1.6

2.7K 241 80
                                    

Jennie ile çıktığım bu yolun böyle olacağını bilmiyor değildim ama çifte date yapan arkadaş grubu gibiydik. Benim eşim olan patronumun oğlu Jeon Jungkook , aynı zamanda bir bakıma özel asistanlığını yaptığım adam... Arkadaşım Jennie'nin eşi ise sırtlan tavsiyeleri almaya yeni yeni başladığımız , Jungkook'un güncellenmiş ve virüslerden arımış versiyonu Kim Taehyung...

Taehyung'un arabasından belliydi Jennie'nin bu boşa harcamaları nasıl bu kadar rahat yaptığı. Taehyung nazikçe Jennie için ön kapıyı açtı, ikisi tatlı tatlı bakışıp durdu.

Önümdeki kapının açık olduğunu gözlerimi onlardan ayırdıktan sonra fark ettim. Jungkook , gülümsemiyor aksine çok ciddi duruyordu. Teşekkür etmek için başımı hafifçe eğdim ve yerime geçtim. O da arabanın arkasından dolanıp yanıma oturdu.

Jennie kendi evindeymiş gibi çoktan torpidoya eşyalarını yerleştirmeye başlamıştı. İlişkilerinde o kadar ileri seviyede değillerdi aslında ama Jennie'nin bu rahatlığı Taehyung'un hoşuna gidiyordu. Ve arkadaşımın mutlu olabileceğine inandığım için ben de memnundum.

Jennie en sevdiği müziği açtı ve sesi yükseltti , " Gece kulübü kulaklarınızı ağırtmadan biraz alıştırma yapalımm "

Ah doğru. Kulübe gidiyoruz değil mi?

Halimden memnuniyetsiz göründüğümü Jungkook bana sorana kadar fark etmemiştim , " Bir sorun mu var? "

Jennie dikiz aynasından bizi kontrol ettikten sonra müziğin sesini daha çok açtı. Sağolsun Jungkook beni duyamaz hale geldi. İkimizde aynı anda birbirimize yaklaşınca ben duraksadım.

Hislerimi hemen gizledim, " Hayır , bir sorun yok "

Jungkook'un sıcak nefesinin kulağımı gıdıkladığını hissedince gözlerimi kapattım ve başımı olabildiğince zıt yöne çevirdim o ise fısıldadı , " Duyamadım "

Tam konuşacaktım ki kendisini biraz geri çektiğini hissedince ona döndüm ve ben de fısıldadım , " Bir sorun yok demiştim. "

Elimizden gelen böyle fısır fısır konuşmaktı ama nedense çokta rahatsız edici bir durum değildi.

" Seni... iyi tanıyorum. En azından hoşnutsuz olduğunda yüzünün nasıl bir hal aldığını biliyorum, Lalisa. "

Güldüm , ne yapsın beni hep ciddi ve sinirli görüyordu. Sinirli halimi en iyi tanıyanlardan biriydi ah ve de sebebi.

" Kulüp demek skandal demektir. Bundan nasıl memnun olmamı bekliyorsun? "

" Gerçekten bir randevuya çıktığında bunları düşünüyor musun? "

" Randevu? " tekrarladım, " Bu bir randevu değil. "

" Öyleyse ne? "

" Uhh " öyleyse şey... " Eğlence diyebiliriz. Biliyorum sen de benim gibi başka birini bekliyordun. "

" Başka birini bana tercih ederdin yani? "

Demek istediğim onun eğleneceği birini beklediğiydi , benim ise daha farklı bir şekilde yani sorumluluklarımı düşünmeden eğleneceğim biri. Yoksa Jungkook'u kimseye tercih edemezdim.

Sesi nefesinin aksine soğuk hissettirmişti. Tepkisini görmek zorundaymış gibi hissettim , fısıldamak için başını eğmişti ama geri çekilmemişti bu yüzden önce biraz bekledim sonra korkakça gözlerimi ona çevirdim.

Aramızdaki mesafe yok denecek kadar azalmıştı. Arabada yalnızca biz olsaydık şu an yapmak istediklerime karşı kendimi tutamazdım. Neyseki Taehyung ve Jennie'de arabadaydı ama kendi hallerinde takılıyorlardı.

bay Jeon | Liskook TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin