4.6

1.3K 146 82
                                    

(Manobal L

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Manobal L.) Yine oturmuş Bay Jeon ile kahve içiyoruz. Bahsettiğim Bay Jeon, Jungkook'un babası olan asıl patronum... Aramızda Paristeki etkinliğe dair bir sohbet döndü ama duymak istediklerim bu değildi.

Asıl şimdi duymak istediklerimi konuşacaktık.

" Jungkook'un artık özel bir asistana ihtiyacı olmadığını düşünüyorum. Anlaştığımız gibi yeni gelen stajyer asistana kısa bir süre bile olsa eğitim verebilirsin değil mi, Lalisa? "

" Elbette. " gülümsememi esirgemedim. " Yalnız Bay Jeon'un bilgilerini onunla paylaşmam konusunda emin misiniz? Gerçekten ne kadar güvenli? "

" Oğlumdan daha güvenli... Ha~ böyle dediğime bakma. Stajyer yüzde yüz erkek! "

Hayır kahkaha atma,sana yakışmaz, Lalisa.

" Öyle mi efendim? İçime su serpildi. Her zamanki gibi en iyisini seçmişsinizdir, eminim. "

" Sen ciddi bir istisnaydın kızım. Jungkook ile aranızda bir şey olmayacağından ve senden soyadım kadar emin olduğumdan senin onun asistanı olmanı istedim. Yoksa bilirdim bende bir asistan alıp oğlumun başında tutmayı. "

Soyadınızı kirlettik şimdi... Ve güveninize ihanet ettim.

" Jungkook zaten ondan yaşca büyük olan kadınlara bakmazdı. Otuzlarında, disiplinli başka birini bulsaydım da olurdu. Ama ben-- ben seni seçtim kızım. "

Yaşca büyük kadınlar... Bir-iki yaşın aramızda lafı olmaz değil mi? Sus be terbiyesiz. Hayır , hayır, o anlamda değil.

" Ee Lalisa kızım, yeni stajyer ile tanışmaya hazır mısın? "

Tanıdık çıkmasa bari.

" Hazırım, efendim. "

Bay Jeon ayağa kalktı ve alt kata kadar onu takip ettim. Gelen geçen bize selam verdiği için biraz gecikmiştik ama kenarda bizi bekleyen yirmilerinde bir adam vardı. Yüzünden ne kadar genç olduğu belliydi, gözleri benim aksime parıldıyordu.

Onun o kişi olduğunu anlamam zor olmadı tabii.

Ama Jungkook'u , gözlerindeki bu ışıltıyla elinde tutamazsın ki sen... O halde sana karşı nazik olmamalıyım. Sert bir eğitim almazsan , ipleri eline alamazsın.

" Efendim! " hemen ikimiz için de eğildi. Başını çok alçağa eğmişti, uzun uzun da bekletti.

" Bu oğlum Jeon Jungkook'un özel asistanı ve benim sekreterim Bayan Lalisa Manobal. "

Ellerinin terli olmasından endişelenerek pantalonuna sildi ve ardından elini bana uzattı, " Memnun oldum Bayan Manobal! "

" Ben de tanıştığımıza memnuniyet duydum. "

bay Jeon | Liskook TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin