beomgyu : සර් ප්ලීස් සර් !! ඔයාට එහෙට යන්න බෑ ! ලොක්කට තරහ ගිහින් ඉන්නෙ !!
ඒත් එක්කම වගේ සාජන්ගෙ අනත් ඉකමවලා කව්දෝ කෙනෙක් ප්රශ්න කිරීම් කරන තැනට කඩා පැන්නෙ යොන්ජුන්ගෙ තරහ තවත් වැඩි කරගෙන..
yeonjun : ආයිශ් !! සාජන් බොම්ග්යුආ !! කව්ද මූව මෙතනට එව්වෙ !!?
beomgyu : ස්..සොරි සර් !! ම් මේක බලහත්කාරකමක් !!
hwarang : අ..අප්පා !!
ඔව් ඒ ඇවිත් හිටිය කෙනා හ්වරන්ග්ගෙ අප්පා...එයාගෙ නම නකමුරා...
nakamura : හ්වරන්ග් නැගිටින්න.අපි ගෙදර යමු ! ඔෆිසර් දැන්ම එයාව නිදහස් කරන්න මං ඔයාලට ඉල්ලන ගාණක් දෙන්නම් !
yeonjun : ආයිශ් ! බොම්හ්යුආ ! ගහපන් මුගෙ කම්මුලට හොදවයින් දෙකක් ! මූ දන්නෑ මං කව්ද කියලා !! උඹ හිතුවද මං අනික් එවුන් වගේ පගාව ගනියි කියලා ? ඒවා හදේ තමා පුතෝ මාත් එක්ක !! තවත් මගේ යකා අවුස්සන්නැතුව මූවත් ඇරස්ට් කරහන් සාජන් !!!
අද නම් නකමුරා පවුලම ඉවරයි..
beomgyu : හ්..හරි සර් !
nakamura : තමුන්ලා දන්නවද ඔය කා එක්කද හැප්පෙන්න හදන්නෙ කියලා !!!!
yeonjun : අයිසේ බොම්ග්යූ !!
beomgyu : හ්..හරි සර් !! තමුසෙ දන්නවද ඔය කා එක්කද හැප්පෙන්න යන්නෙ කියලා ගොන් හිපාටුවෝ !!? මේ ඉන්නෙ සැරයන් යොන්ජුන් !! අපේ ඔෆිස් එකේම ඉන්න හොදම කෙනා !! උඹලා හිතුවට පොලිසිය වැඩක් නෑ කියලා !! හැමෝම එක වගේ නෑ ! අන්න ඒක දැනගනින් !!!! අපි පගාවට වැඩ කරන්නෙ නෑ !! අපි ඉන්නෙ සාධාරණය වෙනුවෙන් වැඩ කරන්න ! ඉදා මේක මගෙන් උඹට !!
ඒ පාර නම් සාජන් බොම්ග්යුටත් හොදටම ඩෝං ගිහින්.දුන්නැද්ද නකමුරාගෙ බෙල්ලෙන් අල්ලන් හොදවයින් ශොට් එකක්..
jihoon : මුන් හිතාගෙන ඇති මෙතන ඔක්කොලාගෙම කරේ එල්ලෙන පුළුවන් කියලා පගාවට ! දැන්ද දන්නෑ පගාවල් මතක් වුනේ !! ඔෆිසර් අපිට දැන් සාක්ෂි හොයන්න ඕනි නෑනෙ.මුන් කටින්ම කීවනෙ මේක කරේ මුන්මයි කියලා ?
yeonjun : ඔව් ! අපි මේ සේරම රෙකෝඩින්ග් ලෝයර්ට දෙන්නම් ! කොහොමත් මේ නඩුවෙන් 95%ක්ම ඔයාලගෙ පැත්තට වාසි වෙන විදියට තමා සාක්ෂි තියෙන්නෙ..හෙට උදේම කෝට් එකට එන්න ඔයාලගෙ කට්ටිය එක්ක !
YOU ARE READING
Find the owner of the dark love [Horror]
Horror"මට ඕනි වුනේ ඒ ලේ පාර දිගේ යන්න විතරයි" 220504 #3-lew #24-riku treasure x niziU x bts x tempest collab 22.04.11 started