2. Sezon 2. Bölüm // Düşman

938 68 208
                                    

Spiderman tavandan indi fakat bir farklılık vardı Spiderman siyahtı, simsiyah.

"Onu hiç atmadın değil mi Pete?"

Yeni Spiderman sinirlenmişti.

"Peter öldü. Peter'ı öldürdüm, o içimde yok oldu o fazla güçsüz bir ahmak. O içimde öldü!"

Clint hemen öne atıldı.

"Peter 'öldü'yse sen kimsin?"

Spiderman güldü. Yüzünün yarısı aynı onun gibi gözü olan ve keskin dişleri bulunan balçıksı bir yaratıkla kaplandı.

"Biz Spider-Venom'uz."

Loki iğrendiğini belli etmek için gerçekten yüksek bir 'Euw' sesi çıkartmıştı. Aynı pizza isterken sebze yemeği yiyen bir çocuk gibiydi.

"Kostüm, hızlı öldürme moduna al."

Avengers Pete ile savaşmak istemiyordu fakat bu biraz zorunluluk meselesi gibi duruyordu.

Venom ve Spiderman birlikle gerçekten güçlü savaşıyorlardı. Savaşta Spider-venom herkesi yaralamıştı Avengers bir yere yaslanmaya çalışırken Spider-Venom borulardan birini koparttı ve Black Widow'a doğru kaldırdı.

"Cehennemde görüşürüz!"

Demir parçayı saplamak üzereyken Spider-venom aşağıya düştü. Natasha yere baktığında bir portal vardı ve yukarıda da bir portal vardı sanırım bu yeni Peter sonsuzluk gibi bir şeyde takılı kalmıştı düşüp duruyordu.

Başka bir portal açıldı ve Strange içeriden çıktı.

"Bensiz asla halledemezdiniz."

Strange güldü ve düşen Venom en sonunda tutunmayı başardı. Oldukça sinirli gözüküyordu Strange'in üzerine atlayacakken Natasha demir boruyu başka bir borunun üzerine attı ve oldukça yüksek ve tiz bir ses çıktı. Venom acı çekiyor gibiydi.

"Ses, ses onu Peter'dan uzaklaştırır!"

Tüm Avengers boruları birbirine vurmaya başladı. Venom Peter'dan ayrılıyordu.

En sonunda Venom ve Peter ayrıldılar Venom yapışkan haliyle bir kenara savruldu, Pete ise olduğu yerde bayıldı kostüm nano teknolojisi ile içeriye kapandı.

Strange hemen bu şeyi bir portal ile kendi evrenine yolladı ardından Tony yerde duran Peter'ın yanına koşarak yere oturdu ve ona sıkıca sarıldı.

Peter gözlerini açtığında neler olduğunu anlayamadı fakat babasının ona sarıldığını farkedince o da sarıldı.

Tony'nin gözyaşları yanaklarını ıslatıyordu. Peter'a söylemek istediği çok şey vardı fakat bir cümle bunları ifade etmeye yeterdi.

"Seni 3000 kere seviyorum Peter..."

Peter etrafına baktığında tüm Avengers'da bir yara olduğunu farketti. Korkmuştu.

3000 Kez || IronDad / SpiderKid ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin