Haruto : මට සමා වෙන්න නංගි !! මගේ අතින් ඔයාලට ගොඩක් වැරදි සිද්ධ වුණා..මට සමා වෙන්න...! ඔයාලට ගොඩක් ස්තුතියි මට උදව් කළාට..
Riku 1 : ඒකට කමක් නෑ රුටෝ ඔප්පා..දැන් ඔයාලා සතුටින් ඉන්න..මගේ ඔන්නියව හොදට බලා ගන්න..
ටිකෙන් ටික එයාලට සමු දෙන්න වෙලාවත් ළං වුණා..
@hospital
Haruto : ජීහුන් !
හරුටො යන්න කලින් ජීහුන්ව හම්බෙන්න අමතක කළෙත් නෑ..
jihoon : අහ් !! ත්...තමුන් ???
Haruto : මට සමා වෙන්න වෙච්ච හැමදේකටම !! මට දැන් යන්න වෙලාව හරි..මේ ඉන්නෙ මගේ රිකූ !!
jihoon : රිකූ !! නෑ...ඔයා මගේ !!!
ජීහුන් හිතුවෙ ඒ හරුටො එක්ක ඉන්නෙ එයාගෙ රිකූ කියලා..
Riku 2 : ජීහුන් ඔප්පා ! මම හරුටො ඔප්පගෙ රිකූ..ඔයාගෙ රිකූ ගෙදර පරිස්සමට ඉන්නවා..අපි දෙන්නා ඔයාලට සමු දෙන්නයි ලෑස්ති දැන්..මගේ නංගිව පරිස්සමින් බලා ගන්න..ඒ වගේම මගේ ජීමින් ඔප්පා ගැන බලන්නත් අමතක කරන්න එපා..
jihoon : අහ් !! මොකක් ?? රිකූලා දෙන්නෙක් !??
ජීහුන්ට මේක තාම විශ්වාස කරගන්න බෑ..
jihoon : කමක් නෑ...ඔයාලා දැන් සතුටින් නම් අපිට ඒ ඇති !! ගුඩ් බායි...
අන්තිමට එයාලා ජීහුන්ටත් සමු දීලා එයාලගෙන් වෙන් වෙලා අදුරු ලෝකෙට යන්න ගියේ එයාලගෙ පිං පව් අනුව...
ටික වෙලාවකින් හැමදේම සාමාන්ය අතට හැරීගෙන ආවත් කාටවත් එදා රෑ හරියට නින්දක් නම් නෑ..මොකද යෝෂියි අසහියි එදා රෑ පුරාම රිකූගෙ අවසන් කටයුතු කරන්න ගිහින් හිටයෙ..අනික් අය එයාලා එනකන් මග බලන් ගෙදරට වෙලා බලා ගත්තු අත බලාගෙන එහෙමම හිටියා..
meanwhile @riku 1's room
Riku : අහ් ! ලිව් !! ලිව් !! ඔයාට මාව ඇහෙනවද??
Lew : 😶
Riku : ලිව් !! අහ් ! ඇයි උණ බැහැලා නැත්තෙ !? ලිව් ! මං දිහා බලන්න...ඔයාට මාව ඇහෙනවා නේද?
lew : 😣
ලිව් රිකූ අහන හැම ප්රශ්නෙකටම උත්තර දුන්නෙ ඔළුව හොල්ලලා විතරයි..
YOU ARE READING
Find the owner of the dark love [Horror]
Horror"මට ඕනි වුනේ ඒ ලේ පාර දිගේ යන්න විතරයි" 220504 #3-lew #24-riku treasure x niziU x bts x tempest collab 22.04.11 started