екстра 13.2

20 3 0
                                    

Відхичаюсь та почервонівши Микола потягнувся за серветками,які були завжди в верхній шухляді його кімнати.
-В-вибач-він почав витирати обличчя Ігора,який сидів на колінах перед ним та посміхався.
-Нічого,я завжди хотів спробувати,який ти на смак-він широко посміхнувся та злизав з пальців залишки "Миколи".Микола ще більше почервонів та прикрив своє обличчя долонями.Ігор підвівся та поцілував рудого в губи,він повалив його на ліжко,але різко зупинився.
-Чорт,у тебе є презервативи та смазка?
-Т-так-Микола знову поліз до шухляди та дістав те що попросив брюнет.
-Хм,цікаво а що є в твоїй шухляді ще цікавенького?-спитав граючи бровами Ігор.Рудому довго не доходила,але зрозумівши він вдарив нависшого над ним брюнета в груди і знову прикрився від сорому.Ігор налив собі трохи смазки на пальці-Ти готовий?-Микола кивнув.

-Думаю ти готовий-вийнявши з хлопця свої пальці,брюнет почав розстібати ремень на своїх джинсах.-Я вставляю,добре?-рудий трохи кивнув та напружився.-Ти можеш трохи розслабитися?
- Та як тут розслабишся,коли тобі в зад хочуть запхати цю штуку!-кинувши погляд на пах Ігоря Микола відвів погляд.Брюнет закотив очі та поцілував рудого паралельно входячи в нього.З Миколених вуст злетів гучний стон,а на його очах почали бриніти каплі сліз.Ігор поцілував Миколу та почав трохи рухатися.

Помилка 10-літньої давнини Where stories live. Discover now