(Manobal.L.) Jungkook dediğimi yapıp dizlerinin üzerine çöktü. Arkamda yaslandığım kapı varken tam olarak şimdi çökmesini beklememiştim. Sırtım kapının soğukluğunu emdi ama bedenimi dik tuttum. Zaten Jungkook'un bana bu kadar kolay itaat etmesini de beklemiyordum. Elbette edecekti ama şimdi mi? Bilmiyorum.
Dar eteğimin kısalığını düşünmemiştim neredeyse tüm bacağımı görebiliyordu. Eğildim ve kravatını tuttum, " Yüzüm burada. " bu ikinci uyarışımdı. Jeon'u kaç kere uyarırsam uyarayım cezasını katlamayı seven türdendi.
" Tehlikenin farkında değilsin. " sırıttı.
" Sorgulayacak durumda değilsin. " gülümsedim.
Kravatını özgür bıraktım.
Yutkundu " En azından seni hak ettiğin gibi hissettirmeme izin ver. " Bacağımı öptüğünde şaşkın bir iç çektim.
" Jungkook... "
İç uyluğuma doğru bir yol çizdi diliyle , o sırada dayanamayıp elimi onun yüzüne doğru tutarak onu durdurdum. Elimi tuttu, ustaca işaret ve orta parmağımı birleştirdi.
Dudaklarını güzelce ıslatarak araladı ve parmağımı ağzına aldı. O gözlerini kapatırken benim gözlerim büyüdü. Yapması gereken af dilemekti. Ve tanrım... bana güç ver yoksa bu şekilde dilenen her özürü kabul edebilirim.
Dilinin sıcaklığı iki parmağımın etrafını ele geçirmişti. Dudaklarını sık sık aralayıp nefes vererek başımı döndürüyordu. Kanım yanaklarıma hücum ederken yüzünü inceledim. Ben parmaklarımı onun ağzından çıkartırken gülümsedi ama işimi bitmemiş gibi iki parmağımın arasını diliyle açtı. Tanrım hem parmaklarım ıslandı hem... affet beni ne olursun.
Nasıl ondan duymam gereken özürü tanrıya bahşeder oldum ben?
" Dilimle daha neler neler yapabileceğimi sen düşün Lalisa. "
Diğer elimle ağzımı ve mümkün olduğu kadar kızarmış yanaklarımı kapattım, " Kalk ayağa! "
Elini ayak bileğimden itibaren eteğime kadar , tüm bacağım boyunca sürterek ayağa kalktı.
" Ne kadar ıslandığını kontrol edememek ne kadar kötü... Yani parmaklarının. "
Sapık.
Arkamı döndüm ve kapıyı açmaya yeltendim. Kilidi unutmuştum tabii. Aptal bir denemeydi. Kilide giden elimi yakaladı ve bedenini sırtıma bastırarak beni kapıya yeniden sabitlemiş oldu.
" Affedildim mi , tanrıçam? "
Zar zor yutkundum , " Affedildin. "
Uzun ve ince parmaklarını benimkilere geçirdi yavaşça , bu sayede birlikte kilidi açmış olduk. Az önce yaptıklarının üstüne arkama sabitlenmesi kalbimin hızına hız katmıştı. Kaslarının yani bedeninin ne kadar sertleştiğini sırtımda hissedebiliyordum. Parmaklarını usulca benimkilerden çekti ve bedenimi özgür bıraktı.
Bacaklarımın titremediğinden emin olmayan bir adım attım. Ve hızlı adımlarla onun odasını terk ettim.
- Tavşanım🐇 -
Nazik Asistanım : Jungkook
Tavşanım🐇 : Güzelim
Nazik Asistanım : Odandaki kamera kayıtlarına kimlerin erişimi var?
Tavşanım🐇 : Sadece ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bay Jeon | Liskook Texting
RomanceJeon skandallarını örtmek için asistan olan Lalisa, iki haftalık küçük bir aşk kumpasına dahil olur. [ 𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢 𝘔𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯 & 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 ] 𝟣. 𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢𝘮𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯 ₂₉.₀₆.₂₀₂₂ 𝟣. 𝘛𝘢𝘦𝘯𝘯𝘪𝘦 ₀₆.₀₇.₂₀₂₂