Hoşgeldinizzz
Medyada arka bahçelerinin bir kısmı var.
Bölüme geçmeden oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayııınn💓
...Akşam yemeğimizi yemiştik ve arka bahçedeki oturma yerinde oturuyorduk.
Masayı toplama konusunda anneme yardım ederken bana günün sonunda her ne olursa olsun arka bahçede hep birlikte oturduklarını ve çay,kahve içip konuştuklarını söyledi.
Elbette hastalık dışında. Kışınsa kış bahçesinde aynı aktiviteyi yaparlarmış.
Böyle olmasının nedeniyse iç dökmekmiş. Kimin ne derdi varsa o an orda anlatırmış ve o dert ordan dışarıya çıkmaz, ordan başka yerde konuşulmazmış.
Şuan ellerimizde çaylarımız, önümüzde çilekli pastamız vardı. Herkes halinden oldukça memnun gözüküyordu.
Ben salıncak gibi olan koltukta oturup sallanıyordum. Ve önümdeki koltukta oturan annem meyveleri soyup bana veriyordu. Tabii bende afiyetle yiyordum.
Boran abim hamakta kitap okuyordu. Toprak abim önündeki bilgisayarla uğraşıyordu. Taro ve Barkın abimler projeksiyona yansıtmak için film arıyorlardı.
Babamsa kafasını annemin kucağına koymuş bir yandan meyve yerken bir yandan annemi izliyordu.
Huzurluydu ortam, sessizdi güzeldi. Fazla sallandığımdan midem bulanmıştı. Benim için ortam değişikliği olsun diye Toprak abimin yanına oturdum.
Geldiğimi görmesiyle yüzünde sahici bi tebessüm oluştu ve yana doğru kaydı. Yanına oturmamla beni yanına çekip elini koluma belime doğru koydu ve başımı göğüsüne doğru bastırdı.
Biraz hızlı ilerliyorduk ama bundan şikayetçi olan yoktu. Hepsiyle iletişimim vardı ve şimdiden benim için çok değerli olmuşlardı.
Başımı göğüsüne iyice yerleştirip ne yaptığına baktım. Gelen maillere yanıt veriyordu. Ancak bunu yaparken fazlasıyla ciddi duruyordu. Kaşlarını çatmıştı. Toprak abimi izlemeye devam ederken Taro'nun sesiyle bakışlarımı ondan çektim.
"Heyy gençlik ne izliyoruz karar verelim."
Dizi veya film izlemeyi severdim. Ama bir şeyleri seçme, karar verme konusunda tek kelimeyle berbattım.
Bilmem dercesine omuz silktiğimde "Kız senin oynadığın diziyi izleyelim mi?"
Sorusuyla gözlerim yuvalarından çıkacak gibi oldu. Oynadığım karakter tipik lise dizilerinde olan zengin güzel popüler kızdı. Ve yine bir klasik olarak kötülük yapan bir kızı oynuyordum.
Yakında ikinci sezonunu çekecektik. İlk sezon 8 bölümden oluşuyordu. Bir oyuncu olarak işe insanların beni izlemesini göze alarak başlamıştım haliyle. Ancak onların yanında istemsizce utanmıştım.
"Emin olun izleyecek daha güzel şeyler vardır boş verin bence." hızlıca konuştum. Bu halimi gören Taro abim bana yamuk bi gülümseme bahşetti.
"sakin ol bıdık" bıdık ne bıdıkk ne amına koyayım.
Telefonumdan gelen bildirim sesiyle tüm dikkatimi telefonuma verdim. Mesaj menajerliğimi yapan Atakandan gelmişti.
Atakan M.
Oph selam
Apar topar konuya giriyorum
yeni teklifler var ve en kısa zamanda değerlendirmesin. Yoğun olduğunu ve zor bi süreç atlattığını biliyorum.Siz
Sana da merhaba Ata
Yakın zamanda kafe tarzı bir yerde buluşup konuşsak olur mu
Kafam fazlasıyla karışık şuanda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ophelia-Gerçek Ailem
Ficção AdolescenteOphelia Rose Albin Kamera önünde dört dörlük hayatı olan, herkesin özendiği kız. Ancak kamera arkası sanıldığından çok daha farklıysa? Gerçek ailem kitabıdır.