Dünkü olan olaydan sonra rahat bir şekilde kalkmıştım kanepede dikelip yatağa doğru baktığımda Hazal yerinde yoktu kalkıp odamdan çıktım evde ses olmadığını fark ettiğimde elime telefonu alıp önce Hazal'ı aradım salondaki kanepede ses gelmeye başlamıştı gidip baktığımda telefon şarj a takılıydı daha sonra annemi aramıştım telefona cevap vermişti.
-Alo efendim oğlum
-Anne neredesin Hazal da yok evde merak ettim
-Kızım ile geziyoruz
-Tamam gezin de insan bir haber verir sabah sabah merak ettim
-Ben uyandıracaktım Hazal kızım dün çok yoruldu dinlensin dedi bende bıraktım
-Tamam annem neredesiniz siz bende geleyim
-Çarşıdayız oğlum hadi dikkatli gel
-Tamamdır Annem geliyorum ben hadi görüşürüz
Çarşıya gelmiştim annemi aradım ve tam olarak nerde olduklarını sorup yanlarına doğru yola koyuldum. Yanlarına vardığımda Hazal ile Annem oturmuş içecek bir şeyler içip gülerek sohbet ediyorlardı, yanlarına yanaşıp sandalye çekip oturmuştum.
Annem: -hoş geldin oğlum
Hazal: -hoş geldin canımm
-hoş bulduk hoş bulduk sabah sabah çıkıp çarşıda ne yapıyordunuz
Annem: -kız kıza takılıyorduk bu da sorumu alışveriş yaptık gezdik
-Hazal'ı çok sıkmadın dimi anne
Hazal: -Yok canım ne sıkması gayet eğleniyorum hem sen niye geldin kız kıza takılacaktık biz daha
- gidiyorum o zaman
Hazal: -şaka lan şaka nereye gel buraya
Hazal kolumdan tutup yanındaki sandalyeye oturtmuştu bende kendime bir tane içecek sipariş etmiştim onu beklerken Annem ve Hazal ile sohbet ediyordum kıyafet vs. almışlar yorulup oturmuşlar ben arayınca da beni beklemişler en sonunda kalkmıştık Hazal'ın elindeki poşetleri almış motora yönelmiştim Annem motordan korktuğu için otobüse binip eve gitmişti bizde hemen motora atlayıp eve doğru yola koyulmuştuk eve vardığımızda Annem yemek yapıyordu Hazal hemen Anneme yardıma gitti bende odama çekilmiştim çünkü beni mutfağa almıyorlardı.
Yemek hazırdı masayı hazırlamaya yardım etmiştim televizyondan güzel bir film açıp izlerken yemek yiyorduk en sonunda yemeği bitirip kanepeye geçip orda izlemeye devam ettim Hazal da yemeğini bitirip yanıma uzanmıştı Annem bize bakıp gülümsemişti sevgili olmadığımızı biliyordu ama hep bana Hazal'ı gelini olmasını istiyordu "bazen benden çok sevdiğini düşünüyorum". Hazal bana bakıp ne bakıyorsun demişti Annen de diğer kanepeye uzanacak diye yanına geldim bakma öyle utanıyorum demişti, gerçekten de utancını gizleyemiyordu direk olarak yanakları kıpkırmızı oluyordu bazen ısırasım gelmiyor değildi bazense direk ısırıyordum karşılığında kendi kolumu feda ediyordum kedi gibi tırnaklıyordu.
Filmi izlerken ikimizde uyuya kalmıştık kalktığımda kendimi Hazal'ın suratının kendi suratıma çok yakın bir şekilde bulmuştum, ben ona o bana sarılmış annem ise fırsattan istifade bizim fotoğrafımızı çekmişti Hazal uyanana kadar rahatsız olmasın diye beklerken tekrar uyuya kalmışım Hazal ise uyanıp yüzüyle benim yüzüm arasında 3cm bile olmadığını fark edince utanıp kendini geriye çekeceğim derken yere yapışmıştı bende o durumda kalbimin sesini durduramamıştım ama fark edilmesin diye hareket bile edememiştim en sonunda gülerek kalkıp iyi misin demiştim Hazal da gülerek evet evet iyim deyip kalkmıştı.
Biraz zaman geçince Hazal sıkıldım da biraz sahilde gezelim mi demişti, tama olur deyip üzerimizi giyip çıkmıştık Hazal derin bir nefes alarak kendime geldim evde bunalmıştım iyi geldi demişti Hazal'a katılıyordum ev çok bunaltıcı ve sıkıcıydı ikimiz de dışarıda gezmeyi seven soğuk sıcak bilmeyen salaklardık.
Sahile gelip birer dal sigara yaktık ikimizde çok içmiyorduk sadece günde 5 veya 6 dal belki de daha azdı sohbet ederek yürürken birden Hazal durup bana baktı içten bir şekilde
-"Can iyi ki varsın iyi ki benim arkadaşım olmuşsun belki de ilerlemeliyiz" demişti bunu derken ne kastettiğini anlamıştım arkadaştan öte olmak istiyordu ama ikimizde de o korku vardı ayrılırsak ne olacak dayanabilecek miyiz?
Gülerek şu cevabı verdim neden olmasın ama yeri değil demiştim Hazal kızarmış Can evlilik teklifi falan etmezsin değil mi? demiş gülerken neden olmasın demiştim koluma hafice vurarak dalga geçme demişti şakasına sen şimdi bittin deyip sırtıma almıştım koşarken Can bırak beni Cannn!! diye bağırırken gülüyordu en sonunda indirip yürümeye devam ediyorduk.
Bir süre sonra karşımıza tanıdık bir kaç arkadaş çıkmıştı 4 kişiler 2 si sevgili ama yani sevgilimi değil mi belli değiller biz sevgiliyiz onlar arkadaş gibi sadece el el tutuştuklarını vs görüyoruz yani o da arada neyse konuya dönelim arkadaşlar Club a gideceklermiş bize siz de gelsenize dediler, tamamdır zaten sıkılmıştık deyip Hazal'ın omzuna kolumu koyup hadi gidelim dedim toplamda 6 kişi club a girmiştik biz fazla sızmamak için sadece birer tane bira söyleyip yerimize geçtik bir taraftan içerken bir taraftan da dans ediyorduk "şunu fark ettim Hazal çok kötü dans ediyor" bay bir zaman geçtikten sonra telefonumun titrediğini fark ettim annem arıyordu saate batığımda gece 1 i geçiyordu telefonu açtım annem neredesiniz demişti Club a geldik dedim annem ise çok geç oldu dikkat edin dedin bende tamamdır annem deyip telefonu kapattım ve geri içeri girdim Hazal'a hadi gidelim dedim dışarı çıkıp yürümeye başladık eve 20 dakika vs uzaktı ve Hazal ayağını incitti yoldayken sırtıma aldım ve devam ettim eve yaklaştığımda Hazal hadi geldik dediğimde cevap vermemişti uyuduğunu anlayıp devam ettim tek kolumla biraz zor dengede tutuyordum ama annem yatmıştı ve kapıyı açmak zorundaydım kapıyı açıp Hazal'ı yatağa koydum üstünü örtüp yanağına bir öpücük kondurdum "ahhhh o an uyansa kalpten giderim galiba" geri kapıya gidip kilitledim ve uyku sersemliği ile kanepe yerine Hazal'ın yanına uzandım ve uykuya daldım.
--Bölüm Sonu Duyurusu--
pek aktif bir yazıcı değilim sadece aklıma geldikçe hobi niyetine yazıyorum onu da doğru dürüst yazamıyorum ama çabalıyorum desteğiniz için şimdiden teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arkadaşlıktan aşka yolculuk
Romanceyıllardır arkadaş olan 2 gencin birbirinden hoşlanmaya başlamasıyla gelen kavgalar aksilikler sorumluluklar güzel duygular ve daha fazlası