Selam <3
4 yıl önce
" Sivilcelerinden yüzün gözükmüyor "
Sanırsam okulun büyüklerinden olan bir grup gene Jimin'e zorbalık yapıyordu . O dönemlerde Jimin ile aramız kutuplar kadar açıktı ve birbirimizi ortak dersler dışında görmüyorduk denebilirdi .
Kahverengi saçlı okul gömleğini omuzlarına kadar sıvamış olan çocuk Jimin'i yere itip karnına bir tekme attı ve geriledi . Arkadaşları bir kaç hakaret sözcüğü daha söyleyip oradan gittiler .
İzlediğim duvar arkasından çıkıp Jimin'in yanına ilerledim ve cebimdeki peçeteyi ona uzattım . Yüzünde toprak vardı ve burnu akmıştı biraz .
Eğer o anlarda eskisi gibi samimi olsaydın eminim ki bu halde olan Jimin olmazdı ama şimdi bu aramızdaki soğukluk ile değmezdi .
Jimin kendini toparlayıp ayağa kalktı ve peçeteyi almadan gitmeyi tercih etti . İnsanların tercihlerine saygı duyarım ancak bazı tercihler insanları kırabiliyor.
Ruhumun en çok üşüdüğü yıldı .
4 yıl sonra bu gün
Hikayeyi anlatırken biraz duraksadım ve psikoloğun devam et lütfen diyen bakışları ile devam ettim .
" Şimdiki soğukluk gibi o yılda çok soğuktu benim için ama ben Jimin'in beni ısıtmak için kendini yakan bir güneş olduğunu bilmiyordum . Jimin o gün eve gitmemişti Bayan Park beni aradı , hâlâ annesine beni en yakın arkadaşı olarak anlatıyordu ki beni aramış annesi , o zaman öğrendim Jimin'in eve gitmediğini . Bir kaç kez ben aradım cevap alamayınca mesaj attım . Gidicek bir yeri yoktu benim yanım ve kendi evi dışında . Ceketimi giyip evden çıkınca kapımın önündeki merdivenlerde gördüm , hemen yanına oturdum . Kafasını duvardan çekip omuzuma yasladı . İyi misin diyemezdim , bencillik olurdu . Sustum sadece ama onun istediği susmam değildi keşke klasik de olsa bir tane destek sözcüğü söyleseydim belki o da şu an o yatakta yatmazdı . "
Psikoloğum Bay Kim kafasını onayladı .
" Peki bana bayan Park'ın numarasını verebilir misiniz ? "
Biraz kararsız kalmıştım konumuzla nasıl bir alakası olabilirdi anlamlandıramadım ancak bir iki sorgularcasına soru sorup verdim Bayan Park'ın numarasını .
" Bu günde Jimin'i ziyarete gidicek misiniz Bay Min ? "
Cümlenin taşıdığı olumsuzluğundan ziyade Jimin'in adı geçiyor diye yüzümde bir gülümseme açtı . Başımla onayladım .
" Demiştim ya onu yanlız bırakamam o yılın ve ondan sonraki yılların telafisini yapmalıyım . "
Küçük bir selamlama verdim ve sonrasında psikoloğun odasından çıktım .
Bir süre minibüste geçen her sanie beni Jimin'in bedenine yaklaştırdı . Hızlı hızlı hastanenin 7. katında olan 21. odaya girdim . Jimin-shi sanki bir gülümseme ile beni bekliyordu . Sessizce kapıyı kapatıp sandalyeye oturdum ve bir süre papatyalar açan yüzünü izledim .
Bileğindeki belirgin ben'i görünce aklıma küçük bir anı geldi .
" Jimin-shi hatırlıyor musun bir keresinde bana biz birbirimizi tamamlıyoruz demiştin . Bir sembolümüz olsun diye fikrini büyük bir gülümseme ile söylemiştin . Ben bunun saçmalık olduğunu söylemiştim ama sen ısrar ile benim bileğime bir virgül çizmekte ısrarcıydın . Senin noktam benim virgülüm olmuştu . Hâlâ saçmalık olduğunu düşünürken anlamını sormuştum sana , sende " Birleştirince noktalı virgül oluyor işte anlarsın ya " demiştin . Anlamamıştım , ölmek isteyip hayatımıza devam eden iki genç olduğumuzu anlayamamıştım. "
Ayağa kalkıp yanına uzandığımda bileğimdeki virgül dövmesini onun noktasına gelicek biçimde elini tuttum sım sıkı . Bir birbirimizin noktalı virgülüyüz ama eğer o hayatına veda ederse nokta ben ise yaşamaya devam eden bir virgül olucam .
Pürüzsüz yüzü ter temiz bir kalbi vardı neden ona öyle dediler ki hâlbuki sivilce o yaşlarda çok normaldi . Daha çok küçük değil miydi ? Ona bunu yapanlarda çocuktu neden onların kalbi pisti Jimin neden saf olmak zorundaydı ki ?
" Keşke geri dönsen ve ismimi senin ağzından duysam Jimin-shi . Sesini unutmaya başladım sanki . Korkuyorum ya yüzünüde unutursam ? Tanrıdan her gün seni rüyamda görmek için dua etmek zorunda kalırım Jimin-shi ama tanrı çok bencil . İstemediği hiçbir şeyi yapmıyor miniğim . "
İyileşmiş seni atlatabilmiş hiç kimseyi istemiyorum Jimin-shi . Eğer seni unutursam bir gün beni yıldızında beklemeyi unutma . Seni bulmak için hilale eşlik eden yıldızda senin yanına geleceğim . Lakin olur da unutursam rüyalarımda beni rahatsız etmekten çekinme sana yalvarırım ki beni , seni unutmanın acısı ile yaşatma .
Merhaba
Boşluğa konuşuyormuş gibi hissettim .
Güzel gidiyor mu acaba fic ?Vote vermeyi unutmayın lütfeen
Şimdiden teşekkürler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bileklerimiz / yoonmin
FanfictionBu bir aşk hikayesi değildir . Bir yağmur damlası olsam gene sana gelirim yoon çünkü biliyorsun toprak aldığı zaman geri vermiyor .