Ertesi gün tüm Avengers ayaktaydı ve planı düşünüyorlardı fakat Avengers'ın planı için Thanos'a ihtiyacı vardı. Herkes onun bu koca evrende her yerde olabileceğini tartışıyordu. Onu bulmaları da çok uzun sürmedi, daha doğrusu o onları buldu.
Hava gittikçe kararıyordu işler kötüleşecekti. Bruce cama yaklaştı, yüzündeki korku artık camdan yansıyordu.
"Çocuklar, evreni aramamıza gerek kalmayabilir. O burada!"
Tony küçük bir küfürden sonra Bruce'un yanına koştu.
"Burada savaşamayız, burası Dünya burada olmaz! İnsanlar var."
Kapt. Amerika, Kapt. Marvel'a hızlıca emir verdi ve Avengers'ın hızlı kısmı insanları tahliye etmeye koştu.
Gemi çimenlik bir alanın üstünde durdu. Thanos ise gemiden aşağıya indi, yanında içi olası milyonlarca asker dolu bir gemiden başka yanında pek bir şey yok gibiydi.
( Hiç bişi yokmuş canım yani ne abartoyorsunuz ğskxğs )İnsanlar tahliye edildikten sonra Avengers'dan bir kaç kişi oraya gitti.
Kaptan Amerika birkaç adım öne çıktı ve Iron Man de onu izledi.
"Kuru üzüm, Dünya savaşmalık bir yer değil! Bize kendin gibi morumsu bir gezegen bulamadın mı?"
Steve garip bir yüz ifadesiyle Tony'e döndü.
"Kuru üzüm mü?"
Tony güldü.
"Dün Peter ile doğruluk cesaretlik oynadık, cesaretlik dedim ve bana bunu yapmamı söyledi. Anlaşma anlaşmadır Kaptan!"
Steve güldü ve tekrar Thanos'a döndü. Thanos gayet ciddiydi.
"Dünya dışında bir yer, yok edildiğinde önemsenmez. Ama burayı yok ettiğimde önemseyeceğiniz insanlar olabilir!"
Tony sinirlenmişti. Peter güvenli olması için şuan yurtdışındaydı fakat Thanos bunu yaparsa onu kaybederdi.
"O taşları senden alıcam ve seni de yanında yok edeceğim Thanos!"
Tony bu sefer ilerlemedi, bir plan vardı ve uymamanın sonuçlarını ilk savaşta görmüşlerdi.
"Oğlun özellikle senin önünde ölecek Stark bu konuda endişe etme."
Tüm Avengers o çocuğa değer verirdi ve bu uzaylıya saldırmak için sadece 2 kelime gerekliydi, sırayla söylenecek 2 kelime.
"Neden bunu şimdi yapmıyorsun o zaman?"
(Yapsin mi ne istiyon?!)Thanos güldü.
"Bunun için çabalamanız sonucu aslında bir çok insanın sizin beceriksizliğiniz yüzünden öldüğünü görmeniz hoşuma gidiyor. Bu biraz şey gibi, 'Yenilmezleri Yenmek'."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3000 Kez || IronDad / SpiderKid ||
FanfictionKıymetini bilmek; kaybedince, arkasından ağlamak değil, yanındayken sımsıkı sarılmaktır... Tony & Pepper çiftinin evlatlık aldığı "Peter Stark", annesini kaybeder. Omuzlarında annesinin yokluğunun yükü vardır, ve belki de babasını 3000 kez sevmenin...