Bay Küçük Jeon : Lalisa
Sekreter L : Merak etmeyin bay Jungkook , gördüklerimden kimseye bahsetmeyeceğim .
Sekreter L : Babanıza bile .
Bay Küçük Jeon : Neden kapıyı tıklatmıyorsun?
Sekreter L : Gerçekten sorun bu mu?
Sekreter L : Ciddi ciddi bunu mu soruyorsun sen bana?
*görüldü *
Sekreter L : Özür dilerim haddimi aştım bay Jeon Jungkook.
Sekreter L : Bay küçük Jeon?
Sekreter L : Bay Jeon?
***
Jungkook'un kapıyı çalmadan odama girişiyle telefonu masaya bıraktım ve hemen ayağa kalktım. Bu hafta buraya ikinci gelişiydi . Normalde bu odaya asla uğramayan peşinden koşmama sebep olan Bay Jungkook beni şaşırtmaya başlamıştı . Saygı gösterip eğilmek istedim ama buna izin vermeden elini kaldırdı , kıpırdamamamı emreder gibi.
" Ne bu sitem , Lalisa? "
" Üzgünüm. Kiminle konuştuğumu unutmuşum. Haddimi bilmem gerekirdi... " onun yaptığı saygısızlık karşısında benimki bir hiçti . Yinede ne fark eder . Korede üstlerine saygısızlık edemezsin . Onların ise seni bir çöp yerine koymaya hakları vardır .
Yüzümü inceledi , " Sinirli oluşunu sevmiştim . Yüzünü asman veya haddini bildirmek için buraya gelmedim . "
" Size nasıl yardımcı olabilirim? "
" Gördüklerini unutarak. Veya... "
Devamını getirmesini beklercesine tek kaşımı kaldırdım , " Veya? "
" Başka bir yöntemlede bu sorunu çözebiliriz. "
Çenemi nazikçe tutup eğdiğinde başımı hafifçe sallayarak çenemi kaldırdım . Kravatını ezermiş gibi tuttum , onu kendime çekmeme bile gerek yoktu . Aramızdaki bariyerin yıkılmasına izin vermeden gözlerinin içine baktım.
" Aklından bile geçirme. "
***
- Gacıların Sohbeti -
Lili : Bugün bir şey oldu
Lili : Kızlar ben
Lili : Amk lanet olsun
Lili : gorduklerimi sindiremiyorum off
Lili : BEN JUNGKOOK SEREFSIZINI
Lili : Allah belasını versin uslanmaz akıllanmaz pic
Jendukie : Knk adama aşık mısın sen yoksa
Jendukie : Düşman mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bay Jeon | Liskook Texting
Lãng mạnJeon skandallarını örtmek için asistan olan Lalisa, iki haftalık küçük bir aşk kumpasına dahil olur. [ 𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢 𝘔𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯 & 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 ] 𝟣. 𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢𝘮𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯 ₂₉.₀₆.₂₀₂₂ 𝟣. 𝘛𝘢𝘦𝘯𝘯𝘪𝘦 ₀₆.₀₇.₂₀₂₂