1. Sezon Finali // 3000

1K 87 123
                                    

Ertesi gün Peter odasından çıkmadı ve kimseyi odasına almadı. FRIDAY'e haber verdi ve okula gitmedi. Kendini soyutlamıştı o gün herkes ve her şeyden.

"Pete orada mısın?"

Steve kapının dışındaydı arkasında ise Loki duruyordu.

"Çocuk içeride öldün mü?"

Steve bu lafı yüzünden Loki'ye sinirli bir bakış attı. Peter ölüm duymak istemiyordu.

"Peter lütfen kapıyı açar mısın, endişelenmeye başlıyoruz!"

Steve kapıyı yine tıklattı içeride ses yoktu.

"Tamam Peter kapıyı açmasan bile lütfen ses ver iyi olduğundan emin olmak istiyorum!"

İçeriden hâlâ ses gelmiyordu. Steve biraz geri çekildi ve omzuyla kapıyı kırdı. İçeri girdiklerinde tepkileri aynı olmuştu. Ahlak bekçisi Rogers için bile.

"Siktir!"

Peter yerde yatıyordu kafasından kanlar akarken sol elinde bir silah vardı. Ekibin neşesi artık bir daha aralarında olmayacaktı.

Loki hemen yanına koştu.

"Peter... Bize bir 2 Nisan şakası mı yapıyorsun abicim?.."

Loki ağlıyordu. Bu gerçekten oydu ve ağlıyordu.

"Loki... Tüm Avengerslara haber ver ve Tony'i İtalya gezisinden buraya getirttir fakat ne olduğunu sakın ona anlatma."

Loki onayladı ve odadan çıktı. Steve Peter'ın yanına oturdu, gözlerindeki yaşlar çenesine ulaşmış Peter'ın üzerine damlıyordu. Yüzünü eliyle kapattı ve sessizce aynı cümleyi tekrarladı.

"Seni koruyamadık Peter... Özür dilerim."

Birkaç dakika içinde Tony hariç tüm Avengers buradaydı. Herkes çocuğa bakıyor ve olanları sindirmeye çalışıyordu. Polisler geldiğinde Peter'ın cesedi götürülmeden önce Steve olanların bir fotoğrafını çekmişti. Geldiğinde Tony'e gösterip onu hiç olmadığı kadar azarlamak istiyordu.

Aradan birkaç saat geçtiğinde Tony eve gelmişti. Kapıdan girdiğinde onu neden buraya çağırdıklar hakkında söylenecekken tüm ekibin karşısında olduğunu gördü.

"Gerçekten neden bana öyle bakıyorsunuz?"

Steve derin bir nefes aldı.

"FRIDAY fotoğrafı bu 'mükemmel baba' için yansıtabilir misin?"

FRIDAY fotoğrafı yansıttığında Tony dehşete düşmüştü.

"Bu bana bir 2 Nisan şakası mı?.."

Kimse ses çıkartmadı sadece Loki cevap verdi.

"Onu ben de sormuştum 'mükemmel baba'..."

Tony nefes alamıyordu. Bu çocuk gerçekten o akşamki sözleri ciddiye mi almıştı şimdi? Tony bu durumda bir katil oluyordu...

3000 Kez || IronDad / SpiderKid ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin