Tony & Pepper Stark çifti zengin ve harika bir çiftti, birbirlerini korurlar, dertlerini paylaşırlar, beraber hayır işleri yapar ve en önemlisi birbirlerini ölesiye severlerdi.
Bir gün Tony ve Pepper bir yetimhaneye yine hayır işleri için gitmişlerdi. Tony, Pepper dosya ve para işlerini hallederken çocuklara bakardı. O gün Tony herkesten farklı bir köşede sessizce dolu gözlerle oturan bir çocuk gördü ve yanına gitmeye karar verdi.
Çocuk, Tony geldiğinde sadece kafasını kaldırıp ona baktı ve hiç konuşmadı.
"Üzgün görünüyorsun çocuk, adın ne?"
Tony karşıdan cevap gelmediğini anladı ve tam gidecekken arkasından bir ses geldi.
"Benjamin."
Çocuğun sesi titriyordu, oraya yeni geldiği çok belliydi. Tony çocuğa döndü ve yanına gitti.
"Benimle gelmek ister misin Benjamin?"
Küçük çocuk başını salladı ve ayağa kalktı. Pepper işleri hallettiğini söylemek için içeri girdiğinde Tony çocuğun elini sıkıca tutmuş ağzı kulaklarındaydı.
"Pepper bu çocuğu almalıyız, lütfen!"
Pepper, Tony'nin çocukluklarını çekmeye hiç bıkmamış bir gülümseme yerleştirdi yüzüne ve onaylarcasına başını salladı.
Belgeleri imzaladıktan sonra 4 yaşındaki Peter Benjamin Stark artık onların çocuğuydu. Peter ile seneler boyu vakit geçirdiler. Tony ile Cheeseburger yer, Pepper ile bisiklete biner ve yatmadan önce her zaman Pepper'ın 3. seferden sonra almaya başladığı ve hatıra olacağını söylediği kayıtlarda asla eskimeyen aynı şeyi söylerdi.
"Sizi 3000 kere seviyorum."
---
Günlerden bir gün Peter 6 yaşındayken Tony'nin ailesi için yaptırdığı 2 katlı evin bahçesinde kendi kendine futbol oynuyordu, Pepper ise hemen yandaki masaya Peter için kurabiye ve süt taşıyordu. Peter topu atarken yanlışıkla masaya atmış ve sütleri devirmişti. Top ise öndeki caddenin ortasına fırlamıştı.
"Özür dilerim anne."
Peter'ın sesi utançtan çok kısık çıkıyordu.
"Sorun değil Pete, topu ben alırım sen caddeye çıkma."
Pepper topu almak için caddeye çıktı fakat soldan gelen büyük tırı farketmek için artık çok geçti.
Peter annesinin ismini ağlayarak bağırdı ve ona doğru koştu. Neler olduğunu anlamak için Tony evden çıktığında canından çok sevdiği kadın yolda cansız bir şekilde yatıyordu her taraf kandı ve Peter ise annesinin önünde duruyordu.
Tony'nin kanı dondu ağlamak istiyordu, bağırmak istiyordu ama sesi asla çıkmıyor gibiydi birisi sanki onu boğazlıyordu vicdan azabı yükü ona çok ağır gelmeye başlamıştı ayakları vücudunu taşıyamıyordu yere oturmak istedi fakat Peter yolun ortasında duruyordu ve Tony ona da bir şey olmaması için koşarak onu oradan aldı. Tony tüm yaşam desteğini kaybetmişti o anda kimseyi istemedi, Peter'ı bile. İçten içe kafasında Peter'ı suçlamaya başladı. Jarvis Tony'nin kurduğu kameralar aracılığıyla olanları görmüş ve Ambulansı ardından ise Tony için Steve'i çağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3000 Kez || IronDad / SpiderKid ||
FanfictionKıymetini bilmek; kaybedince, arkasından ağlamak değil, yanındayken sımsıkı sarılmaktır... Tony & Pepper çiftinin evlatlık aldığı "Peter Stark", annesini kaybeder. Omuzlarında annesinin yokluğunun yükü vardır, ve belki de babasını 3000 kez sevmenin...