- Bilinmeyen Numara -
Bilinmeyen Numara : Bayan Lalisa, günaydın.
Bilinmeyen Numara : Kovulduktan sonra sizinle hiç görüşemedik ama elimde beni görmenizi isteyeceğiniz şeyler vardır. En kısa zamanda iletişime geçelim.
Lalisam ❤️ : Kimsiniz?
Bilinmeyen Numara : Görmek istiyor musunuz istemiyor musunuz?
Lalisam ❤️ : Kim olduğunuz konusunda daha net olursanız elinizdekileri görmek isteyip istemeyeceğime karar vereceğim.
Lalisam ❤️ : Her gün sizin gibileri benimle iletişime geçiyor diye telefon numaramı kaç kere değiştirdim. Size numaramı kendim vermiş olmalıyım ki sahipsiniz.
Bilinmeyen Numara : Silmişsiniz beni o halde :)
Lalisam ❤️ : Kim olduğunuzu bulmamın iki dakikamı alacağını söylememe gerek var mı?
Bilinmeyen Numara : Kırıldım açıkcası... Bay Jeon'un yeni asistanı olmaktansa sizin eğitiminiz için oradaydım. Siz bile beni unutmuşsunuz.
Bilinmeyen Numara : Bahse girerim Bay Jeon Jungkook beni hala hatırlıyordur.
**Bilinmeyen Numara , Tuhaf Stajyer olarak kaydedildi**
Tuhaf Stajyer : Ne yazık. Elimde şirketi onun eline verecek görüntüler vardı.
Lalisam ❤️ : Ne? Nasıl eriştin|
Lalisam ❤️ : Hala var. Tabii hala görüşmek istiyorsanız olmalı.
Tuhaf Stajyer : Var.
Tuhaf Stajyer : Size evimin konumunu atacağım :)
Tuhaf Stajyer : Saat 9dan sonra gelmekte özgürsünüz.
Lalisam ❤️ : Geleceğiz.
Tuhaf Stajyer : Anlatamadım galiba.
Tuhaf Stajyer : Sizli konuşmaktaki amacım saygıdan bayan Lalisa.
Tuhaf Stajyer : Sen ve ben arasında bir buluşma olacak.
Tuhaf Stajyer : Anlaşıldı?
Lalisam ❤️ : Emir almak için yavru köpek gibi peşimde dolaşan stajyer şimdi it olmuş beni inine çağırıyor?
Lalisam ❤️ : Bay Jungkook gelmediği sürece korkarım ki size eşlik edemem.
Lalisam ❤️ : Ama derseniz başka bir yerde buluşalım dışarıda bir sürü restorant var.
Lalisam ❤️ : Masanın kulağı olmayan yerler biliyorum, çekinmeyin.
Tuhaf Stajyer : Mmm
Tuhaf Stajyer : Evim dışında başka bir yeri kabul etmiyorum.
Tuhaf Stajyer : Sizlere bol şans dilerim hemde Bay Jeon, Jeon Jungkook'a mirasını bırakmayacağını öğrendikten sonra, çok ihtiyacınız olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bay Jeon | Liskook Texting
RomansaJeon skandallarını örtmek için asistan olan Lalisa, iki haftalık küçük bir aşk kumpasına dahil olur. [ 𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢 𝘔𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯 & 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 ] 𝟣. 𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢𝘮𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯 ₂₉.₀₆.₂₀₂₂ 𝟣. 𝘛𝘢𝘦𝘯𝘯𝘪𝘦 ₀₆.₀₇.₂₀₂₂