²¹

247 24 5
                                    

Същевременно Джънгкук се събуди с ужасна болка в главата. Момчето стана и отиде до кухнята да търси хапче, взе си едно и го изпи.

Цялата ситуация, в която попадна го накара да се чувства и добре и зле, но в този момент клонеше към зле.

Техьонг влезе в апартамента и първото място, до което отиде, бе стаята на по-малкия.

Джънгкук го гледаше, но не му каза нищо. Ким почука на вратата и леко я отвори. Видя че Джеон го няма и се притесни още повече, хвана телефона си и му звънна.

Телефона започна да вибрира, момчето се обърна към шума и видя Джънгкук, облегнал се на плота, държейки телефона си.

- Ох боже.. благодаря ти..  - Ким си отдъхна, отиде към него и го прегърна силно.

Джеон не помръдна. Беше объркан, много ядосан и страшно наранен.

- Кук нека поговорим, моля те.. - погледна го в очите.

- Слушам. - изглеждаше студен.

- Не исках да става така, щях да ти кажа, просто не знаех как и кога и тогава мениджърът ми съобщи и стана не по начина, по който исках..

- Мхм.

- Наистина, не я харесвам и никога не съм, така наречената ни "връзка" бе измислена само заради славата. Щях да ти кажа, но не знаех как ще реагираш.

- Ако ми беше казал може би реакцията ми щеше да е по-различна. А така, как мислиш се почувствах?

- Съжалявам.. - погледна встрани и наведе глава. 

Джънгкук въздъхна и прегърна Ким. По-големия се усмихна леко и го прегърна още по-силно.

- Ох.. ох - засмя се леко. - Много стискаш.

- Извинявай. - погледна го. - Прощаваш ли ми?

- Предполагам не ти е било лесно това и да разбрах го по погрешен начин, въпреки че не е истинска връзка, пак ме заболя.

Техьонг седеше и го гледаше в очите. Джънгкук не можеше да се прави на студен дълго, особено с него. Момчето се надигна леко и сля устните им. Ким веднага отвърна и се почувства много по-добре.

- Благодаря ти. - отдели се леко и се усмихна. - Искаш ли да отидем да обядваме някъде?

- Добре, дай ми само няколко минути да се облека. - Кук отиде към стаята си и започна да се облича, а Техьонг го зачака на дивана.

Mr Idol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin