2.0

2.7K 239 235
                                    

Madem Bay Jeon evinde , o kızla yatağında eğlenecekti bende burada onun keyif çatmasını sonra ihtiyacı oldumu mekan önerisi istemesini bekleyemezdim.

Evde oturarak kendimi harcayamazdım.

Love ve Bam'ın uysal uysal oynadıklarından ve Louis , Lego , Luca , Lily , Leo'nun kendi hallerinden memnun olduğundan emin olduktan sonra karşı komşumun kapısını çaldım.

Jackson bir dakikayı geçmiş ve kapıyı açmamıştı. İkinci kez kapıya tıklatmayı düşünmediğim için arkamı döndüm , aldığım gitme kararı kısa sürdü çünkü tam o sırada kapıyı açtı.

" Ah Lalisa! "

" Hey selam Jackson... " ne desem ne desem " Dün gece için üzgünüm. Asistan ve aynı zamanda sekreter olduğum için izin günümde bile rahat vermiyorlar. "

" Gerçekten üzgün olmana gerek yok. Evcil hayvanların çok sevimliler onlar için bile ziyaret edebilirim seni. "

" Öyleler... " gülümserken saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım, " Kedilerin uyumaktan başka bir şeye halleri yok ama Love ve Bam'ın enerjilerini atmaları için parka gitmeyi düşünüyorum. Gelmek ister misin? "

Jackson çekinerek boynunun arkasını kaşıttı sonra güldü , " Çok isterim. "

" Sorun yok... eminiz değil mi? "

" Yok tabii. Gidelim. Sen ben Love ve Bam... "

Alkışlayıp kendi daireme yöneldim , " On dakika sonra aşağıda buluşuruz? "

" Evet tabii " gülümsedi.

Jackson , ben Love ve Bam'ı andıktan sonra biraz çekimser gözükmüştü gözüme. Dün onlarla oynamaya çalışıyordu ama çok yüz vermedikleri için kendini gergin hissetmesinden korkmuştum. Görünüşe bakılırsa düşündüğüm başıma geldi.

Birlikte bir tamı tamına üç tur attıktan sonra soluklanmak için banklara oturduk.

Masa başı işim sağolsun , paslanmışım. Kemiklerimin aralarından kıtırtıların geldiğini hissederken yanımdakini inceledim. Jackson kesin bu fit bedeni için spor salonunda çok çalışmıştır.

Bam ve Love'ın ikiside beni kendi minik oyunlarına katmaya çalışıyordu.

" Seni çok seviyorlar. "

" Seni de çok seviyorlar "

Başını salladı, " Hayranlarım seviyor ama hayvanlar çokta değil. "

Yanıma getirdiğim minik çantadan ödül maması çıkartıp Jackson'a uzattım, " Al işte , beslemeye çalış. Seninle de oynamaya başlarlar. "

Jackson kendine güvenerek mamayı elimden aldı, parmakları parmaklarıma sürtünce nedense gözlerimi kaçırmıştım. Ona karşı bir şey hissetmiyorken temasa heyecanlanmam çok saçmaydı .

Love kelebek yakalamaya çalışıyorken Bam ödüllendirilmek için Jackson'a yaklaşmıştı.

Jackson onun başını okşadıktan sonra mamayı ona verdi.

Bu adam gerçekten k-dramalardan çıkmış... Nasıl bu kadar yakışıklı olabiliyor?

" Oğlum , Bam! "

Jungkook'un sesini duyunca istemsizce ürperdim. Asla beklemediğim bir zaman ve yerde karşımıza çıkmıştı, " Sana evde kal dediğimi hatırlıyorum. "

Bam hemen sahibine koştu zaten Jungkook'ta yanımıza gelmişti.

" Bana ihtiyacın olmadığını söylediğini hatırlıyorum " diyerek karşılık verdim.

bay Jeon | Liskook TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin