15.02.1995
sevgili han jisung,
son yazışımın üzerinden tamı tamına on altı gün geçmiş. bugüne kadar bir şey yazacak cesareti bulamadım kendimde üzgünüm güzelim. ah, sanırım sana güzelim diye hitap etmemeliyim artık. sana söylediğim o kelimeyi sen dün nikah kıydığın o kadına söylüyorsun.biliyor musun? o giydiğin takımınla yemin ederim o kadar güzeldin ki, nefesimi kestin. yanımda oturan yaşlı teyze beni uyarmasa sanırım bayılabilirdim oracıkta. birkaç hafta önce vermiştin elime davetiyeyi. aslında gelmeyi planlamamıştım, kalbim kaldırmaz diye. ama ne yapayım merakıma, sana olan özlemime dayanamadım.
konukların oturduğu sandalyelerin birine oturmuş, seni izliyorken gelinin geldiğini duyurmak için başladılar müziği çalmaya. herkes ayağa kalkmış alkışlarken ben yine seni izledim. kısa süreliğine gözlerimiz buluştu, tabii ben bana baktığından şüpheliyim. o an zamanın durması için her şeyimi verirdim. ancak bildiğin gibi, benim dualarım hiçbir zaman kabul olmadı, olmayacak da.
bir giren beyaz elbiseli kadına baktım, bir de melek yüzünde kocaman gülümseme barındıran sana. o kadının ölmesini dilemiş olmam beni kötü biri mi yapar sung? sanırım yapar, öyle değil mi? öyleyse ben kötü biriyim. onun ölmesini, senin bana ait olmanı diledim yüzlerce kez içten içe. şimdiyse yan yana duruşunuz geliyor aklıma. gözümden bir yaş akıyor ve senin yeminini tekrarlıyorum kendi kendime. 'ben, han jisung, seni, seon hye-su'yu, hayatım boyunca koruyacağıma, hastalığında, sağlığında, iyi gününde, kötü gününde, her güzel anında, her kötü anında yanında olacağıma, seni bir gün bile olsun üzmeyeceğime, hayatının her anında seni mutlu edeceğime yemin ediyorum.'. sen yeminini ederken gözlerim dolu dolu izledim. yanımdaki teyze mutluluktan ağladığımı düşünüp sarılmıştı bana.
üzgünüm hanımefendi, üzgünüm döktüğüm gözyaşı üzüntümdendi. senden de özür dilerim han, nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde sana bağlandığım, sana aşık olduğum için özür dilerim. eşinin ölmesini dilediğim için özür dilerim. tanrıdan da özür dilerim, böyle bir kul olduğum için. özür dilerim hepinizden.
lee minho
kadinin ismine takilmayin name generatordan cıktı o isim skfnskdls
huncinimin dogum gunune ozel atim dedim iyi ki dogmus kucuk gelincigim iyi ki var gercekten<3 dogum gunun kutlu olsun jinnie♡︎
bir de bir sey diyecektim unuttum amk- ha sey
STREAM MANIAC AMINAKOYİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tulip, minsung
Fanficsevgili han jisung, o çok sevdiğin lale bahçesinin ortasında seni öpebilecek cesaretimin olmasını dilerdim. [angst] [minific]