......

13 3 0
                                    

3 Yıl önce

Hava çok yağmurluydu Jimin'in annesi ve babası evde değillerdi . Jimin'in ağır  ergenlik geçirdiği bir dönemdi . Hiçbirimiz farketmemiştik . Geçer demiştik ancak geçmedi . Jimin o dönemde tıkılıp kaldı .

Yağmurun toprağa sığındığı o gün miniğimin yanına gitmek için hazırlandım . Saçlarımı özenle yaptım en temiz kıyafetlerimi giyindim . Yürüyerek gittiğim yolda ıslanmış ve üşümüştüm , aklımda miniğimin yanına gidince içiceğimiz sıcak çikolata gelmişti ve bu içime bir renk katıyordu . Yağmur eşlik etmişti yoluma . Kırmızı kapışı olan ve ışık alması için büyük camlara sahip olan küçük evin önüne geldim . Ceketimin yakalarını düzeltip yağmurun düşürdüğü saçlarımı geriye doğru ittirdim ve kapıyı iki kez tıklattım .

" Jimin-shi üşüdüm kapıda !! "

Ses gelmeyince evin etrafında turlamaya çıktım çünkü normalde  şimşek çakma sesinden Jimin'in bağırarak kapıya koşup kapıyı açtığı gibi bedenimi kucaklaması lazımdı .

Arka odanın camına kafamı dayayıp içeri baktığımda şimşeğin verdiği ışık ile devrilmiş bir sandalye ve asılı bir beden gördüm .

Bu sefer soğuktan titrememiştim .

Camı yumrukladım bir faydası olmayınca elime aldığım tuğlayı cama fırlattım . Çatlayan cama koştum ve miniğimin bedenini kucakladım .

3 yıl sonra

" O benim bedenime sarılır diye düşünüyordum . Belki nerde kaldığımı sorup çok korktuğunu söylerdi sonra mutfağa geçip iki fincan sıcak çikolata yapardı ancak gerçeğin bununla hiçbir alakası yoktu . Kırık camdan giren yağmur damlaları kucağımda yatan minik beden , siren sesleri vardı bir de kulağımda çınlamıştı . "

Bay kim sorar gözlerle baktı .
" Acaba Jimin'e arkadaşlıktan öte bir şeyler hissediyor olabilir misiniz ? "

Kabullenmesi en güzel gerçekti benim için .

" Belki olabilir . Hayatımda kimse onun gibi duygular hisettirmedi . O kendi renklerini yağmurlu günlere feda eden bir gökkuşağıydı . Hep benim yaşamam için çabaladı . Bana söylediklerini ve yaşattıklarını ona karşı yapsaydım o şu an dim dik olurdu ve ben sizinle burada konuşmak zorunda kalmazdım . "

Seans boyunca bir kaç şey daha anlattım sonrasında miniğimi ziyaretine gittim .
7. Kata çıktım , 21. odaya girdim .

Yıldızların net olduğu bu gecede onun yüzünde yıldızlar parlıyordu esas . Kalbimi hızlandıran bir kokusu vardı . Saçlarına dokundum . Parmaklarım kutsanmıştı ve kalbim tüm günahlardan arınmıştı sanki.

  Odanın kapısını sert bir şekilde açan 1 doktor ve 3 hemşireyi görmem ile biraz sinirlenmiştim . Miniğim rahatsız olabilirdi . Yüzündeki yıldızlar sönebilirdi . Saçlarındaki güzel koku solabilirdi .

Yazar
anlatımından

Dört görevli siyah saçlının kollarına girmiş onu odadan çıkartırlarken siyah saçlı odanın kapısına yaklaştığı her an miniğinin kaybolduğunu görmüştü . Çığlıklarına hakim olamadı , miniğini kaybediyordu .

" DURUN ! MİNİĞİM GİDİYOR . BIRAKIN BENİ YÜZÜNÜ UNUTMAK İSTEMİYORUM GİDİYOR O , LÜTFEN BIRAKIN SÖZ VERDİK BİZ BİRBİRİMİZE HEP TAMAMLIYCAZ BİRBİRİMİZİ BIRAKMIYCAKTIK AYIRMAYIN BİZİ . "

Siyah saçlı olan direnmişti . Gözlerine siyahlık çökene kadar ve bu tüm vücudunu kaplayana kadar direnmişti .

Min Yoongi'nin Psikoloğu Bay Kim Bayan Park'ı aradığında öğrenmiştiki Jimin intihar girişiminden sonra 2 gün 21. oda 7. katta son nefesini vermişti .

Siyah saçlı olan miniğinin ölümünü atlatamamış ve onu tek bıraktığı her günün azabını çekmişti .

2 yıl bir deli hastanesinde zorla tutulduktan sonra firar eden siyah saçlı 5 yıl azab ve bileğindeki virgül ile yaşamış .

Hastanenin 21. odasına gittiğinde son cümlelerini söylemiş .

" Virgül olarak devam ettiğim hayat çok zordu şimdi senin yanına nokta olup gelmek istiyorum . Yanlızlığında beraber sonsuzluğa sürüklenelim miniğim . Hilale eşlik eden yıldızında bekle beni , bu fırtınalı havada seni yanlız bırakmamak için o yıldıza gelicem miniğim . "

Siyah saçlı kendini boşluğa ittirip yağmur damlaları ile toprağa bedenini emanet etti ve ruhunu sonsuzlukta miniği ile bir araya getirdi .

Min Yoongi virgülü ile Park Jimin'in sonsuzluktaki virgülü , Park Jimin noktası ile Min Yoongi'nin sonundaki nokta olmuştu .

3 yıl boş bir hastane odasında sevdiğine konuşan siyah saçlı artık sevdiğinin ruhuna fışıldıyabiliyordu .

Bazı hazırlıklar istenildiği gibi sonuçlanamayabiliyordu . Bunu en iyi Siyah saçlı bilirdi . Aynı miniği ile o gece buluşmayı planlayan Siyah saçlının onun cenazesine hazırlanması ve bu gece ölüme hazırlanan virgülün noktası ile buluşması gibi .

Son

İstediğimi pek yansıtamadım gibi hissediyorum . Umarım olmuştur ve beğenmişsinizdir . Şimdiden teşekkürler <33

Bileklerimiz / yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin