-Ertesi gün-
Derin bir iç çektim. Sadece bu nefesten bile -öyle- hissettiğimi sanardı. Sırtımda daireler çizen parmağını yavaşça çekti.
Dudaklarımdan ayrıldıktan sonra özellikle onu yeniden öptüm. Hiçbir yere kaçmaması, beni kaçırmaması için sertçe kravatından tuttum. Dilini içeriye atmasına izin vererek dudaklarımı , tepkisini izlemek için gözlerimi aralamıştım.
Ayrılalım. " yerdeki dağınık elbiselere baktım ama dünü anımsatacak her şeyi görmezden gelmeye hazırdım. Tabi bu kolay olmadı.
Hemen en yakınımdaki kıyafetime uzandım ve yatakta otururken giyinmeye başladım.
" Lalisa... Tanrıçam. " parmağıyla çenemden bir yol izledi, olabildiğince müstehcen yerlere doğru.
Jungkook ne dediğimi çok net duymuştu, duymasa bile 'o' sabahtan sonra beklemeden gitmenin tek bir anlamı vardı, bunu en iyi o biliyordu. Ben ise dünü unutmak için sessizce başımı eğmiştim, daha sonra çenemi dik tutma şartıyla.
Kuru dudaklarımı ıslatarak " İki haftalık güzel bir tecrübeydi ama hislerim konusunda yanılmışım, ben sana aşık olduğumu sanmıyorum. Üzgünüm. " dedim.
-İki haftalık güzel bir tecrübe- , Bu cümlenin onun zihninde yankılandığına emindim. O yapmadan ben bitirmiştim. Ve o bunu hak etmişti.
Onun gömleğini üzerime geçirdim, kıyafetin içinde kalan pembe saçlarımı dışarı çıkardıktan sonra ona döndüm. Affallamıştı. " Bunun şimdilik bende kalması sorun olmaz umarım, sana geri yollarım. "
Sessizliği sonunda bozdu . Bozmak zorundaydı zaten. Benim bu kadar sakince ayrılmamı ; mağlubiyetini kabul etmek Jeon Jungkook'luk bir hareket değildi.
" Ne demek bana karşı hislerin yoktu? "
Tavşan? Neden hayal kırıklığına uğramış gibisin, bana o gözlerle bakıyorsun? İsmini hatırlatmama izin ver, " Yoktu değil, Jungkook. " Sesim kuruydu kelimelerim ise bakımsız bir gül gibiydi , " Sadece hislerim konusunda yanılmışım. " ; dikenli.
Dudaklarından ses çıkmadı ama onları okuyabildim, kendi ismini tekrarladı. Sadece Jungkook... Sadece Jungkook. Bunu benden duymaya hazır değildi.
" Lütfen iş yerinde de hiçbir şey olmamış gibi yapalım. İş hayatımızın bundan etkilenmesini istemeyiz. " topuklularıma yürüdüm ve eğilerek onları kaptım.
" İstemeyiz. Lalisa. "
Son kez ona baktım ama o çoktan yıkıntısını saklamıştı. Gözleri oda boyunca boy boy uzanan camlara dönmüştü. Sessizce kapıyı arkamdan kapattım ve oradan ayrıldım.
***
Kahvesini yudumladı, " Bitti yani? "
Gülümseyerek fincanımı kaldırdım, " Bitti yani. " . Acımasızca dudaklarını yiyordu endişelendim ama belli etmeden boğazımı temizledim, " Taehyung'a kızmamalısın bunu biliyorsun, değil mi, Jennie? "
" Bana söylemeliydi. Sana ne kadar değer verdiğimi bilmesine rağmen sustu ya! Bak tamam arkadaşı olabilir ama sende benim arkadaşımsın. Sen üzülünce ben de üzüleceğim. En azından sizin aranıza girmesi gerekiyordu veya Jungkook'u vazgeçirmesi?! " son dediklerini sert bir tonlamayla ifade etmişti. Kafedeki insanların bize baktığını görünce sessizce başını eğdi, " Ben öyle yapmazdım... Lalisa. Ben öyle yapmazdım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bay Jeon | Liskook Texting
RomanceJeon skandallarını örtmek için asistan olan Lalisa, iki haftalık küçük bir aşk kumpasına dahil olur. [ 𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢 𝘔𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯 & 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 ] 𝟣. 𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢𝘮𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯 ₂₉.₀₆.₂₀₂₂ 𝟣. 𝘛𝘢𝘦𝘯𝘯𝘪𝘦 ₀₆.₀₇.₂₀₂₂