Snažila jsem se aby byla Hayley v bezpečí , ráno jsem ji přinesla snídani ona ještě spala . Nechala jsem tác na posteli a odešla jsem dolů do jídelny kde seděl Elijah , Rebekah měla přijed až večer .
Došel za námi Klaus , v ruce měl láhev Whisky . Napil se a posadil se ke stolu .
Nalila jsem si kávu a vzala si sladké pečivo , Klaus se na mě podíval a praštil s tou láhvi o stůl , v klidu jsem se napila kafe a koukla se na něho ."Uklidni se !"
" Nechci tady tu mrchu , která tvrdí že sní čekám dítě !!"
Křikl na mě , jak na mě křikl postavila jsem se a bouchla do stolu ." Spal jsi sní ?"
Klaus se na mě díval a vstal taky .
" Spal !! Vezmeš za to malé stvořeni zodpovědnost a postavíš se k tomu čelem tak jak máš !!"" Nerozkazuj mi !"
" Já jediná ti rozkazovat mužů!! To si uvědom "
Odsunula jsem židli a šla jsem pryč , on mě chytl za paži a otočil k sobě . Viděla jsem Elijaha jak rychle vstal a byl připraveny na nejhorší .
Koukala jsem se na Klause a on se díval na mě ." Já to dítě nechci !"
" Na to jsi měl myslet dřív !"
Vyškubla jsem se mu a do jídelny přišla Hayley, koukla jsem se na ni a usmála jsem se ." Dobré ráno Hayley "
Řekla jsem a šla jsem za ni , Klaus se koukl na Elijaha a pak šel pryč ." Snídala jsi ?"
" Ano děkuji "
Řekla mi Hayley a posadila se ke stolu, když on nechtěl vzít zodpovědnost musela jsem já . Posadila jsem se zpět ke stolu a Elijah mě chytl za ruku , koukla jsem se na něho a polkla jsem ." Děkuji "
Řekl mi Elijah , kývla jsem hlavou a pak jsem se usmála . Nechtěla jsem brečet ne před Hayley a Elijahem .Odpoledne jsi mě Klaus zavolal do pracovny , šla jsem za nim a on opět pil . Zavřela jsem dveře a posadila jsem se ke stolu , on se napil Whisky a já pozvedla obočí .
" Budeš ji tady držet dlouho ?"
" Ano "
" Nelíbí se mi to ! "
" Na tvém názoru nezáleží Klausi, nezáleží vlastně na ničem co řekneš "
" Musíš mě respektovat jako svého muže ! Jako pana tohohle města !"
Když tohle řekl krev ve mě vřela jako nikdy , koukala jsem se na něho a pousmála jsem se ." Nemusím tě respektovat ! Ani jako manžela a ani jako pána New Orleans !! A víš proč ?! Jako manžel jsi selhal a jako král New Orleans taky !!"
Vstala jsem od toho stolu ." Okamžitě si sedni Kat !"
Zvýšil na mě hlas ." Ne !! Porušil jsi všechno co jsme si slíbili "
" Nebyla jsi semnou !!Prostě se to stalo !"
" Víš kolik jsem měla příležitosti já ? Nespočet a ani jednou jsem ti nebyla nevěrná ! Ani jednou !!"
Koukala jsem se na něho a on se podíval do stolu ." O Hayley se postaráš ! Je to tvoje povinnost , dal jsi ji to co mě si dat nikdy nemohl a to je nový život !"
Řekla jsem mu a rychle jsem si utřela oči , otočila jsem se k němu zády a snažila jsem se uklidnit . Slyšela jsem jak vstal od stolu a šel za mnou , sáhl mi na paži a já sem udělala krok do předu ." Aspoň jednou vem za něco zodpovědnost a chovej se jako muž Klausi "
Řekla jsem mu a odešla jsem z jeho pracovny pryč ..
ČTEŠ
Měsíční tajemství
Vampire"Když se potkají dvě duše které jsi jsou souzené stačí pohled " Píše se rok 1813 stará Anglie , každá dívka chce být milovaná, každá žena chce svého muže . Když se ale do staré Anglie přistehuje rodina Mikaelson obrátí město na ruby . Rodina Mika...