2 глава

29 4 0
                                    

-Ти зробив те,що я тебе просив?-брюнет сидів за рулем чорненького BMW,якого купив рік назад.Коли він підписав договір з великою компанією на чималу суму,то зразу вирішив купити собі авто.
-Так,я знайшов все те,що ти просив,друже.-відповів по ту сторону дзвінка хриплий чоловічий голос.
-Тоді зустрінемося в кафе "Honey".
-Ти ж не любиш солодке,то чому саме те місце?
-Я знаходжуся в цьому районі,тому це перше кафе,яке я зміг побачити,через годину чекаю тебе там,бувай.-не почувши відповіді від свого співрозмовника Ігор поклав слухавку та кинув телефон на пасажирське місце.Він глянув на дзеркало заднього виду та поправив свою зачіску.

В школі він завжди ходив з короткою зачіскою,але після того як він перестав спілкуватися з Миколою,то зовсім перестав звертати увагу на свій зовнішній вигляд.Його матері довелося не легко,коли вона його тягла до салону,щоб його трохи підправили.

Зараз його не впізнати довге волосся,ніж зазвичай.Карі очі, які в шкільні часи сяяли від кохання стали чорними та туманними в яких нічого не можна побачити,крім розчарування.Високій зріст під 185 чи навіть більше,широкі плечі та підкачане тіло.Хоч він і не був виразливим в зовнішності,але всі його партнери по роботі жіночої статті пішли на договір лише заради брюнета та його привабливої аури.Але ніхто навіть і не підозрював,що це й грозний на вигляд молодий чоловік може бути гомосексуалом.

Помилка 10-літньої давнини Where stories live. Discover now