HOŞŞŞ GELDİNİZZZZ
yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınn💗
...YAZARDAN
Boran kardeşini odasına çıkarttıktan sonra salona geçmişti. Koltuğa oturacağı sırada telefona parçalamak istercesine bakışlar atan abisine anlamsızca baktı.
Toprak şuan elindeki telefonu bir çeşit stres atma aracı olarak görüyordu ve sürekli sıkıp sinirini ondan çıkarıyordu.
Aslına bakarsanız sinirlenmeye çokta hakkı yoktu. Hatta onunki sinir bile değildi.
Kıskançlıktı.
Kardeşinin anlaşmalı olduğu marka ön izleme olarak Ophelia'nın çekimdeki fotoğraflarından bir kaçını paylaşmıştı.
Ophelia da bu postu instagram hikayesine ekleyince görmüştü Toprak. Genç kızın mesleği buydu. Hatta oynadığı dizide öpüşme sahnesinin olduğunu bile duymuştu.
Elbette diziye bakmamıştı. Kız kardeşini biriyle öpüşürken görmeyi şiddettle reddetmişti.
Şimdi kıskanıyordu çünkü kız kardeşi fazlasıyla güzeldi. İnsanları kıskandıracak cinsten doğal güzelliği vardı.
Diğer abilerde Toprak'ın tepkisinden sonra görmüştü fotoğrafı. Boran her zamanki gibi en medeni olanıydı.
Kız kardeşi güzeldi ve elbette kıskanıyordu ancak 19 yaşında aklı başında bir kızdı. Ve daha yeni tanışmışta olsalarda ona fazlasıyla güveniyordu.
Olaya da anlayışla bakmıştı. Kız kardeşinin mesleği buydu. Kimsenin bir şey söylemeye hakkı yoktu şuan için.
Barkın biraz daha fevri biriydi. Hızlı karar verirdi ve çoğunlukla pişman olur, kararları sonrası kırılırdı. Fotoğraflar hakkında yorum yapmadı. Kıskançlığını içinde yaşadı.
Yada yaşamaya çalıştı.
........Ophelia'dan
Uyandıktan sonra duş alıp rastgele seçtiğim eşofman takımını giymiştim. Çağanla anlaşmıştık ve pikniğe gitmeye karar vermiştik.
Bende orada yememiz için birkaç şey hazırlamaya başladım. Saçlarımı toplayıp ellerimi yıkadıktan sonra buzdolabından malzemeleri çıkardım.
Cupcake yapmaya karar vermiştim. Evde şu an sadece Barkın vardı ama o odasında jüriye yetiştirmek için projelerini hazırlıyordu.
Odası üst katta olduğundan sesin ona gitmeyeceğine emin olarak müzik açtım. Primadonna girl. Speed versiyonuna ciddi anlamda takmıştım.
Primadonna girl
Would you do anything for me?
Buy a big diamond ring for me
Would you get down on your knees for me?Eşlik ede ede hazırladım kekimin hamurunu. Kıvamından emin olunca fırına attım. Daha sonrasında Çağan çok sevdiği için yaş pasta yapmaya da karar verdim.
Yaklaşık bir saat boyunca hem pasta hemde kekin hazır olmasıyla oyalandım. Saate baktığımda on ikiye geliyordu. Saat bir gibi beni alacaktı.
Yanına ekstra olaraktan karpuz doğradım, ve çilek koydum. Annemi arayıp piknik sepetinin yerini de öğrenmiştim. Dolapları karıştırarak bulduğum sofra bezi tarzı olan şeyi tezgaha koydum.
Pişirdiğim keki ve hazırladığım pastayı özenle piknik sepetine koydum. Üzerine dilimlediğim meyveleride yerleştirdim.
Almayı unuttuğum şeyleri düşünürken iki kadeh koydum sepete. Çatal bıçak peçete vs. de hazırladıktan sonra sepeti girişe koydum ve üzerimi değiştirmek için yukarı odama çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ophelia-Gerçek Ailem
Teen FictionOphelia Rose Albin Kamera önünde dört dörlük hayatı olan, herkesin özendiği kız. Ancak kamera arkası sanıldığından çok daha farklıysa? Gerçek ailem kitabıdır.