Aradan 1 hafta geçtikten sonra Peter makineyi bitirdi. Zaman taşını koymadan önce bir kağıda Strange'in taşı geri alması hakkında bir şeyler yazdı ve taşı yerine uzattı. Teknoloji taşın yerine oturmasını sağladı ardından güçlü bir yeşil ışık parladı.
Peter oraya girdiğinde bu zamandaki kişileri bırakacaktı. Derin bir nefes aldı ve gitmek istediği zamanı düşünerek yeşil ışığın içine girdi. İçinden geçen düşüncelerde belirgin bir söz vardı 'İşte başlıyoruz...'
---
Peter geldiğinde bir dükkandaydı. Oldukça eski bir yerdi ve kullanılmadığı belliydi. Üstünü sildi ve dükkandan ayrıldı. İtalya'daydı, buraya takım arkadaşı ile konuşmaya gelmişti. Zaten geçmişi değiştirmeye gelmişti ve geçmişten biri pek sorun yaratmazdı.
Ağlarını atarak hastaneye ulaştı. Biraz karşı binadan baktıktan sonra babasının gittiğine emin oldu ve odaya girdi.
Geçmişteki kendisi tavana bakıyordu. Onu farketmiş gibi değildi.
"Hey Peter!"
Geçmişteki Peter sağına döndüğünde korkudan zıpladı ve kafasını vurdu.
"Sen de nesin be?!"
Peter derin bir nefes aldı.
"Ben... Senim?"
Geçmişteki Peter anlamamış gözlerle bakmaya devam etti.
"Sen, yani ben, bir çeşit zaman yolcusu musun?"
Peter kafasını onaylarcasına salladı.
Kafasını eğdiğinde kelepçe oradaydı, Wade buralarda yoktu ama gelebilirdi. Yavaşça geçmişteki Peter'a yaklaştı fakat geç. Peter biraz daha uzaklaştı.
"Tamam, sana uzun bir şeyler anlatmalıyım fakat bunu benden kaçarsan yapamam geçmişteki ben."
Geç. Peter kafasını salladı ve uzaklaşmayı kesti. Pete yanına geldi ve sandalyeye oturdu.
"Bak bunu idrak etmesi zor kabul ediyorum ama sana anlatmalıyım ve bana yardım etmelisin Peter..."
"Stephen babamızı aldı ve şuan tüm taşlar Thanos'da. Savaş verdik ve kazandık fakat..."
Peter yutkundu, bunları söylemek ona zor geliyordu.
"Babam... Öldü. O bir kahraman ve kendini feda etti."
Geçmişteki Pete sadece üzüntü ile hissizlik arasında bir ifadeyle dinliyordu.
"Babam öldükten sonra her şey daha kötü oldu ve Avengers eski gücünde değil."
Peter gözünden akan yaşı sildi.
"Buraya babam ölmesin diye geldim Peter, o eldiveni babama vermemeliyiz ve Kaptan Marvel almalı ve taşları çıkartmalı. O bunu kaldırabilir."
Geçmişteki Peter başını salladı.
"Sanırım iletişim kurmada isim karıştırmamaya ihtiyacımız var. Ben Peter1 olacağım ve sen gelecekte olduğun için Peter2 olacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3000 Kez || IronDad / SpiderKid ||
FanfictionKıymetini bilmek; kaybedince, arkasından ağlamak değil, yanındayken sımsıkı sarılmaktır... Tony & Pepper çiftinin evlatlık aldığı "Peter Stark", annesini kaybeder. Omuzlarında annesinin yokluğunun yükü vardır, ve belki de babasını 3000 kez sevmenin...