7.rész

32 4 0
                                    

Amint alkalmam volt ki másztam alóla. Én nem olyan lány vagyok akit e miatt már magának tudhat. Én olyan lány vagyok, hogy aki megprobálja el venni a szüzetégemet azt a halál után küldöm.
- Na, most mi a baj? - kérdezte durcásan
- Az, hogy nem szeretlek és tudom, hogy te sem szeretsz. Csak meg játszod, hogy minden olyan legyen mint régen. De elkel, hogy szomoritsalak. Semmi nem olyan mint régen! - emeltem meg a hangom az utolsó szonál. Nem szeretem a multatt felhánytorgatni. A multam maga a pokol volt. Utálom a múltat, de muszáj a tudatall éljek, hogy a barátaim, a családom már meghaltak.
- Figyelj, probáltam elmondani, de mostmár muszáj elmondjam. A nővéred még él... de ez nem annyira jó. A nővéred Orochimaru egyik segéde. - közölte velem halkan. Szóval eddig mindig hamis hitben éltem.

Kakashi 👀

Nem tudom mit vett észbe, de megfordult és elsétált. Nem mentem utána, jól ismerem. Nem csinál magával semmit. Vagyis csak remélem. Felnéztem az égre. Azta...máris reggeledik. Felkeltettem a csapatot és  össze is pakoltunk
- Hol van Junko-sensei? - kérdezte tőlem Sakura.
- Elment. - válaszoltam röviden.
- Itt vagyok. - szólalt meg a hátam mögül egy hang. Elégé ijesztő ez a csaj.
- Akkor indulás! - szólalt meg Yamato. Senki sem válaszolt, csak elindultunk. Én mentem elöl, utánam Sai, Sakura és Naruto. Leghátúl meg Yamato és Junko.

Az idő már délfelé járt mikor meg áltunk pihenni. De ekkor még nem tudtuk mi fog történni....

Sziasztok. Hogy telik a vakáció? Tudom, tudom. Nem lett izgi rész de most csak ilyet tudtam hozni. De azért remélem ez is tetszett. Na sziasztok.

Kakashi és Junko története I.fejezetWhere stories live. Discover now