Can! Can! oğlum uyan okula geç kalıyorsun servisin gelecek şimdi kal hazırlan
-5 dakika daha anne lütfen
-5 dakika falan yok kalk kalk kalk hadi!!
-of anne tamam.
Sabaha annemin beni uyandırmasıyla kalkmıştım pazartesi olmasından dolayı geç kalkmak gibi bir isteğim vardı yada cumartesi günü sabahlayıp pazar da 1 de yattığımdan dolayı da olabilir saat 6 ve 5 saatlik uykuyla duruyorum neyse okulda yatarız artık yapacak bir şey yok.
Servisteyken uyuya kalmışım arkadaşım tarafından fiske atılarak uyandırılmıştım servisten inip okula geçtim sınıfa girdiğimde içeri buz kesiyordu klimayı açıp kapıyı kapatmıştım çantamı sıranın üstüne indirip klimanın önüne geçmiştim biraz da olsa ısınmıştım geri sırama doğru gidip oturup telefonumdan müzik açıp kafamı sıraya yaslamıştım gözümü kapatıp uyuyacaktım ki kapı açılıp içeri Hazal girene o benim 4 yıllık arkadaşım olur kendileri 12. sınıftım ve 9.sınıftan beri başımın belasıydı kendisi her ne kadar öyle desem de severim kendisini.
Kapıdan girip yanıma doğru gelip çantasını sıraya asıp yanıma oturmuştu ve beni dürtüklüyordu.
-Can hadi aşağı inelim sıkıldım hadi.
-Kızım sınıfta klima açık ona rağmen soğuk dışarısı donuyor ne yapmayı planlıyorsun dışarıda
-Hiç biraz tur atarız kedi severiz kantinden simit alacağım birde kahvaltı yapmadım acım
-İyi tamam hadi inelim ama fazla durmam soğuk çünkü.
Sabah sabah hava 3 derece ve biz aşağıya inmiştik evet doğru gördünüz 3 derece hava aşağıya indikten sonra kantine doğru gidip birer tane simit almış tur atarken simit yiyorduk bizim okulun orası da sanırsın kedi parkı saysan 20 tane kedi var belki daha fazla bir kaç tanesini sevmek için durmuş en sonunda Hazal da havanın soğukluğuna dayanamayıp geri sınıfa çıkmıştık saate baktığımızda saat 8.20 geçiyor dur dersin başlamasına 10 dakika vardı bizim sınıf diğer sınıflara göre azdı 13 kişiydik ve çok rahattı en köşede ben ve Hazal oturuyor toplamda 8 sıra vardı 1 tane fazladan vardı orası da dinlenme mekanıydı sonunda ders başlamış ve evet ders edebiyat her ne kadar sevsem de 20 25 dakika sonra fena sıkılıyor ve uyku basıyordu zil çaldığı zaman kendimi sıranın üstünde uyurken buluyordum biraz zaman geçtikten sonra yine aynı şekilde uyuya kalmış teneffüs zilinde Hazal beni uyandırmıştı uyandırma şekli biraz değişik olsa da kalkar kalkmaz gözlerim onun yeşil gözlerine bakıyor bir şekilde kala kalmıştım kafamı kaldırıp esnemiş Hazal bana bakarak gülüyor dayanamayıp kafasına bir tane fiske atmıştım alnını okşayıp bana bakarken gülümsüyordu ders başlayana kadar sınıftakilerle sohbet etmiş ders başladığı zaman dersin yarsında yine uyuya kalmıştım bu günde böyle geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arkadaşlıktan aşka yolculuk
Romanceyıllardır arkadaş olan 2 gencin birbirinden hoşlanmaya başlamasıyla gelen kavgalar aksilikler sorumluluklar güzel duygular ve daha fazlası