22.05.1995
sevgili han jisung,
merhaba, biliyorum bir mektuba bununla başlamak biraz tuhaf, hele bir de son mektubunsa. evet, bu benim sana olan son mektubum. sana mektup yazdıkça daha çok bağlandığımı hissettiğim, daha çok bağlandığım için daha çok kırıldığımı fark ettiğim an vardım bu karara. bu mektupları sana iletmememe rağmen bunca zaman yazdım, yazdığım kağıtlara bütün duygularımı döktüm beni rahatlatacağını ümit ederek. hoş, bir işe yaramadı. belki başlarda işe yarıyordu, bilmiyorum, ancak son birkaç aydır ne zaman yazsam daha çok üzülüyorum.biliyor musun? ah, elbette bilmiyorsun, çok sevdiğin lalelerin solmaya başlamış jisung. neden onları ziyaret etmiyorsun artık? yoksa onlardan daha çok sevdiğin bir şey mi buldun? eğer öyleyse artık kim bakacak onlara? ben her o bahçenin yanından geçtiğim taşlı yolda yürürken, güneşin gülüşünü aydınlattığı o parlak sabahları göremeyecek miyim bir daha? neden terk ettin onları, beni? seni özlüyoruz. özlüyorum, en çok ben özlüyorum jisung.
ah, son mektubumda bu kadar soru sormak istememiştim. kusuruma bakma. kendine çok iyi bak benim için olur mu? bebeğine, eşine de çok iyi bak. senin mükemmel bir baba olacağına eminim. o minik bebeğe herkesten, her şeyden çok değer vereceğine eminim. lale bahçesini ziyaret etmeyi de unutma. benim için olmasa bile onlarla bir zamanlar geçirdiğin vakitler için, biriktirdiğin anılarınız için.
söyleyemediğim, yapamadığım birçok keşkem var. keşke en azından sana olan duygularımı söyleyebilseydim. cesaretim olsaydı da karşına geçip sana seni sevdiğimi söyleyebilseydim. keşke seni ilk gördüğüm, tanıdığım zaman sana seni çok beğendiğimi, çok güzel olduğunu yüzüne karşı söyleyebilseydim. keşke seni dayak yerken gördüğüm gün sarılan her bir yaranı tek tek öpebilseydim. keşke senin o çok sevdiğin lale bahçesinin ortasında, pembe dudaklarını öpebilseydim.
birçok keşkem var ama hiçbiri, hiçbir zaman gerçekleşemeyecek güzel hayaller. en azından benim açımdan. neyse güzelim, bu sana son güzelim diyişim olacak. umuyorum ki hayatın boyunca mutlu olursun. seni seviyorum.
hoşça kal.
sevgilerle,
lee minhone yazim bilemedim opucukler bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tulip, minsung
Fanfictionsevgili han jisung, o çok sevdiğin lale bahçesinin ortasında seni öpebilecek cesaretimin olmasını dilerdim. [angst] [minific]