Tony'nin üzüntüsünde artık sinir de barınıyordu. Oğlunu öldüreni bulacaktı.
Tony o gün boyunca çalıştı fakat kimin yaptığı ya da Peter'ı öldürenin yeri çıkmıyordu.
Tony'nin elinde sadece "Belki de bu Stark çelikten yapılmıştır." sözü vardı. İyi de Peter 'Starklar demirden yapılmıştır.' sözüne sadıktı o asla kendini bir çelik görmezdi.
Gözü sağdaki rafa kaydı ve Peter'ın babalar günü hediyesi oradaydı. O gün hediyeyi düşürdüğünde Tony hediyeyi almış ve Cheeseburger eşliğinde Peter'ın hediyesi olan 3 kişilik aile fotoğrafına elleriyle özel bir çerçeve yapmıştı.
Tony uzandı ve fotoğrafı alarak çerçeveyi çıkarttı. Fotoğrafta Pepper, Tony ve Peter gülüyorlardı Peter anne ve babasının elini tutmuştu.
Tony'nin gözünden yaşlar dökülmeye başladı.
"Özür dilerim Peter..."
Fakat kendisi de farkındaydı, bu baba özür dilemek için 9 sene gecikmişti.
Tony resmin arkasını çevirdi. Bir not vardı.
Starklar demirden yapılmıştır.
Tony bütün parçaları yerine oturttu Yapboz tamamdı artık.
"FRIDAY haritayı aç!"
Peter'ın sol el olayı, bir yerlere bakması her şey tamamdı eksik parça "Peter'ı Öldürenler Nerede?" sorusunun cevabıydı.
Tony çeliğin başka bir anlamı olduğunu düşünmüştü ama hayır, Peter 100 km uzakta bulunan ve babasının daha Pete 5 yaşındayken ona satın aldığı ve hep saklanbaç oynadıkları yeri söylüyordu.
Demir-Çelik Fabrikası'nı
Steve elinde iki bira şişesiyle geldi.
"Bira ister misin Tony kafa dağıtman gerek gibi. Günlerdir dışarıya çıkmadın bile."
Tony uzandı ve birayı aldı bir yandan açarken Steve'e anlatmaya başladı.
"Steve, çocuğu öldürenin yerini buldum."
Rogers şaşkınlıktan içeceği püskürttü.
"Tamam bu beklediğimden daha sulu bir tepkiydi."
"Tony çocuğu öldüreni buldun ve oturuyor musun?!"
Tony tepkisizce Steve'e baktı.
"FRIDAY tüm Avengerslara sesli bir mesaj bırakacağım."
Tony sesli bir nefes verdi.
"Gerçekten bunu gece 1'de yapacak mısın Rogers?"
Rogers mutlulukla FRIDAY'e seslendi.
"AVENGERS ASSEMBLE."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3000 Kez || IronDad / SpiderKid ||
FanfictionKıymetini bilmek; kaybedince, arkasından ağlamak değil, yanındayken sımsıkı sarılmaktır... Tony & Pepper çiftinin evlatlık aldığı "Peter Stark", annesini kaybeder. Omuzlarında annesinin yokluğunun yükü vardır, ve belki de babasını 3000 kez sevmenin...