Tenime değen bir çift el ile irkilip uyandım.Nerede olduğumu idrak etmeye çalışıyordum. Hastanede olmayı beklerken kendi evimde olmam ilginçti. Panikledigim zaman midem bulanır bayılırdim uyandığımda ise nerede olduğumu o iğrenç kokuyla anlardim.Hastane..Tenime değen ellerin sahibini görmek için gozlerimi usulca kaldırdım.Tenime değen ellerin sahibini görünce tekrardan uyumak istedim.Savasacak enerjim kalmamisti nerde o eski Erva diyerek dusunmeye basladim.Aklimda cevapsiz tonlarca soru vardi ama bu sorulari soracak gücüm yoktu.Kendimi tukenmis hissediyordum.Sadece anneannem saglamken yüzümü oksayip uyandırırdı şimdi ise hic tanımadığım bir genç yüzümü okşayarak uyandırıyordu.Durumun farkına sonradan varlığımda yüzüme değen eli alıp yüzümden çektim.Bir anda gelen enerji ile nefessiz olarak düşüncelerimi,kafamdaki soru işaretlerini sözlere dökerek başladım konuşmaya
"Birincisi sen kimsin? Ikincisi nereden hastanede değil de evdeyim.Üçüncüsü evimi nereden biliyorsun? Anneannem nerede?"
Anneannem aklıma geldiğinde hızlıca doğrulmaya çalıştım.Ama buna engel olan ağrılarım vardı. Hissettiğim acı ile yüzümü buruşturdum.O genç acı çektiğimi anlamış olacak ki aramızdaki bir adımlık mesafeyi kapatti ve konuşmaya başladı"Dikislerini acitacaksin.Anneannen içeride onun için birisini ayarladim.Hastaneden yeni çıktın masAllah ne bünyeyse. Bir buçuk gündür uyanmadin.Bir an kış uykusuna yattın sandım.Acaba ellerin yerine yanlışlıkla beynini dikip beynin nefes alsın diye delikler mi açtılar doktoru mu arasam dosyaları karıştırıp yanındaki hasta yerine senin mi beynine dikiş attılar. Altı üstü bir bayıldın artık nasıl sert düştüysen hanim efendi birde sağ kolunun üzerine düşüyor. Rahatliga bakar mısın? Birde direk sırt üstü düşsen beyninden olurdun herhalde yinede bu iyi yırtmış halin.Bu halinle çekilmiyorsun birde beynine bir şey olsa hiç mi hiç cekilmezdin.Adıma gelecek olursak zaman geçince öğrenirsin.Sen bana en iyisi "bir genç"diyerek seslen."
Yüzümü belli belirsiz kıvrıştırıp"Bir daha ismini kullanacağımı sanmıyorum.Cunku buna ihtiyacım olmayacak. Sen kimsin derken isim olarak kim olduğunu sormak istememistim.Ayrica evimi nereden biliyorsun beni mi takip ediyorsun?"
"Üzgünüm hanımefendi sorularınızın cevapsiz kalacak bir süre şimdi içeri uzanicam bir şey olursa bir genç diye seslenebilirsin."
Rahatlığına çok şaşırmıştim burda kalmakda ne demekdi aman çokta umrumda demek istesem de tek bir soru sormaya karar verdim
"Neden sana guveneneyim bana zarar vermeyecegin ne malum? "kaslarımi kaldırdım yanıt beklercesine.Aradan on saniye geçtikten sonra kahkaha atmaya başladı. Ne gülüyorsun demek istesemde kendimi tuttum.
"Eger zarar vermek isteseydim sence suana kadar vermez miydim? Ayrıca neredeyse hayatını kurtardığım,yaralarına pansuman yapıp dikis attırdığım için teşekkür etmen gereken yerde aklında saçma sapan kurguladığın hikayelere inanma sende diğer insanlar gibisin iyi yönleri göz önünde bulundurmayıp sadece kötülüklere odaklanan."üzüntüsünü ve sanki bir savaşta yenilmişligini ama hala savaşa devam etmeye çalıştığını sesine yansıtmıştı adeta.
Hayatıma birden girip ona güvenmemi beklemiyordu herhalde hem neden ona güveneyim ki?Kim daha adını bile bilmediği birine güvenirdi ki?Heeey biricik ömürceğimin hikayesine göz atın elifcenelifcen 'in profilinden Remember Me 'yi bulabilirsiniz kokulu öpcükler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELÇ
Teen Fiction"Sanki anneannemin sol tarafı değil de sizin insanlık yanınız, vicdanınız, duygularınız, sorumluluk alan yanınız, fikirleriniz en önemlisi kalbiniz felç olmuş."