Eve döndüklerinde Peter'ın kafası çok karışıktı. Belki ağlarla bir şehir turunun ona iyi gelebileceğini düşündü.
Ağlarını her yöne atarken ağ atıcılarını bitirdi ve ara sokaklardan birine düştü. Yerden kalkmak isterken ellerinde ve ayaklarında siyah bir sıvı gördü.
Balçık gibi bir şey onu sarıyordu. Peter bağırmak istedi fakat zaten yaratık çoktan ağzını kaplamıştı ve son olarak gözlerini kapatınca siyah yaratık Peter'ın içine girdi.
Peter hiçbir şey olmamış gibi eve yürümeye başladı. Vardığında kapıyı ona Thor açtı fakat Pete selam bile vermeden odasına çıktı.
(Şöyle komik sahneler de koyayım hep drama olmaz yani.)
Ertesi gün Peter heyecanla aşağıya indi. Wanda orada duruyor ve bir vazoyu kaldırıyor bir yandan da başka büyüyle temizliyordu.
"Hey Wanda bak ne diyeceğim!"
Wanda korkup vazoyu ve bezi yere düşürdü fakat ikizi Pietro zamanında tutmayı başardı.
"Peter beni çok korkuttun!"
"Wanda beni parka götürür müsün?"
Wanda şaşkın gözlerle Peter'a baktı.
"Peter 15 yaşındasın ve seni parka götürmemi mi istiyorsun?"
Peter güldü.
"Evet, hep babam götürsün diye bekledim ama... Bilirsin işte."
Wanda olumlu yönde başını salladı ve parka gittiler.
"Wanda lütfen salıncak!"
Wanda gülümsedi, 'O hep 6 yaşındaki Peter o büyümedi.' diye geçirdi içinden.
Peter salıncağa oturdu ve Wanda sallarken hızlandığını farketti.
"Wanda beni takla attırmayacak ya da uzaya yollamayacaksın!"
Wanda somurttu.
"Tüm eğlencesi kaçtı ama!"
İkisi birlikle güldüler ve parkta zaman geçirdiler.
Eve geldiklerinde Loki Peter'ı hızlıca gizli plan üssüne götürdü.
Peter ne olduğunu anlamaya çalışacakken Loki hemen gizli planına geçti.
"Bak Pete bugün 1 Nisan ve o çekiçler tanrısı asla tarihlere bakmaz. Bu yüzden ona harika bir şaka planım var ve sen de içindesin çocuk."
Peter meraklandı.
"Peki ne yapacağız?"
Loki tüm planı anlattı ve salona gittiler. 'Çekiçler' Tanrısı mutfaktaydı ve rahatlıkla duyabilirdi.
"İkiniz çok sinsi bakıyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3000 Kez || IronDad / SpiderKid ||
FanfictionKıymetini bilmek; kaybedince, arkasından ağlamak değil, yanındayken sımsıkı sarılmaktır... Tony & Pepper çiftinin evlatlık aldığı "Peter Stark", annesini kaybeder. Omuzlarında annesinin yokluğunun yükü vardır, ve belki de babasını 3000 kez sevmenin...