chapter 15

1K 258 92
                                    

⚠18+ Warning⚠
(ලොකුවට නෑ පොඩියට rape seen එකක් යන්නේ... පුංචි කෑල්ලක විතරයි තියෙන්නේ හොදේ)

"අහ් ඒන්ජල් you are soo sexy.." නිරුවත් වෙලා ඉන්න ජන්කුක්ගේ නිපල් දෙක අත් වලින් පිරි මදින ගමන් එක හිරකාරයෙක් ජන්කුක්ව කිස් කරන්න හැදුවා...

ඒත්, නෑ ජන්කුක් එයාට කිස් කරන්න නම් අවස්ථාවක් දුන්නේ නැහැ.. තරහ ගියපු හිරකාරයා ජන්කුක්ගේ කනට එකක් ගැහුවාම ජන්කුක්ව බැදලා උන්න පුටුව පිටින්ම ඇදගෙන වැටුනා...

"පරයා උබ කොහොමද මං කරන දේට අකමැති වෙන්නේ?" කෑ ගහපු හිරකාරයා ජන්කුක්ව පුටුවෙන් ලෙහුවා...

"මූව අල්ලගනින්" වටේ උන්න තවත් හිරකාරයින් තුන් දෙනෙක්ට කිව්ව පලවෙනි හිරකාරයා ජන්කුක් දිහා බලාගෙනම උන්නා...

ජන්කුක්ව උස්සලා අත් වලිනුත් කකුල් වලිනුත් තද කරලා අර අය අල්ල ගත්තාම පලවෙනි හිරකාරයා ජන්කුක්ගේ නිපල් සක් කරන්න පටන් ගත්තා...

එක අතකින් ජන්කුක්ගේ butt මිරිකමින් එයා දිවෙන්, දත් වලින් ජන්කුක්ගේ නිපල් උඩට අදිමින් උරා බිව්වා...

ජන්කුක් කිසිම සද්දයක් නැතුව වෙන දේ දිහා ගොඩක් මලානික විදිහට බලාගෙනම උන්නා... එයාට බෑ ටේහ්යුංට විරුද්ධව යන්න!!!

ජන්කුක්ගේ නිපල් සක් කරපු ඒ කෙනා ජන්කුක් ඩික් එක ලගට දිව අරගෙන යද්දී ජන්කුක්ව අල්ලගෙන උන්න තවත් කෙනෙක් ජන්කුක්ගේ රතු උන නිපල්ස් වලට බර උනා...

ජන්කුක්ගේ පුංචි ඇග අද මහ මිනිස්සු හතර දෙනෙක් අතින් අතට මාරු කරන්නයි යන්නේ ඒත් ජන්කුක්ගෙන් කිසිම විදිහක ශබ්දයක් පිට උනේ නෑ...

ජන්කුක්ගේ පුංචි ඩික් එකේ එක එක දිවවල් ගෑවෙද්දී ජන්කුක් මුකුත් නොකර බලාගෙන උන්නා...

ජන්කුක්ගේ කටට එක එක ඩික් ඇතුල් කරද්දී ජන්කුක් මුකුත් නොකර බලාගෙන උන්නා...

ජන්කුක්ගේ තොල් වල හැර අනිත් හැම තැනකටම විවිධ අයගේ තොල් ගෑවෙද්දී ජන්කුක් ඔහේ බලාගෙන උන්නා...

🔪KILLER BUNNY🔪 |TK|✔Where stories live. Discover now