رئیس طبق معمول باهامون کار داشت
هممون جمع شده بودیم و به حرفاش گوش میدادیم
رئیس:«لالیسا»
من سریع رو بهش گفتم:«بله؟!»
رئیس:«تو امروز با یونا و جونگکوک باید بری ماموریت»
هنوز حرفش تموم نشده بود که تهیونگ گفت:«پس من چی؟!»رئیس رو بهش گفت:«تو لازم نیست بری،بذار حرفم تموم بشه بعد بپر وسط صحبتم»
تهیونگ معذرت خواهی کرد
رئیس ادامه داد:«باید با کریس رو به رو شید»
همه باهم نگاه کردند و من...حرفی نداشتم که بزنم
کریس...خودش یه پلیسه
و طبق معمول ما باید اونو به قتل برسونیمبه خاطر دستور رئیس
یونا گفت:«کارمون ساختست»
تهیونگ گفت:«ولی رئیس،همه ی مافیاها کریس رو میشناسن و میدونند که چقدر قدرتمنده،امکان نداره که هیچ کس بتونه از پسش بربیاد،تازه اون خودش، پلیسم هست میتونه اونا رو با کوچک ترین اشاره بندازه زندان»رئیس با داد و فریاد عصبی گفت:«از تو نظر نخواستم که نظر میدی،اونا مافیا هستن و قرار نیست که همیشه ماموریت های راحت برن و تبدیل به یه مشت مافیای راحت طلب بشن،وظیفه دارین جنازه ی کریس رو برام بیارین،تمام»
و با عصبانیت اونجا رو ترک کردتهیونگ رو به ما گفت:«واقعا میخواید برید؟!»
من رو بهش طلبکارانه گفتم«نرم چیکار کنم؟! تو به جام میری؟!من یه مافیا هستم و وظیفه دارم وظیفمو خوب انجام بدم»
بعد رو به بچه ها گفتم:«بیاید بریم»
و رفتیم برای حاضر شدن
*پنج دقیقه بعد*
با ماشین من راه افتادیمهمه ساکت بودن تا اینکه یونا سکوتو شکست و گفت:«ولی لیسا...اگه فقط یکی از ما گیر بیفته چی؟!هیچ میدونی کریس تو خونش چقدر بادیگارد و اینا داره؟!»
منم در جوابش با خونسردی گفتم:«نترس،نمیذارم هیچ کدومتون گیر بیفتین»
رسیدیمو از ماشین پیاده شدیم
خونه نبود که از بس تجملاتی بود حکم کاخو داشت!!خونه ی کریس👆🏻
شب بود و خونش به شدت خوشگل بود
جونگکوک با نیشخند گفت:«اگه من فقط یه روز اینجا باشم،دیگه قید مافیا رو میزنم»
گفتم:«خوب دیگه نیش و کنایه زدن کافیه،بیاید بریم داخل»
یونا:«دیوونه شدی دختر؟!همه جای خونه ی این بشرو بادیگارد محاصره کرده چجوری بریم؟!»
نفس عمیقی کشیدم و گفتم:«از در پشتی میریم،هیچ کس اونجا نیست»
YOU ARE READING
𝒎𝒂𝒇𝒊𝒂 𝑶𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔𝒊𝒗𝒆
Actionلالیسا...دختری که از بچگی با تموم دخترا متفاوت بود دختری که همیشه میخواست مستقل باشه همیشه بهترین بوکسر و بهترین تکواندو کار مدرسشون بود اما این دختر...یه دشمن بزرگ به نام کیم تهیونگ داره کی فکرشو میکرد رئیس یه بند مافیا یه روزی یه دختر بشه؟! و کل...